hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 1,141)
  • Auteur
    Berichten
  • #17359259
    2000
    Moderator
      Lid sinds:
      30 June 2004

      mooie velgen!!!

      origineel gepost door hans_vledder
      Waar was ik gebleven? …

      Van voor naar achter: Het spiegelglas, de spiegelmotor met bijbehorende schroeven, het spiegelhuis, het afdekkapje van de spiegelvoet (moet gespoten worden) een opvulplaatje waarvan ik nog niet weet of deze wel nodig is en de Irmscher spiegelkap. Bijna alle onderdeeltjes van de spiegels zijn los leverbaar en al met al een heel projectje om in elkaar te zetten. Last but not least, de bediedingsschakelaar voor de electrische ramen voor, electrische ramen achter en de electrisch inklapbare spiegels (zie de symbooltjes op de bovenste knop). De schakelaars voor de electrisch ramen achter heb ik al een tijdje in huis en heb ik via een mede-Opelliefhebber op de kop weten te tikken:

      In volgorde, de Driver Door Module (DDM) en de Passenger Door Module (PDM):

      Groet,
      Hans

      die 9buiten spiegels, moet je daar nog extra dingen voor plaatsen? ik bedoel: het elektrisch inklappen van de spiegels, gaat dat automatisch, of moet er een module voor geplaatst worden?

      origineel gepost door hans_vledder

      Ja, ik weet het. Iemand vertelde mij laatst dat bij de A Vectra’s dit soort remmen er nog wel eens zorgde voor afgescheurde draagarmen. Kompleet losgetrokken van de rubber bussen. Latere modellen hebben hier gelukkig geen last van.

      Groet,
      Hans

      dat begrijp ik niet helemaal, als ze blokkeren, dan blokkeren ze toch. ik begrijp dat als men bredere banden heeft en grotere wielen (meer grip en een grotere arm) dat het zwaarder belast wordt, maar is het verschil zo groot?

      origineel gepost door hans_vledder

      Je bent gauw tevreden kerel. Mijn 2.2DTI Sedan met 160Pk en 360Nm doet bijna 1:20. king:

      En die GTS 2.2-16V Elegance (147PK) van jou? :hmmz

      Groet,
      Hans

      hmmmz, mijn 2.2 gts elegance doet 1 op 8 :swear hij loopt nog duurder dan mijn oude 2000. zit er niet mee, auto rijden kost nu eenmaal geld. maar als ik naar het koppel van de diesels kijk, heb ik wel een beetje spijt dat ik geen diesel genomen heb. Daar komt bij dat de 2.2 benzine niet of nauwelijks te chippen is

      #17359260
      hans_vledder
        Lid sinds:
        17 November 2006

        Hoi 2000,

        origineel gepost door 2000
        mooie velgen!!!

        Dank voor je complimenten! Ik ben er ook erg blij mee. Aanvankelijk zou ik ze laten verchromen. Maar toen ik ze van dichtbij zag vond ik ze zo ook wel goed. Morgen gaan de huidige velgen er af en de Irmscher eronder … Zondag hoop ik weer foto’s te kunnen maken.

        die 9buiten spiegels, moet je daar nog extra dingen voor plaatsen? ik bedoel: het elektrisch inklappen van de spiegels, gaat dat automatisch, of moet er een module voor geplaatst worden?

        Wat je nodig hebt zijn de spiegels en geschikte deurmodules. Of de deurmodules geschikt zijn hangt van de leeftijd van de auto af. Vanaf 2003 heb ik begrepen, is er nog maar één set deurmodules gemonteerd. Deze versie heeft alle functies. Als je de nummers van jouw deurmodules vergelijkt met die nieuwe op de foto, dan weet je of ze vervangen zouden moeten worden. De deurmodules liggen onder de deurpanelen in de voordeuren. Deze modules regelen ook de automatische dimfunctie (alleen links), maar wel uitsluitend in combinatie met de zelfdimmende binnenspiegel. Waarschijnlijk omdat deze de lichtsensoren bevat.

        dat begrijp ik niet helemaal, als ze blokkeren, dan blokkeren ze toch. ik begrijp dat als men bredere banden heeft en grotere wielen (meer grip en een grotere arm) dat het zwaarder belast wordt, maar is het verschil zo groot?

        Kennelijk. Ik kan je hier ook geen goede verklaring voor geven. Wel weet ik dat grotere remmen een grotere vertraging (m/s) geven om dat de afstand tussen remblok en de as groter is (hefboomwerking). De rem zal onder het gewicht en de snelheid van de auto minder doorslippen. Wie de verklaring heeft moge het zeggen.

        hmmmz, mijn 2.2 gts elegance doet 1 op 8 :swear hij loopt nog duurder dan mijn oude 2000. zit er niet mee, auto rijden kost nu eenmaal geld. maar als ik naar het koppel van de diesels kijk, heb ik wel een beetje spijt dat ik geen diesel genomen heb. Daar komt bij dat de 2.2 benzine niet of nauwelijks te chippen is

