happylightshow module gekocht op ebay is dit de juiste ?

Forumindex Forums Modellen Astra happylightshow module gekocht op ebay is dit de juiste ?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269324
    gtcz19dth
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 January 2013

      hallo ik heb onderstaande happy lightshow aangescaft op ebay volgens de verkoper was deze geschikt voor de zafira b en astra h versie 2.2.2 alleen nu twijfel ik toch omdat deze geen connectorpinnen heeft maar losse draden iemand die kan bevestigen of het de juiste is ?

      #18262788
      Maarten
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 July 2004

        Die losse draden zitten er vooral aan voor de Opel Zafira. Schijnt dat je daar lastig bij de OBD stekker komt. Volgens mij is de module verder gelijk voor de Zafira en Astra

        #18262789
        gtcz19dth
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 January 2013

          oke dankjewel voor je reactie !

          waarschijnlijk is het dan gewoon de juiste, als het goed is is de module vandaag al verzonden uit duitsland.
          zodra ik hem binnen heb laat ik nog wel weten of het de juiste is.

          #18262790
          Marcelzafira
            Lid sinds:
            8 September 2014

            Hi Maurice, mocht hij nou toch niet passen dan wil ik hem wel van je overnemen. Ik sta op het punt om er 1 te bestellen voor een Zaf B. En ik kan inderdaad melden dat de OBD stekker is afgeschermd met een platic kapje dat er vlak overheen gaat. Draadje zijn dus noodzaak. Wanneer je hem speciaal besteld voor de Astra dan krijg je hem met stalen pennetjes ipv draadjes zodat hij gelijk op zijn plek blijft zitten.
            Softwarematig moet het volgens mij werken.

            #18262791
            gtcz19dth
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 January 2013

              Hoi Marcel,
              heb je enig idee of ik hem dan uberhoud wel kan gebruiken voor mijn astra h ? zou het niet zo kunnen zijn dat die pinnen aan de achter kant van de printplaat zitten “?
              waarschijnlijk heb ik dan toch de verkeerde besteld ? mocht dit echt zo zijn en ik heb niet werkend krijg mag je hem van me overkopen.

              #18262792
              gtcz19dth
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 January 2013

                is het niet zo dat aan die 3 kabels de pinnen vast zitten dus dat ik deze gewoon in de obd2 stekker kan steken ?

                #18262793
                Marcelzafira
                  Lid sinds:
                  8 September 2014

                  Als het goed is moet hij het gewoon doen bij jou, alleen zit hij niet mooi strak/vast.
                  Wel goed opletten waar je welk draadje doet anders kun je een nare storing krijgen

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.