HELP elektrische ramen Astra F!

Forumindex Forums Modellen Astra HELP elektrische ramen Astra F!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Slopelpower

Goedendag allemaal,

Ik heb een astra f uit 1994
      Nu heb ik een elektrische ramen set van een astra gsi 1995 gekocht
      Ik heb alles: Deurpanelen, knopjes, deurkabelboompjes en de motortjes.
      Nu zit er in gaat er alleen in dat zwarte ding at je deur ingaat 2 draadjes dat is dus voor de speakers!
      Nu wil ik de ramen aansluiten
      Maar nu komt de vraag:
      Hoe moet ik alles door trekken zodat ik verder alles gewoon kan aansluiten?
      Dus ik moet weten hoe ik alles moet doortrekken naar de deur toe?

Alvast heel erg bedankt :thumbup

gose91
      Deelnemer

Ik zou er een gaatje onder geboord, de bedrading daar doorheen getrokken en de boel dichtgekit hebben. Maar dat is niet de netste oplossing

teamwaldseinjonge
        Deelnemer

je hebt een standaard kabelboom de luxere uitvoeringen zijn vaak al voorbedraadt.
          zou de kabelboom in bijde deuren plaatsen en dan in de bestaande stekken wat bedrading bijtrekken.
          of van een sloper het stukje kabelboom ontmantelen en er bij de jou plaatsen..
          een hele kabelboom monteren kan ook van een luxere versie kan ook maar dan moet je de heele auto strippen.
          succes met ombouwen …groetjes renee…

AstraF23

Ik heb toen in mijn astra f de stekkers van de deuren en gedeelte wat naar binnen gaat uit een GSI gehaald.
            Toen heb ik de draadbomen uitgezocht en de kabels verlengt.
            Deze had ik toen ingetapet en toen de oude er uit en de nieuwe er in gehangen.
            Het lastigste is wel bij de bestuurder, daar had ik weinig plaats en ruimte om deze door te voeren.
            Deze stekker die naar binnen gaat was voorbereid op CV, spiegels en elektrische ramen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.