Hee allemaal ik ben Stefan en ik kom uit spijkenisse ik ben net 22 geworden bijna 2 maanden geleden
ik heb me 1e auto maar heb een beetje monteurs ervaring
in totaal is dit onze 4e corsa
mijn broer begon in 2009 met een blauwe opel corsa B redelijk nieuw met allemaal luxe poespas en alles ABS airco stuurbekrachtiging en electrische ramen
na 6 á 7 maanden toen ik net met me rijbewijs was begonnen schoof me broer in een busje en was totalloss daarna had hij als nood een renault clio gekocht en ook snel weer weggedaan corsa was toch beter dus heeft hij een corsa gekocht deze keer 200cc minder (1400cc(blauw)(rood)1200cc) toen sloeg de auto af en wilde niet meer starten in de tussentijd vlak voor die clio weg ging had me vader ook een D corsa gekocht nieuw van de dealer 1400cc toen had ik me rijbewijs en heb ik eerst lang op scooters gereden heb toen een zwaar scooter ongeval gehad en ben ik bang geworden voor scooters
toen had ik afgelopen zomer deze corsa gekocht en vond hem lekker rijden en heb toen in de tussentijd me broer zijn auto gestript koplampen achterlichten wielen en reservewiel en interieur en uitlaat systeem
Ik ben stefan en ik heb een geestelijke beperking (syndroom van asperger en ADHD en gilles de la tourette de agressieve vorm)
Hey, welkom! :)
Veel plezier met je Corsa. Zo te horen kan je prima voor je wagentje zorgen.
Wat ik me wel afvraag, is hoe ADHD en Asperger met elkaar combineert.
Ik leef met het ene en ken mensen met het andere, en het is vrijwel elkaars tegenpool.
Zal wel vrij gecompliceerd zijn?