heeft een x20xev uit een omega standaard zuigerbodem koeling

Forumindex Forums Techniek Ecotec heeft een x20xev uit een omega standaard zuigerbodem koeling

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    sebastiaankadettcabriogsi
    Deelnemer

Goede dag mede liefhebbers,

Ik heb een vraag

als “men” een let wilt gaan bouwen heeft men in in het verleden hier wel eens een onderblok voor gebruikt van een x20xev uit een omega staat mij bij!

de reden hiervoor was dat x20xev onder blokken uit een omega van een bepaald bouwjaar (wat ik niet weet) standaard zuigerbodemkoeling zou hebben?

kan iemand mij hier wat meer over vertelen?

welk bouwjaar van de omega moet je hebben om deze x20xev onderblokken, waar je zuigerbodemkoeling in kan vinden?

kan iemand wat zeggen over de kwaliteit van deze zuigerbodemkoeling als je een moter van 350/ 450 pk bouwt is deze koeling dan toereikend ?

als ik hem zoals ik zeg op een let wil gaan gebruiken, kan ik dan ook de krukas van de x20xev gebruiken of moet ik dan de let krukas gebruiken?

zou iemand me wat info willen verschaffen? ik kan het niet vinden met de zoekfunctie.

mvg

Sebastiaan

Deelnemer

niemand?

geert666
        Deelnemer

krukas vd let
          en er zit geen zuigerbodemkoeling in.
          Is toch ook geen turbo
          alleen bij oude let en nieuwste z20leh zit zuigerbodemkoeling

Deelnemer

hhmzz ik meen echt gelezen te hebben (paar jaar geleden hier) staat er nu niet meer op, dat x20xev uit een bepaald bouwjaar ik d8 1996 t,m 1998 sterker zou moeten zijn dan een standaard let onderblok en dat die alleen in omega zijn geleverd,

maar uhm oude let, van welk tot welk bouwjaar zijn die? en wat is de kwaliteit van die zuigerbodem koeling?

freek corsa
            Deelnemer

@ sebastiaan, je bedoeld het onderblok dat Robbie S heeft gebruikt ?

Corsa_GSi
              Deelnemer

Volgens mij gebruikt V-Maxx wel XEV onderblokken bij de hogere vermogens, maar de internals zijn dan weer LET dacht ik.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.