Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 september 2012 om 20:49 #17993477
Ik heb volgens mij 2 keer geld overgeschreven naar Paypal, toen een mailtje gestuurd wanneer het saldo bijgevuld gaat worden (werd aardig ongeduldig :P), en toen kwamen ze ermee dat het ook achteraf geincasseerd kon worden.
Weet niet of je je rekening vrij hebt gegeven voor automatische incasso door Paypal. Daarbij wordt dacht ik ook eerst een ‘test’-bedrag overgeschreven, dat bedrag tik je over bij de site van Paypal, akkoord met de voorwaarden en je kan aan de gang :)7 september 2012 om 20:51 #17993478@Klopper wrote:
Ik heb volgens mij 2 keer geld overgeschreven naar Paypal, toen een mailtje gestuurd wanneer het saldo bijgevuld gaat worden (werd aardig ongeduldig :P), en toen kwamen ze ermee dat het ook achteraf geincasseerd kon worden.
Weet niet of je je rekening vrij hebt gegeven voor automatische incasso door Paypal. Daarbij wordt dacht ik ook eerst een ‘test’-bedrag overgeschreven, dat bedrag tik je over bij de site van Paypal, akkoord met de voorwaarden en je kan aan de gang :)Jep allemaal gedaan, 23e bestelling toen gedaan en meteen via incasso voor betaling aangemeld, 27e werd door Paypal afgewchreven en uiteindelijk is het om 23.00 uur op de 31e gestort geweest naar verkoper :fy1
7 september 2012 om 21:00 #17993479Ik heb even zitten kijken bij de hulppagina’s van Paypal, hier staat het volgende:
Hoe kan ik mijn PayPal-saldo gebruiken?
Als uw PayPal-saldo toereikend is, kunt u dit gebruiken om een betaling te sturen.Als er onvoldoende geld op uw PayPal-rekening staat om de volledige transactie te kunnen voldoen, gebruikt PayPal eerst het saldo, waarna het resterende bedrag wordt voldaan met uw geregistreerde bankrekening. Als u geen bankrekening heeft geregistreerd, zal het resterende bedrag van de betaling voldaan worden met de creditcard die geregistreed is bij uw PayPal-rekening.
Wanneer u een betaling wilt sturen vanaf een valuta-saldo dat onvoldoende saldo bevat, dan kunt u ook vanaf andere saldi geld overschrijven naar de gewenste valuta.
7 september 2012 om 21:03 #17993480AnoniemLid sinds:
1 January 1970ja heb ik in het begin ook gedaan. Maar Geld van je eigen rekening naar paypal staat op de site 1-2 werkdagen voor en via auto. incasso 4-5 werkdagen :shock:
Vanmorgen de bestelling dus gedaan. Voor de Zimmerman sport remschijven Coat-Z en achter ook sport maar zonder Coat-Z. Kreeg vlot een mail van TVH autoteile dat zij de gewone sport niet meer hadden voor achter maar wel de iets duurdere met Coat-z. meerkosten maar €27. Ik had vanmorgen dus al het bedrag al overgemaakt naar paypal. En vanavond dus de €27 hopelijk word het nog wel tegelijk op mijn Paypal bij geschreven
8 september 2012 om 06:38 #17993481AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zo bij paypal hebben zij er zin in king: geld is al bij geschreven
8 september 2012 om 07:38 #17993482Soow dat is dan wel erg snel, bij mij duurt het 7 dagen voordat paypal het heeft maar terugstorten duurt 1 dag
Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
8 september 2012 om 07:40 #17993483Wat raar. Als ik iets koop via ebay of wat dan ook en ik betaal met paypal , dan krijg ik meteen een mailtje van paypal dat het betaald is , alleen dat het niet direct zichtbaar is op je bankrekening. Meteen daarna ( ligt aan de professionaliteit van de verkoper ) een mailtje van de verkoper dat het geld binnen is. Meestal 24 uur daarna krijg ik een dispatch mailtje ( dat ie onderweg is )
Heb nooit problemen. Niet uit Duitsland , niet uit Engeland en zelfs niet uit Japan of China !
8 september 2012 om 07:49 #17993484@speaker wrote:
Wat raar. Als ik iets koop via ebay of wat dan ook en ik betaal met paypal , dan krijg ik meteen een mailtje van paypal dat het betaald is , alleen dat het niet direct zichtbaar is op je bankrekening. Meteen daarna ( ligt aan de professionaliteit van de verkoper ) een mailtje van de verkoper dat het geld binnen is. Meestal 24 uur daarna krijg ik een dispatch mailtje ( dat ie onderweg is )
Heb nooit problemen. Niet uit Duitsland , niet uit Engeland en zelfs niet uit Japan of China !
Idd ik heb dat ook.
En met de zaak ook geen problemen.8 september 2012 om 08:29 #17993485Ik heb nu drie keer aan paypal geld overgemaakt iedere keer duurde het een week, ik ga het straks weer proberen kijken wat ik voor mail krijg :hmmz
8 september 2012 om 10:46 #17993486@iquick wrote:
Ik heb nu drie keer aan paypal geld overgemaakt iedere keer duurde het een week, ik ga het straks weer proberen kijken wat ik voor mail krijg :hmmz
Gewoon jou bankrekening linken aan het pay pal account.
Dan hoef je geen geld meer naar jou pay pal rekening te storten.
Jij machtigt pay pal dan om geld af te schrijven.Dan is de betaling vaak binnen 2 dagen(weekend uitgesloten) gebeurt.
