Happylightshow

Forumindex Forums Modellen Astra Happylightshow

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    OA-H
    Deelnemer

Maar dan slaat ie toch en krijg je alleemaal 3333333 op je display

opel-mark
      Deelnemer

nee, contact aan, niet de motor starten wel rempedaal ingetrapt houden, groot licht naar je toe trekken en dan ipv links(naar beneden)voor programmeren het rechts(naar boven) doen.

Mark
        http://www.AstraTuningClub.nl

OA-H
        Deelnemer

Mark.
          jou aanwijzing opgevolgd. wat gebeurd er bij mij gaan de Km teller steeds een stukje verder bij elke x dat ik de bepaal intrap en op een standen doet de show het aan de voorkant.
          Nu de achterkant nog Hoe krijg ik die aan de praat.

Er was iets met de licht schakelaar. Als ik de lichtschakelaar op stadslicht zet en weer uit slaat de toerenteller ook een beetje bij beetje uit. maar geen effect op de achterlichten.

ik hoor het wel

Is deze show niet via de afstandsbediening aan uit te zetten?

opel-mark
          Deelnemer

De show is niet via de afstandsbediening aan te zetten, iedere keer dat je het pedaal intrapt krijg je een andere show, volgens mij horen je achterlichten mee te doen, maar ik gebruik de lightshow niet, ooit een keer gedaan en voor de rest niet meer.

Mark
            http://www.AstraTuningClub.nl

OA-H
            Deelnemer

Bij mij werken o.a. de dagrijlichten op me stadslicht omdat ik nog geen mistlicht heb, de opc stand dus toerenteller en km teller die uitslaan en dan weer terug.
              de deuren die op slot gaan als je harder dan 20km/u rijd en de knipperlichten gaan aan als me koffernak open gaat.

en de show werkt ook maar alleen aan de voorkant.

Zou wel eens de show aan de voorkant en aan de achterkant werkend willnen zien.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.