Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › hatchback SR -tussendoortje+ APK !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 januari 2012 om 21:37 #17974021
och ben wel content met mijn hetsbek modelletjuh hoor.
je moet maar zo rekenen… er kan een mooie boel in.
altijd handig !19 januari 2012 om 21:58 #17974022Kunnen heel wat kratjes bier in
19 januari 2012 om 22:06 #17974023tsja,alleen de voorwielaandrijving is voor veel mensen een belemmering,je kan dr idd wat minder leuk mee spelen,maar qua model is de C niet eens heel erg anders dan de B als je ze naast elkaar zet,hooguit iets gestroomlijnder aan de voorzijde en de rest wat hoekiger.
Heb eens een 2.0i GT uit 1988 gehad en dat was een beste slee,liep nog knap hard ook,was een SEH,dus 130 pk!
Wel alleen maar sedans gehad,1 keer een hatch maar die was met 2 weken weer weg,had ik niet veel mee,model stond me niet aan,maar was wel erg praktisch.19 januari 2012 om 22:10 #17974024als vervanger van mijn astra f station is het een ideaal ding, en de F was ook voorwieller.
maargoed, ben nou eenmaal fan van RWD.tis mijn type wagen totaal niet. had eingelijk liever een manta b cc, jajaja, maar deze heeft weer 5 deuren, en met 2 kleine kids wel weer ideaal voor erbij.
eerst apk klaar, en dan maar weer kijken, mot nog wel wat gordels voor achterin hebben by the way
20 januari 2012 om 09:34 #17974025@eddepet007 wrote:
Slecht rijden doen ze niet en prakties zijn ze ook
Alleen jammer dat ze zo lelijk zijn :angel
Een gedrocht als je weer kijkt naar de prachtige B :wub
Al kan ik de auto van asconahobbyist’s trouwauto wel waarderen die was heel mooi geworden :wors20 januari 2012 om 11:39 #17974026Tja als we op uiterlijk af gingen logan
Haha
20 januari 2012 om 11:48 #17974027let op lui ooit wordt een c tje meer waard en gewaardeerd om dat ze uitsterven
dus worre ze zeldsaam.
vgr tonsr.20 januari 2012 om 12:18 #17974028zullen idd stuk zeldzamer worden
maar goed vroeger was het ook niet echt gewild model
dus of ze echt gewild gaan worden ? ik vraag het me af
20 januari 2012 om 12:35 #17974029Sommige wagens worden nooit een klassieker.
Hierdoor ook al worden ze schaars helaas niet meer waard :(20 januari 2012 om 20:24 #17974030@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
@eddepet007 wrote:
Slecht rijden doen ze niet en prakties zijn ze ook
Alleen jammer dat ze zo lelijk zijn :angel
Een gedrocht als je weer kijkt naar de prachtige B :wub
Al kan ik de auto van asconahobbyist’s trouwauto wel waarderen die was heel mooi geworden :wors:thumb
thanx!!20 januari 2012 om 23:11 #17974031das nou hetzelfde as een manta cc de een niet de ander graag tcat en ik tonsr hadden ze
gaarne dat is bij jullie wel bekend.vgr tonsr.20 januari 2012 om 23:21 #17974032tot nu toe bevalt de acona cc wel haha
21 januari 2012 om 07:35 #17974033pas jij maar op straks dan ga je voorwiel aadrijving nog meer warderen als achter
21 januari 2012 om 08:34 #17974034en toch als je de autotests van vroeger naleest dan is elke journalist het er over eens dat de C een veel betere wegligging heeft als de B.
Nou kan ik daar zelf geen oordeel over geven want ik heb nog nooit echt een langer stuk in een Manta of Ascona B gereden.
Wel een keertje in een Rekord E1 en om te cruisen vond ik dat een heerlijke wagen,maar om nu te zeggen dat t echt erg strak op de weg lag,nou nee,vond het best een dweil.
vindt het verschil tussen een C Ascona en een Vectra A of Astra F bijvoorbeeld niet zo groot.
Maar er zullen niet voor niets zoveel liefhebbers voor de Btjes zijn.
