Helaas… afgekeurd!! :(

Forumindex Forums Modellen Corsa Helaas… afgekeurd!! :(

  • Dit onderwerp is leeg.
21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249962
    Jojo76
      Lid sinds:
      21 October 2010

      Gisteren moest mijn B’tje (1994) voor de APK. Ieder jaar zie ik er tegenop maar kwam hij er steeds “fluitend” door maar gisteren dus niet… :cry De chassisbalk aan de bestuurderskant achter is door dus daar moet aan gelast worden. Kan iemand mij uitleggen hoe dat in zijn werk gaat? Ik heb daar geen verstand van. De man van de garage waar ik hem heb laten keuren vraagt er €100 voor. Is dat veel of niet? Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

      #18040785
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Ligt er maar net aan hoeveel er gelast moet worden, maar ik vind €100 niet zo veel.

        #18040786
        Jojo76
          Lid sinds:
          21 October 2010

          Oké… dank je wel. De man kon niet precies kijken omdat het wiel en schokbreker er ook af moeten dus misschien is het wel groter als ik denk. Ik baal er wel van dat ik de auto moet komen brengen want ik vind het altijd wel interessant om bij te zijn. Maar ja, het is niet anders. ;)

          #18040787
          DarkNL08
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 March 2010

            Als dat alles is kan je in je handjes klappen!
            Die B’tjes uit 1994 roesten weg waar je bij staat…

            Had zelf aan mijn B GSi uit 1994 bakken met laswerk aan de bodem!

            #18040788
            Jojo76
              Lid sinds:
              21 October 2010

              De balk rechtsvoor op de bodem is ook al wel bezig maar die is nog hard geloof ik. Maar dat zal ook wel een keer komen. De rechterachterkant is nog wel goed maar ja, voor hoe lang??

              @DarkNL08 wrote:

              Als dat alles is kan je in je handjes klappen!