Help!! Astra H ABS/ESP probleem

Forumindex Forums Modellen Astra Help!! Astra H ABS/ESP probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17976081
    GSI Racer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 June 2009

      hoezo zou hij snel stuk gaan als je weinig rijd?
      dat heb ik nog nooit gehoord?? :wtf

      heeft misschien wel te maken met remvloeistof verversen, maar dat lijkt me ook sterk.
      het is gewoon elektronica in zo’n pomp, met magneetkleppen. dit gaat meestal stuk.
      of je nu veel of weinig rijd, je abs werkt toch bijna nooit ;)

      #17976082
      iquick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 July 2011

        Altijd second opinion zoeken niet meteen je zelf verleiden met de praatjes dat bedoel ik :jerry, sommige dealers zijn soepel maar sommigen halen een rekening waar je hartaanval van krijgt. 9 van de 10 reparaties kan je voor eenvierde deel elders laten repareren. :thumbup

        Van hele tijd stilsaan word een auto ook niet goed van hoor :jerry

        #17976083
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          @Kevin check je inbox. Ik ben bereid je auto even uit te lezen en de foutcodes te resetten. En hopenlijk is dat een oplossing voor je.

          #17976084
          Baas J.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2008

            Kijk uitleesprobleem opgelost.

            Check je PM verder en maak geen overhaaste beslissingen. Dit hoeft echt maar een fractie te kosten van wat ze je voorspiegelen.

            #17976085
            k3vin86
              Lid sinds:
              13 July 2010

              Ok Thx! voor je advies ik zal het in mijn achterhoofd houden! ik heb sowieso de tijd tot december.. dan is apk pas :D

              #17976086
              k3vin86
                Lid sinds:
                13 July 2010

                Even een update..

                Daveman is net langs geweest en foutmelding blijft inderdaad terug komen. Ik zal dus moeten kijken voor een andere pomp. Ik heb deze bij een sloop kunnen vinden en kost me 350. Ik wou ook nog ff snel informeren wat een reparatie van de pomp kost… misschien is dit goedkoper. Ik zal dit vanavond even proberen uit te vogelen.

                Zodra ik dit weet zoek ik iemand die me de pomp kan installeren en de remmen ff ontluchten ;) maar misschien dat Daveman dit ook al wou doen ;) :thumb

                Ik ben echt verrast van de behulpzaamheid hier op het forum ;) Als ik ooit wat kan betekenen voor iemand zal ik dat zeker terug doen!

                #17976087
                iquick
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 July 2011

                  We zijn hier ook om elkaar te helpen, pomp is niet zo duur. Klink in iedergeval gunstiger dan de kosten van de Opel dealer. Daarnaast zal er vast wel iemand zijn die het kan repareren voor je :jerry

                  #17976088
                  GSI Racer
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 June 2009

                    Tip:
                    als je de remmen niet ontlucht krijgt heb je kans dat je dit via de uitlees apparatuur moet doen, doordat je de lucht niet uit de abs pomp krijgt.
                    de computer stuurt dan de pomp aan waardoor de lucht eruit kan ;)

                    #17976089
                    k3vin86
                      Lid sinds:
                      13 July 2010

                      @GSI Racer wrote:

                      Tip:
                      als je de remmen niet ontlucht krijgt heb je kans dat je dit via de uitlees apparatuur moet doen, doordat je de lucht niet uit de abs pomp krijgt.
                      de computer stuurt dan de pomp aan waardoor de lucht eruit kan ;)

                      Ow ok maar dat zal de monteur wel weten hoop ik :D denk dat ik gewoon de pomp bij de sloop bestel.. 350 euro. Dan moet ik alleen nog ff iemand zoeken die het allemaal ff in orde maakt :D en hoop dat dat ook mee gaat vallen.. ;)

                      Repareren kan ik niet doen eigenlijk want dan ben ik auto te lang kwijt.. zou wel mijn oude pomp daarna alsnog kunnen laten repareren en deze te koop zetten ofzo.. maargoed eerst eens kijken wat dat kost..

                      Gr Kevin

                      #17976090
                      Vega
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 November 2006
                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.