Of heb je een ing(Postbank) rekening??8 september 2012 om 11:55 #17993487Dat bedoel ik dus ;)
8 september 2012 om 12:00 #17993488Nee nee geen postbak (ing), ik heb abn, ik heb alles gelinkt ik stort eerst mijn geld op paypal daarna betaal ik, dus ik hoef eigenlijk niet perse geld te storten op mijn paypal account als ik het goed begrijp je kan ook direct betalen
8 september 2012 om 14:27 #17993489@iquick wrote:
Nee nee geen postbak (ing), ik heb abn, ik heb alles gelinkt ik stort eerst mijn geld op paypal daarna betaal ik, dus ik hoef eigenlijk niet perse geld te storten op mijn paypal account als ik het goed begrijp je kan ook direct betalen
Idd pay pal schrijft het bedrag van jou rekening af.
20 september 2012 om 14:32 #17993490AnoniemLid sinds:
1 January 1970Bestelling is vanmorgen binnen gekomen. 1 schijf + blokken voorkant al vervangen. Verdere info komt later :D
20 september 2012 om 16:09 #17993491ook fotos helmer? :kewlpics
20 september 2012 om 18:17 #17993492jups pics helmer, laat maar zien hoe ik het volgend jaar zelf (ook) moet doen ;)
20 september 2012 om 21:03 #17993493AnoniemLid sinds:
1 January 1970Oud
Nieuw
Gelukkig heb ik alles vervangen. En ja was hard nodig. Rechtsvoor zitten in 1 blok barsten. Achterkant zitten heel vreemd schuine kanten :shock:
Heb er al een mooi stuk mee gereden. In het begin was het nog niks. Maar voorzichtingaan remmen steeds meer gebruiken. En kwam ik er ook achter dat ik achterremmen heb :wtf :jerry Remt weer zoals het moet. Nu ik de nieuwe remmen heb. Weet ik pas hoe zeer slecht de oude zijn geweest. En is er zelfs mee goed gekeurd :wtf bij de Opel dealer nog wel :hmmz21 september 2012 om 05:27 #17993494Mooi man :thumb hoe lang ben je bezig geweest Helmer?
21 september 2012 om 05:52 #17993495@Helmer opelfan wrote:
Gelukkig heb ik alles vervangen. En ja was hard nodig. Rechtsvoor zitten in 1 blok barsten. Achterkant zitten heel vreemd schuine kanten :shock:
Heb er al een mooi stuk mee gereden. In het begin was het nog niks. Maar voorzichtingaan remmen steeds meer gebruiken. En kwam ik er ook achter dat ik achterremmen heb :wtf :jerry Remt weer zoals het moet. Nu ik de nieuwe remmen heb. Weet ik pas hoe zeer slecht de oude zijn geweest. En is er zelfs mee goed gekeurd :wtf bij de Opel dealer nog wel :hmmzTja als de remmen de minimale waarden haalt dan is het gewoon goed voor de apk.
Ik had het zelf ook, vond mijn remmen niks.
Totdat ik er eens goed spul op monteerde.
Tering schok me kapot bij de eerste keer stevig remmen. :D21 september 2012 om 07:29 #17993496maken ze ook geluid als je remt? :P
ik heb dat wel bij m’n remschijven, maar die zijn geboord en gegroeft
21 september 2012 om 07:43 #17993497Ziet er goed uit!!!! :thumb
21 september 2012 om 09:08 #17993498Ziet er goed uit! Geperforeerd remt net altijd eventjes, heb ze zelf ook rondom :thumb
21 september 2012 om 12:47 #17993499@arjontje wrote:
@iquick wrote:
Nee nee geen postbak (ing), ik heb abn, ik heb alles gelinkt ik stort eerst mijn geld op paypal daarna betaal ik, dus ik hoef eigenlijk niet perse geld te storten op mijn paypal account als ik het goed begrijp je kan ook direct betalen
Idd pay pal schrijft het bedrag van jou rekening af.
Heb hier laatst met paypal over gesproken en komt erop neer bij aut. Incasso wordt eerste tijd via “uitgestelde betaling” geincasseerd van je rekening.. Ben je op gegven moment lang genoeg klant wordt alles direct geincasseerd en verwerkt.
Heeft ook niks met bank of ing (postbank) te maken. Op werk hebben we voormalig postbank en wordt direct geincasseerd.
21 september 2012 om 12:52 #17993500@Helmer opelfan wrote:
Remt weer zoals het moet. Nu ik de nieuwe remmen heb. Weet ik pas hoe zeer slecht de oude zijn geweest. En is er zelfs mee goed gekeurd :wtf bij de Opel dealer nog wel :hmmz
Dealer keurt remmen nog vrij snel goed…
1 keer mn A vec bij vod laten keuren… Remmen advies, dus vroeg hoelang kan ik hier nog mee rijden??? 2 maanden zei de monteur!
Ging 3 dagen later naar Assen en moest bij tankstation stoppen met 120 afremmen… Heb maar hazepad gekozen, want zoefde nog met 80 tankstation voorbij richting parkeerplaats, terwijl ik op afslag al begon met remmen… Wagen maar geremd dmv terugschakelen en handrem op het eind… Daarna nooit meer een auto bij vod laten keuren!Remmetjes zien er in elk geval goed uit!!
Ikke straks ook nog zo’n net setje op de kop tikken!21 september 2012 om 12:59 #17993501Zoweizo is het bij de APK niet heel snel afkeur.
Zit er nig IETS!! van voering op, de schijven zijn niet te dus, en het remt niet ijzer op ijzer, en het remverschil en de werking is voldoende, is het goedkeur.
Wel zal er bij geringe voering een vermelding Adviespunt op het APK rapport komen dat de voering van de remmen, en of schijven dun zouden zijn, en het beste vlot vervangen kunnen worden.
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.