Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 oktober 2007 om 16:56 #17358984
echt mooie vectra!!!:thumbup:thumbup:jerry
25 oktober 2007 om 17:08 #17358985Goed op dreef Hans! :thumbup
25 oktober 2007 om 22:00 #17358986Ziet er netjes uit!
26 oktober 2007 om 08:07 #17358987Dat ziet er super uit zeg!! En blinken dat ‘ie doet.
Kan niet wachten tot het eindresultaat er is. Zou hem dan graag irl willen bekijken.
Heb nog een vraagje, was het niet de bedoeling om de onderskirts en de onderzijde van de bumpers geheel mee te spuiten of heb ik mij vergist?26 oktober 2007 om 08:08 #17358988Ziet er mooi uit, hans!!
Is ook vrij simpel om te doen, lijkt het!!
Peter
26 oktober 2007 om 08:12 #17358989Origineel gepost door supergnoom
Dat ziet er super uit zeg!! En blinken dat ‘ie doet.Kan niet wachten tot het eindresultaat er is. Zou hem dan graag irl willen bekijken.
Heb nog een vraagje, was het niet de bedoeling om de onderskirts en de onderzijde van de bumpers geheel mee te spuiten of heb ik mij vergist?Hoi,
Wou zouden een keer een Vectra C dagje moeten organiseren … Ik wil ook wel eens een gezicht zien bij alle posts op dit forum. Er komen andere bumpers op (degene die jij mij aanwees op Marktplaats) met Irmscher bumperspoilers en sideskirts. Ik ben nu offertes aan het opvragen voor dit spuitwerk.
Voordat de bumpers gespoten kunnen worden moet ik nog even houders monteren voor de parkeersensoren. Deze kunnen dan meegespoten worden. Voor montage moeten ook de kapjes van de koplamp sproeiers en de bumpergrille (middenonder in de GTS bumper) worden verchroomd.
Groet,
Hans26 oktober 2007 om 08:15 #17358990Origineel gepost door speaker
Ziet er mooi uit, hans!!Is ook vrij simpel om te doen, lijkt het!!
Peter
Hoi Peter,
Dank je wel. Het is inderdaad niet moeilijk, maar met het vervangen van de rubbers van de eerste handgreep heb ik behoorlijk zitten etteren. Hierbij heb ik uiteindelijk uitgevonden dat het mechaniek aan de binnenzijde van de deurgreep met een Torx 20 losgehaald moet worden en naar binnen geduwd moet worden (wel goed vasthouden, anders kan het deurpaneel eraf!)
Daarna haal je de rubbers er zo uit en zet je ook 1-2-3 de nieuwe er weer in. De eerste kostte me een 45 minuten, de overige drie bijelkaar zo’n 30 minuten. Je moet rustig werken, anders beschadig je het lakwerk in de omgeving van de deurgreep.
Groet,
Hans26 oktober 2007 om 13:41 #17358991Origineel gepost door hans_vledder
Origineel gepost door T.I.M.
of hele achterklep cleanen :jerryZoiets?
:jerry :jerry :jerry
Groet,
Hansje hebt het logo er nog vergeten af te halen:jerry:jerry:jerry
27 oktober 2007 om 20:46 #17358992sehr schön Hans!!!!! Hij was al mooi maar nu….. en hij is nog lang niet af….:thumbup:wors:wors
Groet Eric.
28 oktober 2007 om 11:23 #17358993Origineel gepost door asfaltmaffia
Origineel gepost door hans_vledder
Groet,
:jerry
28 oktober 2007 om 11:24 #17358994Die onder spoilertjes op je achterbumper en skirts moet je ook mee laten spuiten enzo:wub
28 oktober 2007 om 22:03 #17358995Origineel gepost door Edvries
sehr schön Hans!!!!! Hij was al mooi maar nu….. en hij is nog lang niet af….:thumbup:wors:worsGroet Eric.
Dank je wel kerel! …
Groet,
Hans28 oktober 2007 om 22:04 #17358996Origineel gepost door asfaltmaffia
Groet,
Logo eraf halen? :wtf
Die zat er net twee dagen op man … :D
Groet,
Hans28 oktober 2007 om 22:06 #17358997Origineel gepost door T.I.M.
Die onder spoilertjes op je achterbumper en skirts moet je ook mee laten spuiten enzo:wubDie worden vervangen door meegespoten Irmscher spoilers en sideskirts … Bovendien komt er een GTS voorbumper op. Maar alles in één kleur, zwart mica:
Groet,
Hans28 oktober 2007 om 22:57 #17358998je hebt het logo er nog vergeten af te halen:jerry:jerry:jerry [/quote]
Logo eraf halen? :wtf
Die zat er net twee dagen op man … :D
Groet,
Hans [/quote]Hallo Hans,
Dat ziet er allemaal goed uit:thumbup:cool:
Maar ik had het logo, er in eerste instantie ook niet meer opgezet, dan ziet het er toch wat strakker uit vind ik:);)
http://i237.photobucket.com/albums/ff277/opel4all/Vectra04.jpg
Maar dat is natuurlijk aan je zelf :thumbup;):D
Groetjes, Joche
29 oktober 2007 om 09:13 #17358999Origineel gepost door Opel4all
Hallo Hans,Dat ziet er allemaal goed uit:thumbup:cool:
Maar ik had het logo, er in eerste instantie ook niet meer opgezet, dan ziet het er toch wat strakker uit vind ik:);)
http://i237.photobucket.com/albums/ff277/opel4all/Vectra04.jpg
Maar dat is natuurlijk aan je zelf :thumbup;):D
Groetjes, Joche
Hoi Joche,
Dank voor je reactie. Laat ik maar meteen opbiechten; ik ben Blitzverslaafd. Na een telefoongesprek met de zelfhulplijn van de Jellinek Kliniek blijk dit een ernstige vorm van merkverslaving te zijn, waarbij de patient gedurende de looptijd van de stoornis neurologische problemen ontwikkeld als hij/zij zicht op specifieke merkemblemen word onthouden. Aan een therapie voor deze aandoening word op dit moment in Zwitserland gewerkt. Ik heb al een week niet geslapen in de wetenschap dat het woord ‘Vectra’ zou gaan verdwijnen, nadat men mij hier van had overtuigd dat dit mooier zou zijn …
:D
Bovendien heb ik de kans niet gekregen. Ik ben de spuiter vergeten te vertellen dat hij het logo niet terug hoefde te plaatsen. Hij heeft de auto dus gespoten en meteen een logo op de kont geplakt. Ik heb nu dus een grote zelfklevende Blitz over, die ik voor dit doel bij Opel besteld had.
