hard gekraak bij scherp draaien corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa hard gekraak bij scherp draaien corsa c

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    cedricdevuyst

Hallo allemaal,

Ik heb sinds dinsdag iets aan de hand met mijn corsa c…
      Als ik redelijk scherp begin te draaien aan lage snelheid ( max 15kmu) dan doet er zich een hard gekraak voor aan mijn wielen en draait mijn stuur door … ik heb op internet al 1 en ander opgezocht en ik denk dat het mijn wiellagers zijn die aan vervanging toe zijn ..

Iemand hier al ervaring mee gehad ?

Groeten Cedric

cedricdevuyst

Er is al iemand komen kijken en het zou iets aan de stuurinrichting moeten zijn… maandag er maar mee naar de garage rijden … :(

mattemaker

Is je veer niet gebroken.. ? :jerry

cedricdevuyst

nee hoor, zijn 2 nieuwe van vorige maand :p

bart-gsi
            Deelnemer

even een wilde gok op de draaipunten.. een rubber spacer tussen de veerpoot en de schokdemper , conditie van stuurkogels en conditie van fuseekogels.. als je stuurt gaan deze delen draaien namelijk… je kan deze met 2 man controleren.. eentje sturen en de ander luisteren… als je de auto op steunpoten zet hoef je de motor niet te laten lopen om je sturen lichter te maken en kun je het geluid makkelijker horen

cedricdevuyst

de man die komen kijken is naar mijn auto dacht ook iets met die kogels, weet wel niet meer of het die stuurkogels of fuseekogels waren … Morgen gaat hij binnen in de garage …
                zijn dit zware kosten of zou het nog meevallen als het aan die kogels zou liggen ?

mvg

Opeltje17
                Deelnemer

Homokineet.

bart-gsi
                  Deelnemer

@cedricdevuyst wrote:

de man die komen kijken is naar mijn auto dacht ook iets met die kogels, weet wel niet meer of het die stuurkogels of fuseekogels waren … Morgen gaat hij binnen in de garage …
                    zijn dit zware kosten of zou het nog meevallen als het aan die kogels zou liggen ?

mvg

stuur en fusee kogels zijn zelf te vervangen.. als je voor een homokineet naar de garage moet dan kan dat best wel aan tikken..

cedricdevuyst

laat het liever doen door iemand die er meer verstand van heeft dan ik zelf. Moest het dan toch niet die kogels zijn, dan is het direct vermaakt, hoe sneller ik terug veilig op de weg kan komen hoe beter :)
                      we zullen zien wat het dan uiteindelijk was :-/

cedricdevuyst

Hij is binnen in de garage en de volledige stuuras moet vervangen worden, hij was gekraakt :shock:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.