Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 oktober 2007 om 20:16 #17358909
ZoomZoom :P
10 oktober 2007 om 20:18 #17358910Origineel gepost door rickytt3
ZoomZoom :PJa, wrijf het maar in … :agent
10 oktober 2007 om 20:46 #17358911Mijn fantasietje …
… was nog niet helemaal klaar. Met dank aan GH45T (tinting) en .B4R7. voor het verlagen en de Big Brakes, deze knapen zijn goed … Nog één keer de hele serie …
Nu, 70% transparency:
Verlaagd, 70% transparency:
Verlaagd en 50% transparency (aan beide zijden):
Verlaagd, 50% transparency (aan beide zijden) én remmen voor volwassenen:
Groet,
Hans11 oktober 2007 om 16:06 #17358912Zoo hans.. maar een 6’je uit Azië is beter dan een klein rotbakkie;) Rijdt het wel een beetje?
11 oktober 2007 om 21:00 #17358913Origineel gepost door Schuurmanneke
Zoo hans.. maar een 6’je uit Azië is beter dan een klein rotbakkie;) Rijdt het wel een beetje?Nick,
Ga even zitten en luister even als je wilt. Je bent voor mij één van de forumleden die ik zeer waardeer. We kennen elkaar welliswaar niet persoonlijk, maar we hebben altijd leuke conversaties gehad via het forum. We proberen elkaars vragen altijd zo goed mogelijk te beantwoorden. Die van jouw waardeer ik zeer.
Toch denk ik, en dan druk ik mij voorzichtig uit, dat het niet handig is om een Opel liefhebber van het eerste uur, een man niet het nooit over z’n hart heeft kunnen verkrijgen ook maar iets anders aan te schaffen dan een Opel, te vragen hoe dit, laten we zeggen, voertuig waarmee ik mij nu verplaats rijdt. Dat licht etisch niet zo lekker bij me Nick …
Het is niet dat je me kwetst of zo, ik kan wel tegen een stootje, maar het valt me zwaar ook maar iets positiefs te laten horen over vierwieligen die mee trachten te dingen naar de status van ‘auto’.
Ik blijf je antwoord dus nog even schuldig. Sorry. Maar het is voor mij genetisch onmogelijk op dergelijke, ja toch vrij confronterende, vragen in te gaan.
:P
Groet en wees voorzichtig met me,
Hans11 oktober 2007 om 21:11 #17358914Origineel gepost door hans_vledder
Origineel gepost door Schuurmanneke
Zoo hans.. maar een 6’je uit Azië is beter dan een klein rotbakkie;) Rijdt het wel een beetje?Nick,
Ga even zitten en luister even als je wilt. Je bent voor mij één van de forumleden die ik zeer waardeer. We kennen elkaar welliswaar niet persoonlijk, maar we hebben altijd leuke conversaties gehad via het forum. We proberen elkaars vragen altijd zo goed mogelijk te beantwoorden. Die van jouw waardeer ik zeer.
Toch denk ik, en dan druk ik mij voorzichtig uit, dat het niet handig is om een Opel liefhebber van het eerste uur, een man niet het nooit over z’n hart heeft kunnen verkrijgen ook maar iets anders aan te schaffen dan een Opel, te vragen hoe dit, laten we zeggen, voertuig waarmee ik mij nu verplaats rijdt. Dat licht etisch niet zo lekker bij me Nick …
Het is niet dat je me kwetst of zo, ik kan wel tegen een stootje, maar het valt me zwaar ook maar iets positiefs te laten horen over vierwieligen die mee trachten te dingen naar de status van ‘auto’.
Ik blijf je antwoord dus nog even schuldig. Sorry. Maar het is voor mij genetisch onmogelijk op dergelijke, ja toch vrij confronterende, vragen in te gaan.
:P
Groet en wees voorzichtig met me,
HansHahaha!! Magnifique!!!! :jerry
Ik rijdt tot nu toe ook alleen opel. Maar af en toe een ander merkje? Hmm..weetje Hans… wat nu de sport is. Kijken of zoon auto in 5 dagen gebreken kan krijgen… kortom.. ff flink aftrappen… kijken of ie net zo degelijk is als de Opel.
