Happylightshow introduceert Happyblue module

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Happylightshow introduceert Happyblue module

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Anoniem

Nieuw, de Happyblue module welke werkt met een app op je telefoon om bepaalde zaken te besturen. Ik krijg er nu een van ze toegestuurd om te testen, ben erg benieuwd!

Je kunt er bepaalde zaken mee aansturen zoals je electrische ramen, maar ook foutcodes uitlezen..

http://www.happylightshow.com/happyblue/happyblue.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

iemand nog interesse om het hier bij te houden?

Groetjes,
      Sander

Opeltje17
      Deelnemer

Lijkt me wel gaaf, alleen staat er bij ”voertuig” geen astra H bij dus zal hij wel werken dan bij jou??

Anoniem

Tja, hij zegt van wel, hij weet ook dat ik een Astra H heb.. We gaan het zien.

Opeltje17
          Deelnemer

Oke, wel vreemd dat hij het dan niet op de site zet, maar goed ben benieuwd.

djsparky
            Deelnemer

Lijkt me wel interessant, alleen even nadenken of ik dat geld er aan uit wil geven… en ik heb een iOS device en daar lijkt (nog) geen app voor te zijn…?

Greets Joost

Anoniem

Nee volgens mij ook niet, omdat het nu nog in testfase is. Wellicht heb je zin om hem eens te testen? hij komt als het goed is deze week binnen, en je woont vrij vlakbij.. Ik heb android.

miral astra

ziet er goed uit.

telefoon die ze gebruiken is LG, dus dan kan elke telefoon dit aan…. :???: app.

Opel: Insignia A, Astra J, Zafira C, ADAM, Cascada, Mokka, Ampera
                  Chevrolet: Cruze, Orlando, Trax, Malibu, Volt, Camaro

VideoRipper

@miral astra wrote:

telefoon die ze gebruiken is LG, dus dan kan elke telefoon dit aan…. :???: app.

Als je toestel Android draait wel.
                    Draait hij op iOS (Apple) of Windows 8 (Nokia e.d.), dan kan het (nog) niet.

Weet je niet hoe je erachter kan komen wat jouw telefoon draait, kijk dan hoe
                    je jouw apps normaal moet installeren.
                    Doe je dat via Google Play Store, dan heb je Android, anders niet.

Greetz,

Peter.

Anoniem

Module vandaag binnengekregen.. Ik weet niet zeker of hij ook voor de H werkt, dat ga ik vandeweek testen. Zo niet, dan zoek ik iemand om hem samen mee te testen die in bezit is van een Astra J, Insignia A, Zafira C, Adam, Cascada, Mokka of Ampera..

Anoniem

Helaas werkt hij inderdaad niet op de Astra H, en dus kan ik hem niet testen. Iemand anders die hem wil overkopen om te proberen? Ik heb er 75 euro voor betaald, nieuwprijs origineel is 150.

ZakhooiTM
                        Deelnemer

T’is jammer dat de Astra G KWP gebruikt in plaats van CANBUS, anders had ik hem graag overgenomen :)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.