Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2008 om 22:08 #17359534
origineel gepost door mschobel
Hele dikke bak Hans.Word hij nog mooier?
Kan haast niet.Groetjes,
Marco
Hoi Marco!
Aan de buitenkant is hij zo goed als klaar. Alleen nog de daklijsten laten verchromen, raam en/of kofferbak spoiler of lip. Daarnaast nog even het Opel logo op de kont verwijderen. Dan kan ik aan de binnenkant gaan beginnen. Ik zal binnenkort eens even een lijstje posten van de dingen die nog gebeuren moeten.
Groet,
Hans10 februari 2008 om 22:11 #17359535origineel gepost door asfaltmaffia
is dat toevallig de man waar de omega ryders zowat al kind aan huis zijn zijn
zoja dan heb je inderdaad een goeieDat zou kunnen. Dit weekend stond er even een Omega op de brug met een brandstof lek. Dit was binnen tien minuten opgelost.
10 februari 2008 om 22:13 #17359536origineel gepost door Ali-GSI
respect hans :wors:wors:wors:worsWord eens echt lid van VTN! :P
We gaan het er aanstaande zondag over hebben Alex! Ik wil wel eens wat meer weten van dat Vectra Team.
Groet,
Hans10 februari 2008 om 22:17 #17359537origineel gepost door Noeky1980
haha nu zie ik pas wie je bent!! Onze auto’s hebben dit weekend naast elkaar ” gehangen” .
Was je nog laat weg?Hebben ze jou en mijn uitlaat niet omgedraaid toevalig?:P
Erg mooie wagen hoor! Ik ga dit topic ook even in de gaten houden altijd leuk!
Gr
p.s. ik zou wel een dakspoilertje doen hoor op de kofferklep ziet er nog mooi er uit. Niet TE gewoon een normale
Noeky
Hoi,
Noeky, je kunt nooit te laat weg zijn als je met iets bezig bent wat je leuk vind, maar het zal een uur of 7, half 8 geweest zijn. Welkom in dit topic. Ik word gek van al die keus in spoilertjes!! Ik ga het allemaal eens even op een rijtje zetten en dan een keuze maken.
Groetjes,
Hans10 februari 2008 om 22:41 #17359538origineel gepost door hans_vledder
origineel gepost door Ali-GSI
We gaan het er aanstaande zondag over hebben Alex! Ik wil wel eens wat meer weten van dat Vectra Team.
Groet,
HansCool!
Hou ik je aan, jij en je vectra en je kennis zouden een zeer welkome aanwinst zijn bij ons! :D
10 februari 2008 om 22:49 #17359539AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door hans_vledder
origineel gepost door Noeky1980
haha nu zie ik pas wie je bent!! Onze auto’s hebben dit weekend naast elkaar ” gehangen” .
Gr
p.s. ik zou wel een dakspoilertje doen hoor op de kofferklep ziet er nog mooi er uit. Niet TE gewoon een normale
Noeky
Hoi,
Noeky, je kunt nooit te laat weg zijn als je met iets bezig bent wat je leuk vind, maar het zal een uur of 7, half 8 geweest zijn. Welkom in dit topic. Ik word gek van al die keus in spoilertjes!! Ik ga het allemaal eens even op een rijtje zetten en dan een keuze maken.
Groetjes,
Hanswow das laat joh. Het was toch al bijna klaar? Ik was 17:30 in Utrecht en 22 uur thuis ofzo. Leuke dag.
En idd ik kan daar ook uren mee zoet zijn hoor. Zelf een beetje helpen en zien hoe dingen veranderen aan je auto…geweldig!!
Succes en uhm ik vind een lip niet zo mooi maar een klein tafelbedje staat niet verkeer hoor!
10 februari 2008 om 22:52 #17359540origineel gepost door Ali-GSI
origineel gepost door hans_vledder
origineel gepost door Ali-GSI
Groet,
HansCool!
Hou ik je aan, jij en je vectra en je kennis zouden een zeer welkome aanwinst zijn bij ons! :D
Doen we zo Alex … Jammer trouwens dat je je Vec niet meeneemt naar de clinic, die had ik weleens van dichtbij willen zien.
Groet,
Hans10 februari 2008 om 22:54 #17359541origineel gepost door Noeky1980
origineel gepost door Noeky1980
Gr
Noeky
Hoi,
Groetjes,
Hanswow das laat joh. Het was toch al bijna klaar? Ik was 17:30 in Utrecht en 22 uur thuis ofzo. Leuke dag.
En idd ik kan daar ook uren mee zoet zijn hoor. Zelf een beetje helpen en zien hoe dingen veranderen aan je auto…geweldig!!
Succes en uhm ik vind een lip niet zo mooi maar een klein tafelbedje staat niet verkeer hoor!
Ja toen jij weg reed was de uitlaat bijna klaar. Daarna moest er nog een grote beurt en een soort pre-APK gedaan worden. Alles nog even afgesloten met een babbeltje en een kopje koffie en dan de weg weer op.
Groet,
Hans10 februari 2008 om 22:55 #17359542ik kan er niet mee rijden hans op dit moment, zonder bumpers ed.
