Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 januari 2008 om 09:41 #17359459
origineel gepost door speaker
Alleen uhhh…. waaide het?? of parkinson ?? :angel
Peter
:P
28 januari 2008 om 09:54 #17359460origineel gepost door speaker
Goed man , dat filmpje!! http://www.youtube.com/watch?v=HPGgjUONP0A
Echt gaaf die klapspiegel!!! :wors
Alleen uhhh…. waaide het?? of parkinson ?? :angelPeter
Nee, geen parkinson … Een straffe wind en filmen met één hand met een cameraatje zonder steadyshot. De andere hand had ik nodig voor de afstandsbediening in de sleutel …
Groet,
Hans30 januari 2008 om 18:42 #17359461Hans,
Je Vec ziet er schitterend uit!
Als ik een spoiler zou nemen op de kofferdeksel, zou ik de spoilerlip van Irmscher nemen. Een subtiel niet te opvallend spoilertje. Die andere zijn m.i. veel te grof/groot.Groetjes
Gert30 januari 2008 om 18:47 #17359462origineel gepost door Opelvec02
Hans,Je Vec ziet er schitterend uit!
Als ik een spoiler zou nemen op de kofferdeksel, zou ik de spoilerlip van Irmscher nemen. Een subtiel niet te opvallend spoilertje. Die andere zijn m.i. veel te grof/groot.Groetjes
GertHoi Gert,
Dank je wel. Wat het gaat worden vind ik moeilijk te bepalen. Ik denk er aan om de auto eerst maar eens te verlagen om een goede indruk te krijgen van de algehele ‘appearance’. Daarna ga ik maar eens even op bezoek bij Irmscher om e.e.a. te passen, plaatjes maken en verder discussieren. Ik krijg ook heel veel reacties over de grille. De strekking is dat de RVS lijst op de Irmscher grille veel minder goed pas bij al het chroom dan deze grille doet. Problemen Gert, allemaal problemen … Gelukkig zijn het luxe problemen!
:D
Groet,
Hans30 januari 2008 om 18:57 #17359463Hallo Hans,
Heb je al eens gekeken hoe het staat met de standaard Vectra grill. Deze vindt ik persoonlijk wat te “‘dik”!
Gert
30 januari 2008 om 18:58 #17359464hey hans,
ik las vandaag een stukje (reclame) in de AD over AFL Xenon in vectra …
en ik dacht gelijk , Hoever is hans hier al mee?
30 januari 2008 om 19:00 #17359465origineel gepost door Opelvec02
Hallo Hans,Heb je al eens gekeken hoe het staat met de standaard Vectra grill. Deze vindt ik persoonlijk wat te “‘dik”!
Gert
Nee, die ken ik eigenlijk niet. Ik zoek hiervan nog steeds een plaatje.
Groet,
Hans30 januari 2008 om 19:02 #17359466origineel gepost door JimNuman
hey hans,ik las vandaag een stukje (reclame) in de AD over AFL Xenon in vectra …
en ik dacht gelijk , Hoever is hans hier al mee?
Binnenkort gaat alvast de zogenaamde UEC er in. Dit is het zekeringpaneel onder de motorkap, rechts naast de accu. Daarnaast ben ik doende uit te zoeken wat ik nog allemaal mis. Dit lijken hoofdzakelijk de bekabeling en de Xenon pitten zelf te zijn. Ook wacht ik nog tot dat een kabeltje voor één van de hoogtesensoren aan me word verzonden.
Groet,
Hans31 januari 2008 om 21:24 #17359467Ik heb nog wat plaatjes gevonden van een iRS spoiler op een sedan en wat ze in de UK een ‘VXR’ spoiler noemen:
Groet,
Hans31 januari 2008 om 21:34 #17359468origineel gepost door hans_vledder
Dat is de spoilerlip van Irmscher, Hans? Dan zou ik daar voor gaan! :wub
31 januari 2008 om 21:37 #17359469origineel gepost door maxim102
origineel gepost door hans_vledder
Dat is de spoilerlip van Irmscher, Hans? Dan zou ik daar voor gaan! :wub
Hoi Maxim,
Nee, dit is de VXR (OPC?) spoiler, gewoon uit het assortiment van Opel. Vergelijk ‘m maar eens met die van Irmscher. Ik vind die iRS eigenlijk niet zo geweldig op een sedan.
Groet,
Hans31 januari 2008 om 21:37 #17359470Hans, als je dan toch een spoiler moet, dan maar zo’n iRS. Heftig geval! De aantrekkingskracht van zo’n mini reepje plastic op de kofferdeksel heb ik nooit begrepen.
