Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › help help help
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2011 om 22:48 #17230715
hallo mede forumleden dit is de 3e keer dat ik probeer om een topic te maken ben niet zo handig met cp dus probeer ik t nog maar n keer nn 7jaar was ik weer eens toe aan n andere vecta die ik nu heb is inmidels 19 jaar jong met 320.000 op z,n klokje hij loopt nog perfect maar ja heb nu een b.vectra gekocht met klein [groot] probleemtje het motorindicatie lampje brand niet en hij spingt niet aan hij draait wel rond wie kan mij helpen:D:D:D:D
8 januari 2011 om 23:17 #17792173Hoi,
Welkom hier op het forum, vertel eens iets meer over je Vec (en jezelf) zoals bouwjaar motortype en dergelijke dan komen er vast wel bruikbare reacties;)
Jan
9 januari 2011 om 00:05 #17792174Welkom, als het motorindicatie lampje NIET brand bij niet draaiende motor op Contact hebben ze deze er waarschijnlijk eruit gedraait om de auto verkoopbaar te maken.
Deze hoort op Contact namelijk te branden, en pas uit te gaan als de motor loopt.
zorg eerst eens dat dat lampje gaat werken.
Willem
9 januari 2011 om 00:08 #17792175hoi jan licht er aan wat het belamgrijkste ik of de vectra maar laten we maar bij opel beginnen ben vervente opel rijder [deutsche gruntlichkeit] heb er div.gehad in mijn leven a.ascona b.ascona b.kadett c.kadett.+d.kadett b.manta.spijt van dat die ooit verkocht heb na manta in 2003 a.vectra gekocht bij nedam-opel roermond via handelaar parteculier was de prijs te hoog,toen nog voor 2500 gld. wielen voor stonden scheef handelaar zei dat ik gek was rep.kosten werden te hoog.schade was volgens garage niew.draagarm l+r kromme stabstang voorpoot krom??? ik zij dat klopt niet en liet de kap open maken wees hem op gebroken wormwiel stuurmeganisme kon niet bij opel had hij nog nooit mee gemaakt in 40 jaar garagebedrijf ik liet hem kijken onder de kap en driaade aan ,t stuur de wielen gingen allebei een andere kant op rep kosten nieuw 300gld grote poets en onderhouds beurt en ik had de mooieste 1.8gls.zwart metalic in de regio 157000km op de teller daimond velgen en later spoiler op de koffer nu staat de teller op 320.000km en de motor is nog miet los geweest ga nog ieders keer naar de handelaar voor de buurd en apk buiten de normale slijtage zoals uitlaat en remvoring is er niks aan gedaan grt jan
9 januari 2011 om 00:15 #17792176nu heb ik voor een prikkie een 1.8-16v bvectra gekocht met eem computer storing maar met al die electronica kom ik er geen wijs uit wat er mee is motor undicatielampje brand niet en ik weet niet waar ik t moet zoeken.over mij zelf ben 40 jaar internationaalchauffeur geweest en nu sins 2jaar 100%arbeids ongeschikt atrose in hele lijf ben inmiddels wel 57 jaar geworden mag nog niet klgan grt jan
9 januari 2011 om 00:18 #17792177Zorg eerst maar eens dat dat motorlampje gaat werken, dan kan je zeggen wat er aan is.
Willem
9 januari 2011 om 00:33 #17792178haal de teller eens los.
ik heb een vermoeden dat het lampje van de motorregeling ontbreekt.
Willem
9 januari 2011 om 09:35 #17792179Beste Jan,
Kun je misschien ook overzichtelijk en met punten en comma’s werken? Een entertje hier en daar is ook wel prettig.
Dat zou het leescomfort voor velen van ons verbeteren.
Maar wel welkom op ons hele gezellige forum! Daar waar je echt nog wel wat kunt leren!
Mark
9 januari 2011 om 09:56 #17792180[rquote=1836852&tid=140077&author=tmug]Beste Jan,
Kun je misschien ook overzichtelijk en met punten en comma’s werken? Een entertje hier en daar is ook wel prettig.
Dat zou het leescomfort voor velen van ons verbeteren.
Maar wel welkom op ons hele gezellige forum! Daar waar je echt nog wel wat kunt leren!
Mark[/rquote]
Hij heeft zich netjes voorgesteld nadat ik daar een opmerking over heb gemaakt, de manier waarop hij zich voorsteld is toch is pefect Mark:P
Er zijn er hier op het forum wel meer die problemen hebben met .,”/!`? enz maar hebben daar hun redenen voor.:hmmzOkè?
