Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 december 2009 om 20:59 #17359834
origineel gepost door hans_vledder
:hmmz ….
Gave Vectra zeg !! :afro
9 februari 2010 om 16:47 #17359835Hej Hans,
Ben je nog bezig aan je veccie ?? of is je huis nogsteeds aan de beurt ??! :angel30 maart 2010 om 21:00 #17359836Ik vind echt dat je een dikke bak hebt, heb dit topic nog niet eerder gezien, maar mijn complimenten met hoe je met alles bent omgegaan. Van foto’s tot hoe je je auto behandeld hebt.
Vincent
3 april 2010 om 08:47 #17359837Gents,
Dank jullie wel voor de complimenten. Hoewel de aandacht nog steeds uitgaat naar de verbouwing van mijn huis is nu de Vectra ook weer even aan de beurt. Zoals enige tijd geleden aangekondigd; een fris onderstel. Schokbrekers, veren, en enorme remmen (die van de 2.8 turbo in Politieuitvoering).
De onderdelen zijn op de Bilstein schokbrekers en de Eibach veren na allemaal binnen. Nog even de OPC blauwe remklauwen rood maken en dan gaan we monteren.
Als gevolg van de verbouwing van mijn woning wonen we in een sta-caravan. Als alle onderdelen hier weg gaan denk ik dat we een stapje extra moeten gaan doen om de caravan in te komen. Ik denk dat het al met al zo’n 75Kg aan onderdelen is. Foto’s volgen!
Groet,
Hans3 april 2010 om 09:10 #17359838Eindelijk de vec weer wat aandacht !! :P
3 april 2010 om 09:13 #17359839Trek in die tong! … :D Ik heb trouwens ook de eerste post aangepast zodat duidelijk is wat er al gedaan is en wat er nog gedaan gaat worden …
origineel gepost door speaker
Eindelijk de vec weer wat aandacht !! :P3 april 2010 om 09:43 #17359840:P:P:P:P:P:angel
3 april 2010 om 10:44 #17359841origineel gepost door hans_vledder
Trek in die tong! … :D Ik heb trouwens ook de eerste post aangepast zodat duidelijk is wat er al gedaan is en wat er nog gedaan gaat worden …origineel gepost door speaker
Eindelijk de vec weer wat aandacht !! :PTijd voor 20 inch Hans…
3 april 2010 om 11:11 #17359842origineel gepost door Edvries
Trek in die tong! … :D Ik heb trouwens ook de eerste post aangepast zodat duidelijk is wat er al gedaan is en wat er nog gedaan gaat worden …origineel gepost door speaker
Tijd voor 19 Eric … Ruilen voor een compleet custom lederen intereurtje? :P
3 april 2010 om 11:24 #17359843origineel gepost door hans_vledder
origineel gepost door Edvries
Nee, ik heb origineel Leer, vinnik mooier!:jerry
groet,
Leeric.
3 april 2010 om 11:30 #17359844origineel gepost door Edvries
origineel gepost door Edvries
Nee, ik heb origineel Leer, vinnik mooier!:jerry
groet,
Leeric.
Vervelend … Dat moet ik het doen met een 19″ setje voor de zomer en een 20″ setje voor de winter. Maar goed, daar sla ik me ook wel doorheen …
3 april 2010 om 11:38 #17359845je hebt het moeilijk he Hans !
20″ voor de winter ???????????????/3 april 2010 om 15:54 #17359846je bent gewoon verwend met 20 inch voor de winter :P
4 april 2010 om 13:57 #17359847Hey Hans, goed om te zien dat je er weer bent. Wanneer kan je terug je huis in?
Safe driving Jurgen
p.’s. Wat is er mis met opc blauw?:jerry:D4 april 2010 om 14:01 #1735984820″ voor de winter … Was het maar waar. Maar ik moet wat, Eric probeert me al een tijdje mijn 19″‘s afhandig te maken …
je hebt het moeilijk he Hans !
