Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Heb ik een 1.4 of een 1.6….?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 mei 2010 om 21:02 #17666835
origineel gepost door corsaboy
bel morgen even met http://www.duparts.nlorgineel opel spul tegen normale betaalbare prijzen
ook beter voor je koppaking spul etc ipv dat immitatie spul..wel ietsjes duurder maar wel beter
Ok dankje:D
Toevallig met http://www.carpartsdirect.nl ervaring? hun zeggen ook goede kwaliteit te hebben ze zeggen originele onderdelen direct van de fabrikant te leveren.. ofzo.. Maarja ik ben hier natuurlijk ook helemaal nieuw in..
En ik wil wel graag dat het goed is natuurlijk ALS het nog goed komt:D
4 mei 2010 om 21:08 #17666836bel dan met duparts.
ik kheb nog niemand anders gevonden op de dealer na die echte gm delen kan leveren..:angel
5 mei 2010 om 08:10 #17666837origineel gepost door Kimberly
Ja inderdaad, geduld loont zeggen ze altijd.. Dus ik laat mijn vader maar lekker op zijn slome tempo zo nu en dan een paar uurtjes sleutelen.. In de hoop dat ie met twee weekjes klaar is..
..maar dan begint het pas echt denk ik, ik heb al zoooooveel ideeen ..die daarvoor weer plaats maken voor weer andere ideeen.. Heel frusterend als je er nu geen eens naar kan kijken.. Ja met de motorkap open en alles er uit en er af..:(
..maar het is voor het goede doel:D..en om het nu al helemaal even off topic te maken-offtopic, mijn vader had wat op de ‘nokken as riemwiel uitlaat zijde’ (zoals hij he top het papiertje schreef) laten vallen toen hij m eraf had gehaald, dus ik moet even een nieuwe bestellen, maarja ik neem aan dat dat niet de officiele benaming is..
Anyone??dus hij heeft iets op het nokkenastandwiel van de uitlaatzijde laten vallen…is er dan iets afgebroken ofzo…aangezien daar van die nokjes op zitten…
5 mei 2010 om 12:31 #17666838origineel gepost door corsaracer
origineel gepost door Kimberly
Ja inderdaad, geduld loont zeggen ze altijd.. Dus ik laat mijn vader maar lekker op zijn slome tempo zo nu en dan een paar uurtjes sleutelen.. In de hoop dat ie met twee weekjes klaar is..
..maar dan begint het pas echt denk ik, ik heb al zoooooveel ideeen ..die daarvoor weer plaats maken voor weer andere ideeen.. Heel frusterend als je er nu geen eens naar kan kijken.. Ja met de motorkap open en alles er uit en er af..:(
..maar het is voor het goede doel:D..en om het nu al helemaal even off topic te maken-offtopic, mijn vader had wat op de ‘nokken as riemwiel uitlaat zijde’ (zoals hij he top het papiertje schreef) laten vallen toen hij m eraf had gehaald, dus ik moet even een nieuwe bestellen, maarja ik neem aan dat dat niet de officiele benaming is..
Anyone??dus hij heeft iets op het nokkenastandwiel van de uitlaatzijde laten vallen…is er dan iets afgebroken ofzo…aangezien daar van die nokjes op zitten…
Ja dat klopt ja, hij zei dat er een klein stukje af was..:)
Alleen als ik dat op websites zoek om te bestellen, wordt er niets gevonden onder die naam zeg maar.. Dus ik dacht misschien heeft t nog een andere naam?5 mei 2010 om 12:40 #17666839Nokkenaspoelie (of poulie of pulley of andere spelfouten) wordt ook nog wel eens gebruikt.
Ik denk niet dat je deze makkelijk zult vinden op websites, aangezien het nou niet echt een slijtagedeel is.
Ik denk dat je ze meestal in verstelbare uitvoering tegenkomt, wat op zich leuk is, maar waarschijnlijk zijn orginele bij de VOD goedkoper5 mei 2010 om 13:21 #17666840of anders eens op de sloop vragen…
misschien dat duparts die ook kan leveren tegen een mooie prijs….
5 mei 2010 om 15:30 #17666841origineel gepost door Kimberly
..Nou ik ren even naar de garage:P ik ben heel erg benieuwd!!
Heel erg bedankt voor de snelle reactie trouwens allemaal:D..De onderste foto had ik al gevonden voordat ik dit topic plaatse, maar daar kon mijn vader het dus niet vinden.. Maar ach kijk zelf wel even, misschien zijn mijn ogen wat beter;)
als je een vrouwelijk persoon bent, word je altijd snel geholpen 8-)
5 mei 2010 om 15:47 #17666842Volgens mij zoek je deze:
5 mei 2010 om 16:36 #17666843yep das idd de uitlaatnokkenas
dus ff het nummer 90 412 898 (als ik het goed lees) en dan ff duparts bellen of ze die kunnenleveren als je niet naar de sloop gaat :thumbup
5 mei 2010 om 16:47 #17666844ik denk dat ik die nog wel heb liggen… ergens onderop/achteraan.
5 mei 2010 om 17:29 #17666845origineel gepost door duhast1988
origineel gepost door Kimberly
..Nou ik ren even naar de garage:P ik ben heel erg benieuwd!!
Heel erg bedankt voor de snelle reactie trouwens allemaal:D..De onderste foto had ik al gevonden voordat ik dit topic plaatse, maar daar kon mijn vader het dus niet vinden.. Maar ach kijk zelf wel even, misschien zijn mijn ogen wat beter;)
als je een vrouwelijk persoon bent, word je altijd snel geholpen 8-)
Oh werkt dat zo, nou heb ik daar even mijn voordeel mee:P :angel
5 mei 2010 om 17:31 #17666846origineel gepost door mayhem
ik denk dat ik die nog wel heb liggen… ergens onderop/achteraan.Ik laat die foto’s zo wel even aan mn vader zien!! Dan weet ik het gelijk of hij die bedoeld:P ..en stel dat jij die nog ergens achter/onder weet ik het waar hebt liggen, dan meld ik het wel even, en dan hoor ik het vast wel van je!;)
5 mei 2010 om 17:41 #17666847Moest ook even zoeken voor deze hoor, lag ook helemaal onderaan de hoop haha :P
Als je hem wilt kopen stuur maar een u2u.6 mei 2010 om 12:31 #17666848Kijk dan gelijk voor een nieuw knopje voor je spiegel verstelling :angel
31 augustus 2013 om 14:58 #17666849Vraag me nu toch wel af wat er allemaal aan mankeert. Want als je nokkenaswiel eraf moet?
Die hoeven er eigenlijk nooit vanaf ook niet met distributie wisselen ofzo. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.