Helaas heb ik dat ethische dat jij hebt ook. Mijn baas is er al niet blij mee. Als hij woordje lease noemt… noem ik direct Opel Vectra… en sja….. ik denk dat je wel weet wat hij dan denkt ;)…
Sterkte komende dagen met die ethisch onverantwoorde vierwieler ;)
11 oktober 2007 om 21:17 #17358915Nick,
Beste kerel. Nou doe je het weer:
kijken of ie net zo degelijk is als de Opel.
Do I need to say more … Niets is zo degelijk als een Opel … Ok, je ontbeert de luxe van meekleurende, van binnen uit verstelbare, mokhouders … Maar ik ben 39 geworden zonder …
:D
Nou niet meer doen hoor, anders krijg ik een flauwte …
Groet,
Hans11 oktober 2007 om 21:20 #17358916Vledder goes Vlaanderen …
En dat is niet zomaar een opsomming van drie plaatsnamen. Mede op verzoek van Tino, de beheerder van http://www.vectra-c.be, is dit project sinds een paar dagen ook te vinden op zijn forum! Allei zulle, laat ons pimpe ne …
Tino bedankt!
Groet,
Hans11 oktober 2007 om 21:20 #17358917Hahaha, prachtig. Je bent duidelijk fitter dan ik….
Maar… mokhouders? wat een onzin! haha.Ik word binnenkort 23 zonder die handel, en drink gewoon de koffie uit de hand;) zonder knoeien. Maar Hans.. al volop aan het aftellen tot volgende week?
11 oktober 2007 om 21:24 #17358918Aftellen? Ik ben inmiddels die idoot die elke dag bij De Laat Autoschade in Heerhugowaard na sluitingstijd door het hek heen staat de zwaaien naar een auto …
11 oktober 2007 om 21:25 #17358919Origineel gepost door hans_vledder
Aftellen? Ik ben inmiddels die idoot die elke dag bij De Laat Autoschade in Heerhugowaard na sluitingstijd door het hek heen staat de zwaaien naar een auto …Uhmm..Hans??
Gaat het verder wel goed met je?:o
11 oktober 2007 om 21:27 #17358920Ik trek het niet meer Nick, en ik heb al zo’n rotjeugd gehad … :cry
11 oktober 2007 om 21:30 #17358921Rotjeugd?
Dan begin je toch niet met een Opel?
Meestal heb je dan een petje op, en rijd je een afgetrapte Golf ;)Dus over je jeugd mag je denk ik niet klagen Hans!!
11 oktober 2007 om 21:32 #17358922Hahahaha … Dat heb je goed gezien … Een Golf …
11 oktober 2007 om 21:33 #17358923En dan zeggen ze tegen mij.. je hebt je jeugd gemist!!!
11 oktober 2007 om 21:36 #17358924Het alternatief is een Golf … Een Golf, het moet toch niet gekker worden …
11 oktober 2007 om 21:38 #17358925Origineel gepost door hans_vledder
Het alternatief is een Golf … Een Golf, het moet toch niet gekker worden …Hmmm… Als ik ooit een VW logo op de auto krijg.. Is het zoon stikker..waarbij er over dat logo heen wordt gepist.
11 oktober 2007 om 21:46 #17358926Remmen voor grote mensen …
Ik heb even een kort onderzoekje gedaan naar wat ongeveer de kosten zullen zijn om de huidige scooterremmen te vervangen door remmen voor grote mensen, 314x28mm voor en 292x20mm achter (geventileerd). Onderstaande prijzen zijn dealerprijzen. Dat word dus bestellen bij http://www.gm-tuningparts.nl of staatsloten gaan kopen.
Achteraf ziet het er naar uit dat er geen nieuwe fuseehuizen nodig zijn voor de upgrade. Ik heb ze wel in het lijstje laten staan omdat dit in mijn geval waarschijnlijk wel nodig is. Dit in verband met het voorkomen van aanlopende voorwielen (stuuruitslag) na de montage van de 19″ Irmscher’s.
