Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Hebben jullie ook zo’n hekel aan….
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 april 2013 om 18:32 #18127837
@mantadevil wrote:
waar ik meer een hekel aan heb zijn mensen die naast je parkeren en dan de deur open slaan en een dikke kras of deuk achter laten om vervolgens leuk weg te rijden .
dat beetje vogel shit was je er wel af ,en daarbij das de natuur toch maak me der niet zo druk omDat vindt ik nog erger :fy1
Die krijgen van mij gelijk een grote bek als ik het zie …
Als ik netjes vraag of ze niet uit kunnen kijken dan zeggen hun
T is maar blik :swear :swear
Maar wel mijn blik en ik ben zuinig op me blik :swear :swear21 april 2013 om 20:15 #18127838Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken.
En mensen die niet begrijpen dat je zuinig bent op je auto.22 april 2013 om 15:17 #18127839Hetzelfde als bovenstaande :angel
22 april 2013 om 20:53 #18127840Die Premium leasers, die PER SEE voor je moeten rijden en dan gaan liggen Trutten voor je, als ze je maar voorbij zijn GLOEIENDE!!!!
Willem
23 april 2013 om 19:12 #18127841Als je iemand aan het inhalen bent dat ze mee optrekken naast je… Is wel alltijd lachen met mijn corsatje… Als je dan effe vol gas geeft kunnen ze niet of amper volgen. :D king:
23 april 2013 om 21:35 #18127842die eikels als je ze inhaalt op de snelweg (met netjes gewoon 130 op de nav), je vervorlgens PER SEE weer voorbij moeten, en weer gaan lopen trutten, en dan link worden als je bij de pomp aan hem vraagt, of er geen Cruise Control op zijn KOEKTROMMEL!! zit..
(nieuwe lease renault megane / CC is zelfs standaard op de twingo, zal het op de megane ook wel zitten)Ik reed met een Renault Traffic DCi 115, zelfs deze heeft CC haha..
Willem
23 april 2013 om 21:42 #18127843mensen die denken dat ze het weten…maar gewoon hebben gegoogled…
bb
king:23 april 2013 om 21:54 #18127844Dan google jij je zeker helemaal suf…
23 april 2013 om 21:55 #18127845@evertfisherman wrote:
Sommige vogels hebben ook zodanige zure schijt dat het ook invreet.
En je kan daar zelfs in één klap blind van worden als het in je ogen komt!! Vooral aalscholver poep is verschrikkelijk gevaarlijke herrie! :puke
23 april 2013 om 21:57 #18127846en maar zeggen dat de dieren hier redelijk veilig zijn, geen rare slangen enzo…
nee is de aalscholver een gevaarlijk dier..Willem
23 april 2013 om 22:10 #18127847@bastiaan1981 wrote:
Mensen die hun knipperlicht niet gebruiken.
En mensen die niet begrijpen dat je zuinig bent op je auto.Ik ga er tegenwoordig bijna vanuit dat mensen hem niet gebruiken, moet je nog mee oppassen, want ze bestaan nog wel en betrapte me er laatst op dat ik daardoor de voorrang eigenlijk mezelf had toegeëigend en daardoor juist de aso werd! Maar kan die mensen soms wel schieten!
@-BlendjuH- wrote:
@mantadevil wrote:
waar ik meer een hekel aan heb zijn mensen die naast je parkeren en dan de deur open slaan en een dikke kras of deuk achter laten om vervolgens leuk weg te rijden .
dat beetje vogel shit was je er wel af ,en daarbij das de natuur toch maak me der niet zo druk omDat vindt ik nog erger :fy1
Die krijgen van mij gelijk een grote bek als ik het zie …
Als ik netjes vraag of ze niet uit kunnen kijken dan zeggen hun
T is maar blik :swear :swear
Maar wel mijn blik en ik ben zuinig op me blik :swear :swearVlak na een drie maanden non stop zweten project aan mijn Kadett vorig jaar kijk ik uit mijn raam vanuit mijn flat en zie een of andere droplul tot drie keer aan toe tegen mijn Kadett aan zitten met inparkeren. Overal zeeen van ruimte, maar moest er persé tussen!! :swear Dus ik ontplof en tegen de tijd dat ik beneden was gelukkig al wat van mijn woede kwijt, maar vond wel dat ik een punt had deze persoon er op aan te spreken. Krijg ik me een reactie waar ik me druk oom maak en over dat project van drie maanden een blik naar mijn auto, zo arrogant. Ik stond op het punt om een moord te begaan, ware het niet dat een buurman van mij het zag en naar buiten kwam. Fijne vent, want die laat ook niet met zich sollen, gaf me groot gelijk en blafte die vent verder af tot hij opdonderde in zijn Kangoo.
@corsakupesh wrote:
Als je iemand aan het inhalen bent dat ze mee optrekken naast je… Is wel alltijd lachen met mijn corsatje… Als je dan effe vol gas geeft kunnen ze niet of amper volgen. :D king:
Ja, laatst nog met een BMW 318, dus ik wist wel dat ik hem kon hebben, bleef lekker naast hem rijden en ging gelijk met hem op tot we allebei behoorlijk hard reden, en toen nog een dot gas erop en weg… Onbetaalbaar die blik!! king:
23 april 2013 om 22:13 #18127848Heb ook al weer wat witte spettere op me motorkap… :fy1
Wat ook irritant kan zijn is dat als mensen niet opletten bij het stoplicht… En dan is het groen, maar dan sta je er nog een halve dag omdat hun nog een smsje moeten versturen. Maar stel de auto slaat af..naja dat kan gebeuren ;)
Edit: idd ook bumperklevers! :ass (Zie post hieronder)
23 april 2013 om 22:23 #18127849Bumperklevers !
Zat laatst op een linker rijvak maar voor me was een truck een andere truck aan het inhalen (wat me ook enorm stoort :swear) en achter me een dikke Mercedes E-klasse waar ik de koplampen niet meer van zag in men achteruitkijkspiegel… Je ziet toch zelf ook dat ik niet harder kan l*l! Hoe lossen we dat op? Klein schokeffectje met de rem en herhalen tot ie het snapt!
26 april 2013 om 12:42 #18127850ik heb een hekel, aan alles waar ik een hekel aan heb.
groeten.
26 april 2013 om 18:57 #18127851@Gsifreak wrote:
jep hier het zelfde,
gister me astra opc nog gewassen en gepoetst.. werd er geil van, maar schijnbaar die vogel ook, vanmorgen kwam ik beneden en lag allemaal kwakkers op me motorkap…
tjah best geil zo’n opc dacht i :jerryWas het wel van een vogel en niet van een tiener huppelk*tje die het ‘s nachts niet meer kon houden? :jerry
28 april 2013 om 13:37 #18127852tijd voor een buxes op de astra met automatische piloot
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.