Gr Jan
9 januari 2011 om 23:13 #17792181dank je jan.hoi mark ik kan al typen met een vinger daar ben ik al blij om je weet toch wel wet atrose is of niet. het is niet erg als je het niet weet .ik leg het je graag uit.grt.jan
9 januari 2011 om 23:20 #17792182hoi willem ik heb morgen een hoop tedoen,eerst voorzichtig het dashbord eruit halen en kijken of alle lampjes er in zitten en of er geen kapot zijn.dan kan ik ook het stuur er afhalen het leer is ook stuk ik heb al een nieuw stuur is het een probleem als er cruiscontrol opzit? grt jan
10 januari 2011 om 00:02 #17792183Stuur heeft verder weinig met de Cruise te maken.
Wel de accu 10min. van loskoppelen voor je het stuur eraf haalt.
Willem
10 januari 2011 om 00:20 #17792184oke thanks grt jan
15 januari 2011 om 22:52 #17792185hoi Willem ben er een paar dagen van tussen geweest beetje trugval gehad te veel gedaan natuurlijk maar t gaat weer heb inmiddels weer aan m,n vectra gewerkt.en ik heb hem aan ,t lopen gekregen ik heb alles nagekeken onder de kap wat met stroom te maken had.toen vond ik bij de disontsteking een verbrande kabel ik heb de kabelgoot over de kleppendeksel open gemaakt zag tot mijn schrik dat er div. kabels verbrand waren.
die van de nokkenas indic. en alle kabels van de electr. inspuiting
ben naar de sloop gegaan bij ons die hadden nog 3 b vectra s staan een 1.6 en ,n 1.8 en ,n 2.0 uit de 1.8 heb ik de korte kabelboom uit gehaald die van de comp. onder langs de ruit loopt was een duitse ongevalwagen die van de zijkant inelkaar zat.
ik heb hem vandaag ingebouwd kleuren waren het zelfde alles paste perfect ,alleen het stekkertje van de nokkenas indc, en van de temp.meter waren anders van kleur en maat deze heb ik nog niet aangesloten ik kon niet wachten en moest toch proberen of hij liep hij starte direckt alleen gaat het mennichlampje nog niet uit maar dat komt natuurlijk omdat ik die twee stekkertjes nog niet heb aan gesloten maar ik ben blij dat hij mooi loopt grt jan15 januari 2011 om 23:52 #17792186goed dat die het weer doet! ga je met deze vectra het aantal kilometers wat de auto heeft gereden verbeteren? :)
heb je al wat :kewlpics voor ons? :D
16 januari 2011 om 01:14 #17792187natuurlijk als ik de km van mijn a vectra kan evenaren ben ik al te vreden maar eerst helemaal klaar maken moet ook nog cruise comtr. in bouwen en lm velgen er opdoen ikweet nog niet welke heb div.setjes liggen maar de mooieste komen er op grt jan
16 januari 2011 om 01:17 #17792188heb de foto,s op de camera maar krijg ze nog niet op de pc maar het lukt me wel anders ff mijn zoon vragen die krijgt dat wel spits grt jan
16 januari 2011 om 08:48 #17792189Hey welkom op het forum (eigenlijk een beetje laat :angel )
Mooi dat je de vec aan de praat hebt gekregen. :thumbup
En alvast veel km plezier er mee.16 januari 2011 om 10:16 #17792190Hoi Trubblestar.Zie dat je in dezelfde woonplaats woont als ik.
Mocht je hulp nodig hebben met je auto, dan laat maar iets weten. Kom graag helpen.
MvG Roger16 januari 2011 om 10:37 #17792191oke arontje bedankt
roger kom maar un keer langs woon langs de vohamij16 januari 2011 om 10:38 #17792192Succes ermee en altijd mooi om te weten dat je veccie weer loopt.
En ja elektronica is altijd iets aparts,16 januari 2011 om 21:35 #17792193he mensen hij loopt vandaag aande vectra gewerkt en hij loopt als een klokje geen tikkende kleppen en alle lampjes zijn uit ben er vanmiddag al mee weg geweest en hij loopt perfect heb um ook nog ff door de schampo gehaald.
blinken doet hij ook al nu nog de binnen kant en de lm velgen er op daarna de rest zoals bumper met verstralers en een spoiler op de achter klep en devec is perfect.
grt jan -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.