Ziet er uiteraard wel wat klassieker uit,alhoewel een C1 in de juiste kleur die uitstraling ook heeft,de latere zijn inderdaad meer plastic.
maar dit is bijvoorbeeld overdudelijk een echte klassieke Opel,mijn automaatje :wub ,al ruim 8,5 jaar in bezit.
zo’n fijne wagen,echt nog nooit wat mee gehad,en dat voor destijds 100 euro!21 januari 2012 om 11:13 #17974008Die van mij is inmiddels verkocht :thumb
en gaat naar iemand die hem weer helelmaal mooi gaat maken met een nieuw jasje
en mooie is hij blijft in het dorp :jerry21 januari 2012 om 11:59 #17973997mooi, wanneer kom je de hetsbek halen ?? :P
21 januari 2012 om 12:11 #17973995@Ghanz wrote:
mooi, wanneer kom je de hetsbek halen ?? :P
mmmm effe denken
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit :jerry
voor mij geen c meer
zit nu te denken aan een astra station
vectra a hachtback
iets in de geest in elk geval21 januari 2012 om 12:52 #17973994je heb wel gelijk dat c klinkt niet echt goed
net als cc klinkt ook niet :jerry :jerry21 januari 2012 om 14:34 #17974035@eddepet007 wrote:
je heb wel gelijk dat c klinkt niet echt goed
net als cc klinkt ook niet :jerry :jerrynou eddy jijvindt dat cc niet klinken :wtf :wtf
maar zeg nou eerlijk klinkt a zo lekker dan aaaaahhhhhh :jerry :jerry :jerry
vgr tonsr.22 januari 2012 om 07:27 #17974036Aaaa wat mooi klinkt best goed
C blijft toch van cruciaal
En b is van beterEn van a naar beter dus :
ConclusieA en b mogen blijven
22 januari 2012 om 18:23 #17974037@eddepet007 wrote:
Aaaa wat mooi klinkt best goed
C blijft toch van cruciaal
En b is van beterEn van a naar beter dus :
ConclusieA en b mogen blijven
:thumb :thumb
23 januari 2012 om 08:42 #17974038hier een C liefhebber:P
dat ze moeilijk verkopen tja.. je moet net die gene hebben die het ervoor wil geven.
persoonlijk zou ik ook wel een C voor dagelijks willen op lpg maar dan zonder werk.. en het liefst zo goedkoop mogelijk.:jerry :jerry
23 januari 2012 om 10:40 #17974039Als je 1800 of 2.0 op lpg heb dan heb je er mooie auto aan
Heb je iig wat over
Ben met mijne toen op vakantie geweest mooie ruime auto s en 1 op 10 op lpg la h je inprinciepe iedereen uit
Maar moest toen zonodig een monza. Had toen beter de c kunnen houden23 januari 2012 om 16:57 #17974040rij nu 2 jaar dagelijks met mn C op Gas.
Is een 1.6S 90 pk met 5 bak.
Heb niet echt het gevoel dat ik power te kort kom,tis geen strepentrekker maar de acceleratie is voldoende.
En vooral dankzij de 5 bak kan je er makkelijk ook lange stukken wat harder mee rijden,continu 140/150 is geen enkel probleem.
Dan draait ie zo rond de 3700 toeren dus goed uit te houden.Verbruik is zo tussen de 1 op 10 en 1 op 12,afhankelijk van t weer en hoe ik rij.
Vindt het zeker geen straf om er mee te rijden,en rij toch zo rond de 30.000 km per jaar met m.23 januari 2012 om 17:05 #17974041ik heb nu een diesel… en aan de ene kant trekt meer vermogen (heb wat leuks zien staan met 237 pk en 489 nm koppel:P maar aan de andere kant trekt het belastingvrije lpg rijden ook… en met het laatste hou ik een stuk meer geld in de knip.
rij zo’n 25.000 km per jaar… betaal 92 euro wb per maand.. en dan nog eens de brandstofkosten ca 1.36 per liter (nou rij ik wel 1:19)
dus denk dat lpg en diesel elkaar qua prijs bijna opheffen.. lpg kost? 65 cent? diesel het dubbele, rij er net niet het dubbele km’s voor.. maargoed dan scheelt het toch nog die 92 euro wb per maand. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.