Help, geen muziek!

Forumindex Forums Modellen Astra Help, geen muziek!

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bas_96

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem…. het is namelijk behoorlijk irritant(!): Sinds gisteren heb ik geen muziek meer op mijn NCDR 1100….

Nu is het zo dat ik de auto (Astra G,2002) sinds maart heb gekocht en de vorige eigenaar het probleem met de CD speler niet heeft gemeld, deze doet het namelijk niet (dus ook de Navigatie niet) ik krijg continue de melding ‘geen audio cd geplaatst’

Nu had de vorige eigenaar daar een mooie oplossing voor, namelijk een aansluiting voor een ipod… alles mooi aangesloten, niets aan de hand. CD speler gebruikte ik gewoon niet. het systeem heeft maanden goed gefunctioneerd, maar sinds gisteren doet niets het meer… ook de radio niet. ik kan wel alle knopjes etc bedienen/instellen maar ik hoor geen geluid (ook geen ruis oid)

Kan het een los kabeltje zijn ofzo?? ik heb echt geen idee… ik durf die module er niet uit te halen want dan beschadig ik de hele boel.

Kan iemand mij helpen of een idee wat het kan zijn?

tmug

Misschien je speakers opgeblazen :cool: Gebeurd vrij veel met de standaard speakers, even radio er uit en speakers meten (normaal 8 ohm, bij stuk 0 of oneindig ohm)

Sjautz

ik zou toch echt even je radio eruit (laten) halen.
          Misschien alleen je speaker stekker losgetrild oid.

Bas_96

Nee, dat is het niet. Speakers zijn 2 maanden geleden JBL vervangen en zo hard zet ik ze nooit… ;)

Bas_96

origineel gepost door Sjautz
              ik zou toch echt even je radio eruit (laten) halen.
              Misschien alleen je speaker stekker losgetrild oid.

Ja dat is zelf ook het eerste waar ik aan dacht ( al vind ik het vreemd) maar enig idee hoe, zonder eea te beschadigen? probeerde net al met een kleine schroevendraaier maar dan beschadig ik meteen dat hele paneel.

Ik rijd anders deze week anders even langs de dealer ofzo. Zonder muziek dan welliswaar.

Gefrustreerd haha

Sjautz

als het goed is zitten er in je radio 4 imbus schroefjes (in de hoeken)
                die eruit halen en dan van die U vorken ein steken en trekken (kan ook 4 spijkers gebruiken maar wees voorzichtig)

Andere optie: dashboard kastje losschroen ( 6 x torx) en dan kan je achterlangs bij je radio..
                kan je daarvandaan je stekkers aanduwen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.