Groet,
Hans29 oktober 2007 om 09:20 #17359000Origineel gepost door jaccomega
echt mooie vectra!!!:thumbup:thumbup:jerryDank je wel!
29 oktober 2007 om 09:24 #17359001Origineel gepost door rotin
@ Hans: :thumbupDank je wel!
29 oktober 2007 om 10:57 #17359002mooie vectra hoor :thumbup
29 oktober 2007 om 11:02 #17359003Origineel gepost door rickytt3
:thumbup fijn kontliftje, je vec ziet er jaren jonger uit :thumbupHoi Eric,
Aanvankelijk had ik wat bedenkingen over de manier waarop jij de Silvervision’s passend hebt gekregen aan de achterzijde. Ik heb nog even gezocht naar andere oplossingen, Silvatec’s, Auto Style …
De diepte van de fitting en het feit dat het bajonetsluiting is maakt inderdaad toch een betrouwbare verbinding, ondanks het feit dat er een pinnetje afgevijld moet worden. Een hele goeie tip van je! De lichtopbrengst van de Silvervision’s is volgens mij nog beter dan van normale lampen!
Dank hiervoor!
Groet,
Hans29 oktober 2007 om 11:03 #17359004Origineel gepost door Kilat
mooie vectra hoor :thumbupDank je wel man!
Groet,
Hans29 oktober 2007 om 11:14 #17359005Origineel gepost door hans_vledder
Hans,
Heel dik dit! Echt gaaf. Ik snap alleen niet dat je die velgen deraf gaat doen. Zijn echt bruut, vooral je steeds meer chroom (poetswerk) aan het plaatsen bent!Maar eerlijk is eerlijk, je maakt een lekkerding van je Vec’je.
Weet je al wanneer de bumpers derop gaan? Dan wordt wel stukje finishing touch denk ik!Grt,
Nick
29 oktober 2007 om 11:23 #17359006Origineel gepost door Schuurmanneke
Hans,
Heel dik dit! Echt gaaf. Ik snap alleen niet dat je die velgen deraf gaat doen. Zijn echt bruut, vooral je steeds meer chroom (poetswerk) aan het plaatsen bent!Maar eerlijk is eerlijk, je maakt een lekkerding van je Vec’je.
Weet je al wanneer de bumpers derop gaan? Dan wordt wel stukje finishing touch denk ik!Grt,
Nick
Hoi Nick,
Dank je wel! De auto moet op elk front iets bijzonders worden. Zowel aan de binnenzijde als aan de buitenzijde. Standaard onderdelen van uitsluitend Opel en Irmscher (99.9%), maar zo min mogelijk af-fabriek.
Mede hierdoor de keuze voor 19″ velgen. De maat is al bijzonder, in ieder geval niet af-fabriek. De huidige velgen zijn heel mooi, maar het kan nog mooier! Poetswerk aan chroom valt mee, zolang je er maar afblijft.
Voor de bumpers, de bumperspoilers en de side-skirts ben ik nu offertes aan het opvragen voor het spuitwerk. Ik moet nog de 8 parkeersensorhouders monteren (gaten boren, verlijmen) in de voor- en achterbumper, maar dan kunnen ze gespoten worden. Ook de bumpergrille (GTS bumper) en de koplampspoeierkapjes moeten nog verchroomd worden.
Na het spuiten en het verchroomwerk gaat eerst de voorbumper er op. De achterbumper monteer ik samen met het dubbele Irmscher uitlaat systeem, anders staat het zo raar of het past niet.
Groet,
Hans29 oktober 2007 om 12:39 #17359007Origineel gepost door Schuurmanneke
Hans,
Heel dik dit! Echt gaaf. Ik snap alleen niet dat je die velgen deraf gaat doen. Zijn echt bruut, vooral je steeds meer chroom (poetswerk) aan het plaatsen bent!Grt,
Nick
Ik snap het heel goed hoor!!!!!!!! :P;)
29 oktober 2007 om 13:02 #17359008Origineel gepost door Edvries
Origineel gepost door Schuurmanneke
Hans,
Heel dik dit! Echt gaaf. Ik snap alleen niet dat je die velgen deraf gaat doen. Zijn echt bruut, vooral je steeds meer chroom (poetswerk) aan het plaatsen bent!Grt,
Nick
Ik snap het heel goed hoor!!!!!!!! :P;)
Hahahahaha …
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.