Helemaal geen kofferspoiler lijkt me nog steeds het mooist. Maar ja wie ben ik, al dat chroom leek me eerst ook niks :angel
31 januari 2008 om 21:39 #17359471origineel gepost door rickytt3
Hans, als je dan toch een spoiler moet, dan maar zo’n iRS. Heftig geval! De aantrekkingskracht van zo’n mini reepje plastic op de kofferdeksel heb ik nooit begrepen.Helemaal geen kofferspoiler lijkt me nog steeds het mooist. Maar ja wie ben ik, al dat chroom leek me eerst ook niks :angel
Hoi Eric,
Ik vind het erg moeilijk … Ik denk dat het passen wordt … Maar ik denk dat ik er ook goed aan doe om de wagen eerst maar eens te verlagen. Wat vind je nu van ‘al dat’ chroom?
Groet,
Hans31 januari 2008 om 21:47 #17359472Nu ik het zie vind ik “al dat chroom” prachtig! Daarom zei ik al wie ben ik. Nu zou ik zelfs die Irmscher gril nemen en volledig laten verchromen, mooi passend bij de “ondergril”.
31 januari 2008 om 22:22 #17359473origineel gepost door hans_vledder
Hoi Maxim,Nee, dit is de VXR (OPC?) spoiler, gewoon uit het assortiment van Opel. Vergelijk ‘m maar eens met die van Irmscher. Ik vind die iRS eigenlijk niet zo geweldig op een sedan.
Groet,
HansJa, nu je het zegt even een plaatje opgezocht, en je hebt gelijk, het is de VXR (OPC inderdaad) spoilerlip.
origineel gepost door rickytt3
De aantrekkingskracht van zo’n mini reepje plastic op de kofferdeksel heb ik nooit begrepen.Dat is nu eenmaal smaak :P Maar ik bedoel ook niet zo’n miniscuul streepje net als de Irmscher lip van de Vectra. Neem de Irmscher lip van de Omega eens;
Foto van nielssDat vind ik nou echt een mooie lip! :wub Zonde dat ie een ongeluk heeft gehad, iemand achterop gereden.. :cry Vandaar de kofferklep die niet goed dicht zit..
De spoilerlip van de VXR begint hier al een beetje op te lijken :)
1 februari 2008 om 09:16 #17359474Bah, die spoiler van iRS is LELIJK !!!:puke
Maar als ik het zo allemaall bekijk , dan moet ik mijn eerdere mening intrekken!!
Ik denk nl. dat hij mooier is / blijft met een ‘kale’ kont !!
Wie houdt er nou niet van een lekkere strakke kont !???!:angelPeter
1 februari 2008 om 13:59 #17359475origineel gepost door speaker
Bah, die spoiler van iRS is LELIJK !!!:pukeMaar als ik het zo allemaall bekijk , dan moet ik mijn eerdere mening intrekken!!
Ik sluit me hier 100% bij aan!! Maar t blijft natuurlijk een persoonlijke smaak!
Groet Eric.
1 februari 2008 om 20:29 #17359476origineel gepost door speaker
Bah, die spoiler van iRS is LELIJK !!!:pukeMaar als ik het zo allemaall bekijk , dan moet ik mijn eerdere mening intrekken!!
Ja, eerlijk is eerlijk Peter, een lekker strak kontje … Ik ben het overigens met je eens over de iRS spoiler. Deze gaat niet mooi uitkomen op een sedan …
Groet,
Hans2 februari 2008 om 15:34 #17359477origineel gepost door speaker
Peter,Dank je wel. Laten we kontakt houden over de CarPC. Twee hebben meer ideeen dan één!
Groet,
HansIs goed hans
Peter [/quote]
2 februari 2008 om 15:36 #17359478hey speaker kun je mij vertellen of je ook zonder veel werk gewoonespiegel kunt omruilen voor elct .
3 februari 2008 om 09:04 #17359479origineel gepost door keesharry
hey speaker kun je mij vertellen of je ook zonder veel werk gewoonespiegel kunt omruilen voor elct .Bij een Vectra C?
3 februari 2008 om 09:06 #17359480origineel gepost door keesharry
hey speaker kun je mij vertellen of je ook zonder veel werk gewoonespiegel kunt omruilen voor elct .:wtf hoe bedoel je??
Peter
3 februari 2008 om 09:10 #17359481Past een gewone gts spoiler niet? Die zijn ook subtiel.
3 februari 2008 om 09:12 #17359482origineel gepost door supergnoom
Past een gewone gts spoiler niet? Die zijn ook subtiel.Hoi Mike,
Schiet ‘ns een plaatje als je wilt, of zit deze er bij jou niet op?
Groet,
Hans3 februari 2008 om 13:07 #17359483Peet,
Ik zoek me het leplazerus naar die T5 LEDjes met dat kegeltje erin. Heb jij een adresje voor me?
Groet,
Vled -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.