20″ voor de winter ???????????????/4 april 2010 om 14:03 #17359849Hoi Jurgen,
Ik verwacht in de loop van dit jaar mijn huis weer in te kunnen. Met OPC blauw is niets mis, maar ik probeer mijn auto zo Irmscher mogelijk te houden. Dus geen OPC, Lexmaul of Steinmetz delen als het anders kan …
origineel gepost door jraaf
Hey Hans, goed om te zien dat je er weer bent. Wanneer kan je terug je huis in?Safe driving Jurgen
p.’s. Wat is er mis met opc blauw?:jerry:D4 april 2010 om 14:09 #17359850origineel gepost door hans_vledder
Hoi Jurgen,Ik verwacht in de loop van dit jaar mijn huis weer in te kunnen. Met OPC blauw is niets mis, maar ik probeer mijn auto zo Irmscher mogelijk te houden. Dus geen OPC, Lexmaul of Steinmetz delen als het anders kan …
Hey Hans, goed om te zien dat je er weer bent. Wanneer kan je terug je huis in?
Gelijk heb je Hans, die vec van jou is prachtig en uniform Irmscher. Op mijn wielen na neig ik nu meer naar opc maar denk dat het toch een mix wordt van irmscher en opc. Succes met de verbouwing.Safe driving Jürgen
Safe driving Jurgen
p.’s. Wat is er mis met opc blauw?:jerry:D4 april 2010 om 14:12 #17359851Mmm, loop weer eens te klooien met m’n mobiel. Antwoord ging niet helemaal zo als het hoort
4 april 2010 om 16:39 #17359852origineel gepost door hans_vledder
20″ voor de winter … Was het maar waar. Maar ik moet wat, Eric probeert me al een tijdje mijn 19″‘s afhandig te maken …Alweer ??????
Zodat Es ze binnen 2 weken weer 2″ kleiner kan maken ??
4 april 2010 om 16:42 #17359853Ja, ik zit me vandaag weer even in te leren op de wat er allemaal gaande is op het forum en kom regelmatig tegen dat hij mensen hun velgen probeert afhandig te maken. Het zal iets Feudiaans zijn denk ik …
Haha, ja, daar was Eric niet zo blij mee destijds … Als Ester deze velgen 2″ kleiner maakt, dan staat er ook geen ‘Irmscher’ meer op …
4 april 2010 om 16:47 #17359854Hé Jurgen, hoe bevallen die OPC 345’s? Ik heb een complete set (345mm/295mm) bij Courtenay Sport vandaan en ben benieuwd hoeveel beter ze uiteindelijk remmen. Ik heb er meteen grooved discs en EBC yellow stuff blokken bij besteld en kan niet wachten …
Mmm, loop weer eens te klooien met m’n mobiel. Antwoord ging niet helemaal zo als het hoort4 april 2010 om 16:51 #17359855origineel gepost door hans_vledder
Ja, ik zit me vandaag weer even in te leren op de wat er allemaal gaande is op het forum en kom regelmatig tegen dat hij mensen hun velgen probeert afhandig te maken. Het zal iets Feudiaans zijn denk ik …Haha, ja, daar was Eric niet zo blij mee destijds … Als Ester deze velgen 2″ kleiner maakt, dan staat er ook geen ‘Irmscher’ meer op …
Ikweet niet wat het is… hij zei een paar maanden geleden nog dat ie op de 16″ers blijft door rijden… maar in de tussentijd is er toch iets veranderd ! :P
4 april 2010 om 16:57 #17359856Ja, ik ken hem … En zo krijg je ineens mailtjes waarin hij je vraagt of je niet eens toe bent aan 20″ …
Ja, ik zit me vandaag weer even in te leren op de wat er allemaal gaande is op het forum en kom regelmatig tegen dat hij mensen hun velgen probeert afhandig te maken. Het zal iets Feudiaans zijn denk ik …Haha, ja, daar was Eric niet zo blij mee destijds … Als Ester deze velgen 2″ kleiner maakt, dan staat er ook geen ‘Irmscher’ meer op …
Ikweet niet wat het is… hij zei een paar maanden geleden nog dat ie op de 16″ers blijft door rijden… maar in de tussentijd is er toch iets veranderd ! :P
4 april 2010 om 17:01 #17359857origineel gepost door hans_vledder
Ja, ik ken hem … En zo krijg je ineens mailtjes waarin hij je vraagt of je niet eens toe bent aan 20″ …origineel gepost door speaker
Hahaha.. jep das Eric !! Goeie Gabber !! :thumbup
4 april 2010 om 17:01 #17359858Blijft 1 van mn favoriete Ctjes :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.