Heel benieuwd naar geschiedenis Opel Manta A

Forumindex Forums Modellen Manta Heel benieuwd naar geschiedenis Opel Manta A

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Liesbet

…naar wat er met mijn opel manta is gebeurd!
      Ik heb hem in 2010 aan mijn ex gegeven (lang verhaal :roll: ) en hij heeft hem verkocht in mei 2010.
      Ik geloof aan iemand in Bakel, ik heb hem in ieder geval dat jaar nog wel een keer zien rijden in Erp.

Ik mis m stiekem wel een klein beetje en het lijkt me leuk te weten of iemand er nog blij mee is, en wat er eventueel aan geknutseld is :)

kenteken 84-25-ra

Wie weet komt hij hier voorbij :)

RISL
      Moderator

Weggegeven en daarna verkocht?? Dat is zonde.

Zo te zien staat hij nog steeds op dezelfde naam sinds 25-05-2010.

Zal vanavond eens kijken of ik er toevallig een foto van heb gemaakt op een meeting ofzo.

anoniem

@liesbet, welkom op het forum
          ik ken de Manta zo niet, hij ziet er zo wel mooi origineel uit en is een van de eersten, heb vroeger zelf ook een in dezelfde kleur gehad, lemon groen, maar was later wit gespoten
          als je contact zoekt met de huidige eigenaar kun je dat proberen door contact op te nemen met de RDW in Veendam, zij zullen dan een brief sturen naar de huidige eigenaar en als die er prijs op stelt zal die weer contact met je opnemen
          succes

manta73

He Liesbet
            K weet nog dat je de onbeschadigde stoelen zocht voor je manta,die ik voor je had liggen.
            Die ducttape reparaties waren het ook niet.
            Zonde dat je zo’n mooi exemplaar hebt moeten laten gaan.

Maar http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-manta-1-6s-gildehaus/178682902.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT” onclick=”window.open(this.href);return false;.

Lijkt het wel dezelfde.
            Nederlandse A-manta,kleur bouwjaar orgineel.16s

Kermitkiller

is niet dezelfde mis nog bumperrossetten wielkuiplijsten en er zitten andere spiegels op

en volgens mij komt het interrieur uit een manta van john hier van,t forum

RISL
              Moderator

Ik heb ‘m in ieder geval nog nooit op de foto gezet (dus ook nog nooit gezien ;) )

JohnC

Die stoellen ken ik ja..
                  Leuke manta

Liesbet

Het kwam gewoon ineens bij me op dat misschien iemand hier wel wist hoe wat waar enz, zou het leuk vinden als iemand er nog heel veel plezier van heeft! Inderdaad zonde dat ik hem niet meer heb, maar het was de keuze tussen hem ‘op’ rijden of doorgeven aan iemand die hem wel op de weg wil/kan houden. Dat eerste kon ik niet over mn hart verkrijgen, en zelf restaureren was toen ook geen optie..

@manta73
                    klopt ja, ducttape was het echt niet.. ;-)

Liesbet

@ duurt, thanks, was hier toen ook wel eens te vinden, maar it’s been a while ;)

anoniem

you’re welcome @Liesbet ;)

Asko
                        Deelnemer

@Liesbet wrote:

@ duurt, thanks, was hier toen ook wel eens te vinden, maar it’s been a while ;)

Inderdaad een tijdje geleden, ben via dit forum al eens bij je langs geweest voor opel clubbladen.
                          Zat er ook niet een kras van de ruitenwisser in het voorraam?

Maar daarna de auto niet meer gezien.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.