– Fuseehuis, links €500,-
– Fuseehuis, rechts €500,-
– Remklauw voorzijde €340,-
– Remklauw voorzijde €340,-
– Stofkap voorzijde, links €14,-
– Stofkap voorzijde, rechts €14,-
– Remschijf voorzijde, 314x28mm (set) €230,-
– Remblokken voorzijde (set) €229,-
– Remklauw achterzijde, links €275,-
– Remklauw achterzijde, rechts €210,-
– Stofkap achterzijde, links €14,-
– Stofkap achterzijde, rechts €14,-
– Remklauwhouder achterzijde, links €135,-
– Remklauwhouder achterzijde, rechts €135
– Remschijven achterzijde, 292x20mm geventileerd (set) €208,-
– Remblokken achterzijde (set) €70,-
– Handremkabel €90,-
– Kleinmateriaal (verwaarloosbaar)Die remmen heb ik op het verlanglijstje gezet. Jullie mogen trouwens allemaal op mijn verjaardag komen. Kadotip: Remonderdelen, zie boven …
Groet,
Hans11 oktober 2007 om 21:51 #17358927Origineel gepost door Schuurmanneke
Origineel gepost door hans_vledder
Het alternatief is een Golf … Een Golf, het moet toch niet gekker worden …Hmmm… Als ik ooit een VW logo op de auto krijg.. Is het zoon stikker..waarbij er over dat logo heen wordt gepist.
Dat is niet aardig Nick … :thumbup
11 oktober 2007 om 21:59 #17358928Ik hoef toch ook niet aardig te zijn? ;)
11 oktober 2007 om 23:42 #17358929Als we toch niet aardig hoeven te zijn;
Ben je helemaal van de pot gepleurt???!!! Alleen al ruim 3 duizend pleuro om andere remmelarij er onder te zetten? :o
Een vectra C1 is een mooie auto, maar als ik het rekensommetje maak :hmmz Alle aanpassingen bij elkaar optellen en een C2 CDTI V6 komt aardig binnen bereik. Zie http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=80437374&p_type_lijst=RL&o_id=4574632
12 oktober 2007 om 04:47 #17358930Origineel gepost door rickytt3
Als we toch niet aardig hoeven te zijn;Ben je helemaal van de pot gepleurt???!!! Alleen al ruim 3 duizend pleuro om andere remmelarij er onder te zetten? :o
Een vectra C1 is een mooie auto, maar als ik het rekensommetje maak :hmmz Alle aanpassingen bij elkaar optellen en een C2 CDTI V6 komt aardig binnen bereik. Zie http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=80437374&p_type_lijst=RL&o_id=4574632
Nee man, gek. Je denkt toch niet dat ik dit soort prijzen ga betalen … Ik heb voor alle onderdelen die ik nodig had, op een paar kleine dingetjes na, uberhaupt geen dealerprijzen betaald, zelfs niet bij de dealer. Er staat wel dat ik die remmen wil hebben, maar niet dat ik daar zoveel geld voor ga betalen. Maar voor het geld van die V6 kan ik mijn wagen wel 6 x pimpen hoor …
Groet,
Hans12 oktober 2007 om 16:06 #17358931Origineel gepost door hans_vledder
Jullie mogen trouwens allemaal op mijn verjaardag komen. Kadotip: Remonderdelen, zie boven …
Groet,
HansMooi ik kom!! En je krijgt van mij die stofkap links wel!
Grtz,
Tim
12 oktober 2007 om 20:16 #17358932Zow Hans….
Kun je niet beter een nieuwe Vec in Irmscher uitvoering kopen? :hmmz12 oktober 2007 om 21:00 #17358933Origineel gepost door Schuurmanneke
Zow Hans….
Kun je niet beter een nieuwe Vec in Irmscher uitvoering kopen? :hmmzDan moet ik het zelfde betalen als wat ik nu gedaan heb, maar dan komt er nog heel wat arbeidsloon bij voor het monteren en spuiten van al het Irmscher spul bij … Het feit dat ik het meeste zelf doe spaart echt een hele berg geld. Daar krijg je echt geen kant en klare wagen voor.
Daarbij heb ik veel mazzel gehad bij de aanschaf van al het Irmscher spul en veel andere dingen het afgelopen jaar. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb, maar uiteindelijk had ik op het Irmscher spul bijna 50% korting! … Ik heb e.e.a. alleen wel even moeten ophalen in Duitsland.
Andere delen heb ik soms voor een tiende van de nieuwprijs gekocht, terwijl e.e.a. wel in een zeer goede staat is. Het plezier van dit project zit ‘m voor mij in het zelf voor elkaar krijgen van e.e.a. Ik leg de lat steeds hoog voor mezelf en kijk dan of ik het voor elkaar krijg. Soms lukt dit, soms niet …
Groet,
Hans -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.