Help! Achteruitrijd verlichting klapt eruit!!

Forumindex Forums Modellen Calibra Help! Achteruitrijd verlichting klapt eruit!!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Blaze

Hello all!!

recent heb ik een probleem en ik hoop dat 1 van jullie mij kunnen helpen.
      iedere keer als ik mijn pook in de stand achteruitrij zet.. springt mijn zekering ,en branden mijn achteruitrijd lampen niet, ik heb al gekeken of er vocht in de verlichting zit maar dit is niet het geval. wel staat er in mijn zekeringoverzicht een teken ( op nummer 22 op de foto, dat is dus ook de zekering die springt) naast de aanduiding van mijn achterruidrijverlichting nog een teken… kan iemand mij vertelen waar die voor staat? ik heb er een pijl bijgzet… misschien dat dat onderdeel sluiting maak als ik de pook in de achteruit positie schakel?

ik dank jullie alvast voor het meedenken

groetjes!

svdk20
      Deelnemer

ff achter uit rij schakelaar op je versnellingsbak vervangen is die kapot.
        kost +/- 10 euro bij de vod

Blaze

Ey svdk20! tnx voor je reactie, is dat waar dat teken voor staat? ik heb wel zitten denken of die schakelaar het zou kunnen zijn…. .. die is volgens mij simpel te vervangen……

wim-v6
          Deelnemer

Lijkt op een Choke teken, zal wel te maken hebben met de motorregeling of brandstof inspuiting.

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.