Heb ik een 1.4 of een 1.6….?

Forumindex Forums Modellen Tigra Heb ik een 1.4 of een 1.6….?

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #17666835
    Kimberly
      Lid sinds:
      4 May 2010

      origineel gepost door corsaboy
      bel morgen even met http://www.duparts.nl

      orgineel opel spul tegen normale betaalbare prijzen
      ook beter voor je koppaking spul etc ipv dat immitatie spul..

      wel ietsjes duurder maar wel beter

      Ok dankje:D

      Toevallig met http://www.carpartsdirect.nl ervaring? hun zeggen ook goede kwaliteit te hebben ze zeggen originele onderdelen direct van de fabrikant te leveren.. ofzo.. Maarja ik ben hier natuurlijk ook helemaal nieuw in..

      En ik wil wel graag dat het goed is natuurlijk ALS het nog goed komt:D

      #17666836
      corsaboy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        bel dan met duparts.
        ik kheb nog niemand anders gevonden op de dealer na die echte gm delen kan leveren..

        :angel

        #17666837
        corsaracer
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2005

          origineel gepost door Kimberly

          Ja inderdaad, geduld loont zeggen ze altijd.. Dus ik laat mijn vader maar lekker op zijn slome tempo zo nu en dan een paar uurtjes sleutelen.. In de hoop dat ie met twee weekjes klaar is..
          ..maar dan begint het pas echt denk ik, ik heb al zoooooveel ideeen ..die daarvoor weer plaats maken voor weer andere ideeen.. Heel frusterend als je er nu geen eens naar kan kijken.. Ja met de motorkap open en alles er uit en er af..:(
          ..maar het is voor het goede doel:D

          ..en om het nu al helemaal even off topic te maken-offtopic, mijn vader had wat op de ‘nokken as riemwiel uitlaat zijde’ (zoals hij he top het papiertje schreef) laten vallen toen hij m eraf had gehaald, dus ik moet even een nieuwe bestellen, maarja ik neem aan dat dat niet de officiele benaming is..
          Anyone??

          dus hij heeft iets op het nokkenastandwiel van de uitlaatzijde laten vallen…is er dan iets afgebroken ofzo…aangezien daar van die nokjes op zitten…

          #17666838
          Kimberly
            Lid sinds:
            4 May 2010

            origineel gepost door corsaracer

            origineel gepost door Kimberly

            Ja inderdaad, geduld loont zeggen ze altijd.. Dus ik laat mijn vader maar lekker op zijn slome tempo zo nu en dan een paar uurtjes sleutelen.. In de hoop dat ie met twee weekjes klaar is..
            ..maar dan begint het pas echt denk ik, ik heb al zoooooveel ideeen ..die daarvoor weer plaats maken voor weer andere ideeen.. Heel frusterend als je er nu geen eens naar kan kijken.. Ja met de motorkap open en alles er uit en er af..:(
            ..maar het is voor het goede doel:D

            ..en om het nu al helemaal even off topic te maken-offtopic, mijn vader had wat op de ‘nokken as riemwiel uitlaat zijde’ (zoals hij he top het papiertje schreef) laten vallen toen hij m eraf had gehaald, dus ik moet even een nieuwe bestellen, maarja ik neem aan dat dat niet de officiele benaming is..
            Anyone??

            dus hij heeft iets op het nokkenastandwiel van de uitlaatzijde laten vallen…is er dan iets afgebroken ofzo…aangezien daar van die nokjes op zitten…

            Ja dat klopt ja, hij zei dat er een klein stukje af was..:)
            Alleen als ik dat op websites zoek om te bestellen, wordt er niets gevonden onder die naam zeg maar.. Dus ik dacht misschien heeft t nog een andere naam?

            #17666839
            CommoCruiser
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 March 2007

              Nokkenaspoelie (of poulie of pulley of andere spelfouten) wordt ook nog wel eens gebruikt.
              Ik denk niet dat je deze makkelijk zult vinden op websites, aangezien het nou niet echt een slijtagedeel is.
              Ik denk dat je ze meestal in verstelbare uitvoering tegenkomt, wat op zich leuk is, maar waarschijnlijk zijn orginele bij de VOD goedkoper

              #17666840
              corsaracer
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 January 2005

                of anders eens op de sloop vragen…

                misschien dat duparts die ook kan leveren tegen een mooie prijs….

                #17666841
                duhast1988
                  Lid sinds:
                  1 March 2010

                  origineel gepost door Kimberly
                  ..Nou ik ren even naar de garage:P ik ben heel erg benieuwd!!
                  Heel erg bedankt voor de snelle reactie trouwens allemaal:D

                  ..De onderste foto had ik al gevonden voordat ik dit topic plaatse, maar daar kon mijn vader het dus niet vinden.. Maar ach kijk zelf wel even, misschien zijn mijn ogen wat beter;)

                  als je een vrouwelijk persoon bent, word je altijd snel geholpen 8-)

                  #17666842
                  BlackVec
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 February 2008

                    Volgens mij zoek je deze:


                    #17666843
                    corsaracer
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 January 2005

                      yep das idd de uitlaatnokkenas

                      dus ff het nummer 90 412 898 (als ik het goed lees) en dan ff duparts bellen of ze die kunnenleveren als je niet naar de sloop gaat :thumbup

                      #17666844
                      mayhem
                        Lid sinds:
                        13 June 2006

                        ik denk dat ik die nog wel heb liggen… ergens onderop/achteraan.

                        #17666845
                        Kimberly
                          Lid sinds:
                          4 May 2010

                          origineel gepost door duhast1988

                          origineel gepost door Kimberly
                          ..Nou ik ren even naar de garage:P ik ben heel erg benieuwd!!
                          Heel erg bedankt voor de snelle reactie trouwens allemaal:D

                          ..De onderste foto had ik al gevonden voordat ik dit topic plaatse, maar daar kon mijn vader het dus niet vinden.. Maar ach kijk zelf wel even, misschien zijn mijn ogen wat beter;)

                          als je een vrouwelijk persoon bent, word je altijd snel geholpen 8-)

                          Oh werkt dat zo, nou heb ik daar even mijn voordeel mee:P :angel

                          #17666846
                          Kimberly
                            Lid sinds:
                            4 May 2010

                            origineel gepost door mayhem
                            ik denk dat ik die nog wel heb liggen… ergens onderop/achteraan.

                            Ik laat die foto’s zo wel even aan mn vader zien!! Dan weet ik het gelijk of hij die bedoeld:P ..en stel dat jij die nog ergens achter/onder weet ik het waar hebt liggen, dan meld ik het wel even, en dan hoor ik het vast wel van je!;)

                            #17666847
                            BlackVec
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              13 February 2008

                              Moest ook even zoeken voor deze hoor, lag ook helemaal onderaan de hoop haha :P
                              Als je hem wilt kopen stuur maar een u2u.

                              #17666848
                              2e-c14nz
                                Lid sinds:
                                5 June 2009

                                Kijk dan gelijk voor een nieuw knopje voor je spiegel verstelling :angel

                                #17666849
                                Haasje17
                                Moderator
                                  Lid sinds:
                                  8 September 2009

                                  Vraag me nu toch wel af wat er allemaal aan mankeert. Want als je nokkenaswiel eraf moet?
                                  Die hoeven er eigenlijk nooit vanaf ook niet met distributie wisselen ofzo.

                                15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.