Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › he allemaal
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2010 om 15:27 #17218769
hee ik wou me even voorstellen ik ben roy
heb een leuke kadett
is mij toch best gelukt hierzo17 maart 2010 om 15:30 #17631524He Roy ook hier:D
Nice kadettje
Mensen zullen wel vreemd opkijken als er in eens een kadett 3.0 V6 verbij komt met i500 nokkenassen,ecu derin.Toppie
have fun hier17 maart 2010 om 15:57 #17631525netjes
ook op kenteken ?
nu vind k t niet leuk meer me v6 in me dett
maar even iets nieuws verzinnen
17 maart 2010 om 16:06 #17631526hangt die motor gewoon gigantisch scheef of ligt dat aan mij??
17 maart 2010 om 16:08 #17631527hij hangt naar links volgens mij.
17 maart 2010 om 16:15 #17631528ja dat klopt ik heb de steun moeten aanpassen voor het spruitstuk passent te krijgen!
ik ben de motor momenteel recht aan het leggen
door de steun aan de andere kant ook aan tepassen
of de rembekrachtiger naar achter te verplaatsen
ik ben er nog niet uit maar hij zal snel weer recht hangen17 maart 2010 om 17:03 #17631529Leuke velgen.:cool:
17 maart 2010 om 17:15 #17631530vette cabrio:thumbup
17 maart 2010 om 17:59 #17631531AnoniemLid sinds:
1 January 1970Royke, heb je in het verleden ook kadettjes gehad ? Een phoenixgele turbo kadett?
17 maart 2010 om 18:29 #17631532nee heb nog nooit een 4 cilinder turbo gehad
ik heb wel een 3liter turbo gemaakt17 maart 2010 om 19:26 #17631533gelukkig hand de mijne recht :P
snap alleen niet hoe je de steun heb moeten aanpassen
17 maart 2010 om 19:27 #17631534jij hebt ook een andere inlaat erop!!!!!
17 maart 2010 om 19:59 #17631535origineel gepost door JvV
Royke, heb je in het verleden ook kadettjes gehad ? Een phoenixgele turbo kadett?jij bedoelt roy uit liessel
17 maart 2010 om 19:59 #17631536ja dat wel maar die onderblokken zijn tocht t zelfde :
17 maart 2010 om 20:10 #17631537ja dat weet ik maar ik had ook eerst de gewone calibra inlaat erop zitten
en toen ik de inlaat van de i500 erop monteerde toen zat hij tegen de rem bekrachtiger aan
dus heb ik mijn steun aan de distributie zijde 14mm moeten laten zakken
ik wil hem aan de andere kant ook nog laten zakken voor de blok recht te monteren
of ik moet de rembekrachtiger dichter op het schudbord monteren
maar dan komt er meer bij kijken17 maart 2010 om 20:33 #17631538k weet nioet hoe je auto verlaagt is maar ik denk dat je met je steekassen in de knoei gaat komen bij de dynamo
mijn blok hangt goed en heb maar 1,5 a 2 cm ruimte tussen de dynamo en de as
wat voor steun heb je gemaakt ?
17 maart 2010 om 20:36 #17631539ik heb de voledige steun van calibra gemonteerd
die zit bij mij onder de balk gemaakt en heb een 2delige steekas gemonteerd
met de afstand bus ertussen17 maart 2010 om 20:39 #17631540ow ok
bij mij is een aangepaste steun met kadett demperblok
deelbare as moet k ook nog eens hebben met mijn 3.0
17 maart 2010 om 20:44 #17631541ik zal morgen foto’s van de steun plaatsen
17 maart 2010 om 20:48 #17631542ik heb ook de 3 liter er in liggen maar ik heb dat passtuk van m.t tuning voor de deelbare as werkt perfekt
en met de deelbare as heb je veel meer plaats voor te verlagen wand ik kan heel ver gaan!!17 maart 2010 om 21:01 #17631543ok waar is de deelbare as van want daar ben ik nog steeds niet helemaal uit
17 maart 2010 om 21:03 #17631544ok waar is de deelbare as van want daar ben ik nog steeds niet helemaal uit
17 maart 2010 om 21:04 #17631545ik heb toevallig gemeten de assen van kadet en astra en vectra en calibra zijn allen gelijk
ik heb zelf eentje van de i500 vectra b eropzitten die zijn ook hetzelfde17 maart 2010 om 21:55 #17631546heey royke toch ook maar op het forum??
hij komt er goed uit te zien hoor.. als ik m zo zie heb k toch wel spijt dat ik hem weg hebe gedaan..
maargoed hij is in goede handen terecht gekomen..
succes ermee nog..
17 maart 2010 om 22:04 #17631547het word zeker een vette bom om in te rijden
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.