Forumindex › Forums › Modellen › Omega › HELP!!!!!!!!!!!!!!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 november 2009 om 20:07 #17214435
goedendag
ik zal me bij deze gelijk ff voorstellen
ik ben sander en al ruim 1 jaar een trotse bestuurder vn mijn omega 2.5 v6
maar nu begin ik wat problemen te krijgen
een groot deel heb ik al verholpen door hier regematig te kijken en lezen (nog bedankt vor de tips)
ik hoop dat jullie me nu oo nog kunnen helpen want ik kom er zlf ff niet uit
mijn probleem:
mijn kachel word niet warm!!!!!!!wat heb inmiddels al gedaan mijn 3 weg klep vervangen mijn ecc vervangen en ik kwam er gister achter dat in mijn pompje onder resevoir hellemaal geen schoepenradje had
deze is inmiddels ok vervangen
het viel mij op dat er geen vloeistof uit lekte toen ik de slangen er af haalden
ik heb het iedee dat er nog ergens lucht inzit
alle slangen in de motor ruimte worden wel warm/heet
tot aan het brandschot
temp staat op 90 graad en er komt maar wat lauwe lucht eruit
wie weet nog wat ik ben zo langzamerhand radeloos23 november 2009 om 20:48 #17555417kabel niet los gebroken in de klem in het dashboard heb ik ook een keer gehad kachel vol open en nog koud bleek de kabel los gebroken te zijn uit de klem zodat hij niet open stond in werkelijkheid.
ventulator draait wel gewoon?
23 november 2009 om 21:37 #17555418heb het zelfde probleem gehad,had ook erg veel lucht in systeem zitte heb de motor ff 40 minuutjes late draaien zonder dop op resevoir en zag zo nu en dan een hoop bubbels verschijne,moet zeggen dat het 4 dagen geleden is en tot nu toe het probleem verdwenen is hoop dat t ook zo blijft:P
24 november 2009 om 08:15 #17555419wellicht een verstopte kachelradiateur? Als je dat wil vervangen, dan word je niet blij, is nogal wat werk. Ik zou eerst de andere tips en trics even uitzoeken.
Andrew
24 november 2009 om 15:47 #17555420heb ook eens ergens gelezen de auto ff omhoog aan 1 kant ,meende rechts omhoog :hmmz
24 november 2009 om 17:35 #17555421Eerst de motor ongeveer 30minuten laten lopen zonder dop op expansievat.
Als dan nog lucht in het systeem zit idd de rechterkant iets opkrikken.
Als je de kachel radiator verstopt hebt zitten veel succes met het vervangen
Zo ziet het er onder je dashbord uit.
Ben er totaal 12 uurtjes mee bezig geweest.Voor dat weer gezegd wordt dat het hele dashbord er niet uit hoeft fat hoeft ook niet maar moet wel los.
Waarom heb jij dat dan wel gedaan??? omdat ik alles wilde schoonmaken omdat koelvloeistof overal zat.Gr Jack
24 november 2009 om 17:37 #17555422origineel gepost door svdk20
kabel niet los gebroken in de klem in het dashboard heb ik ook een keer gehad kachel vol open en nog koud bleek de kabel los gebroken te zijn uit de klem zodat hij niet open stond in werkelijkheid.ventulator draait wel gewoon?
Als er een drie weg klep in zit heeft de auto airco en ecc
bij ecc zitten er geen kabels maar wordt alles met kleppen en servo motoren geregeld.GR jack
24 november 2009 om 18:13 #17555423allemaal bedankt
voor de tips
we gaan vanavond weer ff verder proberen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.