helluuuuup!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forumindex Forums Modellen Astra helluuuuup!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    emielastra

hey forummers

ik heb net me koppelingsplaat eruit gereden
      weten jullie wat het ongeveer kost om te maken en hoelang ze daar mee bezig zijn
      ivm ik moet zaterdag op vakantie

graag z spoedig mogelijk info

het gaat om een astra 1.7 dti uit 2002 isuzu blok

svdk20
      Deelnemer

ligt eraan waar je het laat doen.
        doe je het bij de lokale garage boer zo’n 500 euro moet je dan op rekenen.
        dealer minimaal 1000 euro
        buiten de bon om 350 a 400 euro

emielastra

holley shit das nie misselijk ik ga morgen naar t bedrijf waar ik emgekocht heb 2 maanden geleden en ff kijken of ze iets kunnen betekenen weet jij ook of ze dat voor zaterdag klaar zullen hebben hoeveel uur t werk is

emielastra

nou hou jullie harten maar vast totale kosten 920 euro met 20 procent korting op gehele kosten
            ik ben er echt goed ziek van maarja waarschijnlijk morgen klaar en nieuwe koppeling,drukgroep en lagers ofzo
            hopen dat het nu ff geweest is met t geouwehoer anders ben ik bang dat ik er afscheid van ga nemen zou zonde zijn

morgen avond als ik me assie weer heb dan zou ik hem eens goed verwenne met een polijst poets beurt en wat nieuwe sapjes dan hoop ik dat ie ook de eerst komende tijd lief voor mij is

groeten

frank de jonge

Zow, das behoorlijke domper. Succes met het herstel en dat de kosten toch nog enigzins mee zullen vallen.

rdh

Pff niet normaal die prijzen zeg, als je zelf zulks doet ben je net 260 kwijt maar goed dat is ook weer niet weg gelegd voor iedereen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.