Maar ik maak het goed met je. We spreken wel een keer af voor een mooie fotoshoot ;)
10 februari 2008 om 22:58 #17359543origineel gepost door Ali-GSI
ik kan er niet mee rijden hans op dit moment, zonder bumpers ed.Maar ik maak het goed met je. We spreken wel een keer af voor een mooie fotoshoot ;)
Cewl! Ik zoek nog een goeie locatie voor zoiets, 4 vierkante kilometer asfalt, zonder bebouwing en hinderlijke objecten op de achtergrond … Je zou voor een schappelijke prijs een fotostudio moeten kunnen afhuren die geschikt is voor dit doel.
Groet,
Hans10 februari 2008 om 23:06 #17359544objecten en al die dingen is juist gaaf!
Gebruik je omgeving om mooie foto’s te maken! DAT maken je foto’s juist af.. ;)
Komt goed hans…
10 februari 2008 om 23:14 #17359545origineel gepost door Ali-GSI
objecten en al die dingen is juist gaaf!Gebruik je omgeving om mooie foto’s te maken! DAT maken je foto’s juist af.. ;)
Komt goed hans…
Is goed man. Ik heb het e.e.a. gelezen over het fotograferen van auto’s en alleen de locatie is dan al een probleem:
Groet,
Hans11 februari 2008 om 11:55 #17359546origineel gepost door hans_vledder
Ik zoek nog een goeie locatie voor zoiets, 4 vierkante kilometer asfalt, zonder bebouwing en hinderlijke objecten op de achtergrond …
Groet,
HansProbeer Schiphol eens, misschien kan het ff tussen de landingen door !!! :P
Peter
11 februari 2008 om 16:55 #17359547origineel gepost door hans_vledder
Doen we zo Alex … Jammer trouwens dat je je Vec niet meeneemt naar de clinic, die had ik weleens van dichtbij willen zien.
Groet,
Hanskom dan ook eens gezellig meeten met VTN :P dan heb je een grote kans dat Papa Smurf ook aanwezig is :jerry
11 februari 2008 om 17:23 #17359548origineel gepost door sjouke
Groet,
Hanskom dan ook eens gezellig meeten met VTN :P dan heb je een grote kans dat Papa Smurf ook aanwezig is :jerry
:cool:
11 februari 2008 om 20:05 #17359549origineel gepost door speaker
Ik zoek nog een goeie locatie voor zoiets, 4 vierkante kilometer asfalt, zonder bebouwing en hinderlijke objecten op de achtergrond …
Groet,
HansProbeer Schiphol eens, misschien kan het ff tussen de landingen door !!! :P
Peter
:P
11 februari 2008 om 20:09 #17359550origineel gepost door Ali-GSI
origineel gepost door sjouke
Groet,
:cool:
Ach, voor die €12,- per jaar ofzo hoef je het natuurlijk niet te laten en het is allicht gezelliger dan in je eentje te staan kwijlen bij je voertuig …
11 februari 2008 om 20:34 #17359551Hans, je Vectra ziet er geweldig uit zo!!!
11 februari 2008 om 20:45 #17359552origineel gepost door rotin
Hans, je Vectra ziet er geweldig uit zo!!!Dank je wel man!
11 februari 2008 om 21:18 #17359553Hans, hij is FANTASTISCH zo!!! Wat een prachtig uitlaatsysteem. Het staat op jouw vec nog mooier dan in de irmscher-folder :thumbup
BTW: MTEC-xenon is onderweg en 13-3 gaat de vec naar de wizard in Marl king: Al goede LED’s gevonden?
11 februari 2008 om 21:20 #17359554origineel gepost door rickytt3
Hans, hij is FANTASTISCH zo!!! Wat een prachtig uitlaatsysteem. Het staat op jouw vec nog mooier dan in de irmscher-folder :thumbupBTW: MTEC-xenon is onderweg en 13-3 gaat de vec naar de wizard in Marl king: Al goede LED’s gevonden?
Hoi Eric,
Dank voor je reactie. Heel veel succes en een hele leuke dag toegewenst bij EDS in Marl. Ik zoek nog steeds naar de juiste LEDs. Je hoort van me zodra ik ze heb.
Groet,
Hans12 februari 2008 om 19:47 #17359555Errug mooi die uitlaatjes….mooier dan dit heb ik nog niet voor een C-vec gezien….:agent
12 februari 2008 om 20:44 #17359556origineel gepost door PAASHAAS
Errug mooi die uitlaatjes….mooier dan dit heb ik nog niet voor een C-vec gezien….:agentHoi Patrick,
Dank je wel. Het zijn de ‘dubbele dubbele’ van Irmscher voor de Y22DTR. Maarja, je zult wel niet verwachten dat ik op deze auto iets met een ander logootje schroef …
Groet,
Hans13 februari 2008 om 21:02 #17359557Nee oke, als hier iemand Irmscher-geil is, ben jij het wel :angel:P
13 februari 2008 om 21:21 #17359558origineel gepost door PAASHAAS
Nee oke, als hier iemand Irmscher-geil is, ben jij het wel :angel:PJa, Gunther en ik kunnen het prima vinden …
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.