        Tja, de 2.2 benzine is geen turbomotor volgens mij. Daardoor heeft chippen niet of nauwelijks zin. Ach, het kan altijd mooier en beter 2000, maar je hebt toch gewoon een fantastische auto? Bij mij was motor-tuning ook geen overweging bij aanschaf, van het één kwam het ander. Ik moest een goede auto hebben waar ik redelijk betaalbaar 50.000Km per jaar mee kan rijden. Vandaar de keuze voor diesel. Ik ben ooit begonnen met een 2.5 liter V6 injectie in een Senator en heb daarna 1600’s gereden. Voor dat ik deze auto kocht had ik een 2.0 liter diesel, ik wou weer eens wat zwaarders. Zo kwam ik op de 2.2DTI …

        Groet,
        Hans

        #17359261
        Jerremy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 October 2004

          origineel gepost door hans_vledder
          Aan de voorzijde ga ik van 285x25mm naar 345x30mm (de maat die ook door OPC/VXR gevoerd word), aan de achterzijde ga ik van 278x12mm naar 292x20mm. Dit wordt weer een projectje!

          Edit; KOSTBAAR projectje… :P :thumbup
          Alleen zal je klauw op de vooras ‘leidend’ worden ipv. ‘volgend’ zoals je artist impression doet vermoeden.. ;)

          Maar wel goeie keus.
          Vindt het er echt niet uitzien. Auto’s met grote velgen, en dan schijfje erachter, lijkt wel een CD-tje.. :thumbdown

          Mooie velgen hoor Hans. Ziet er goed uit. Zo wordt een Vectra C toch nog leuk :P :jerry

          #17359262
          hans_vledder
            Lid sinds:
            17 November 2006

            Edit; KOSTBAAR projectje… :P :thumbup
            Alleen zal je klauw ‘leidend’ worden ipv. ‘volgend’ zoals je artist impression doet vermoeden.. ;)

            Maar wel goeie keus.
            Vindt het er echt niet uitzien. Auto’s met grote velgen, en dan schijfje erachter, lijkt wel een CD-tje.. :thumbdown

            Mooie velgen hoor Hans. Ziet er goed uit. Zo wordt een Vectra C toch nog leuk :P :jerry

            Ik mik op gebruikte remklauwen van een Vectra C V6 of een die ik ga reviseren, maar deze worden kennelijk maar weinig total loss gereden. Inmiddels hebben een aantal sloperijen melding bij me gemaakt dat ze deze spullen in voorraad hebben, maar die haken later weer af.

            Overigens valt het wel mee, het kost wel een boel, maar het is niet de hele wereld. Nieuw heb je voor €1000,- rondom nieuwe klauwen. Dan moeten ze nog rood gepoedercoat worden, maar dat valt ook wel mee. Geheel in de stijl van mijn chroom fetish, is het mijn bedoeling om alle klemmetjes, schroefjes, nippeltjes en plaatjes te laten verchromen. Tot slot overweeg ik nog (mits er plaats voor is) om een paar spuitsjabloontjes te laten maken en er Irmscher logo’s op te spuiten.

            Af fabriek vind ik het remgedrag van de Vectra C welliswaar voldoende, maar niet geweldig. Dit wordt niet beter als de wieldiameters toenemen. Enne, je hebt gelijk, het is een auto, geen scooter.

            Groet,
            Hans

            #17359263
            Jerremy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 October 2004

              Hans, de remmen van een ‘gewone’ Vecta C V6 (3.2 of de latere 2.8 en) zijn GEEN 345 mm.

              #17359264
              hans_vledder
                Lid sinds:
                17 November 2006

                origineel gepost door Jerremy
                Hans, de remmen van een ‘gewone’ Vecta C V6 (3.2 of de latere 2.8 en) zijn GEEN 345 mm.

                Kijk even in EPC … Je hebt ze in een normale en in een OPC/VXR uitvoering (blauw). Let op de motoraanduidingen in EPC! Wellicht worden in Nederland niet uitgeleverd op deze manier, maar in Duitsland komt het in ieder geval veel voor.

                Groet,
                Hans

                #17359265
                hans_vledder
                  Lid sinds:
                  17 November 2006

                  origineel gepost door DCAT
                  aahhzoo dat was ik sowieso al van plan beetje pks uit dat dieseltje pompen
                  heb altijd met een gechipte en beetje aangepaste v6 rondgebolt dat ging wel vlotjes

                  Wat voor een Vectra heb je nu dan?

                  #17359266
                  Jerremy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 October 2004

                    verdimme. ik heb een EPC dvd liggen hier, staat alleen (nog) niet op me pc. Krijg ‘m er niet op.

                    #17359267
                    hans_vledder
                      Lid sinds:
                      17 November 2006

                      origineel gepost door Jerremy
                      verdimme. ik heb een EPC dvd liggen hier, staat alleen (nog) niet op me pc. Krijg ‘m er niet op.

                      Sjips, heb je hem verdimme nu nog niet geinstalleerd? Wil die gore Efteling niet draaien op je PC? Heb je EPC 3 (2006)?

                      #17359268
                      Jerremy
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 October 2004

                        origineel gepost door hans_vledder

                        origineel gepost door Jerremy
                        verdimme. ik heb een EPC dvd liggen hier, staat alleen (nog) niet op me pc. Krijg ‘m er niet op.

                        Sjips, heb je hem verdimme nu nog niet geinstalleerd? Wil die gore Efteling gewoon niet draaien op je PC? Heb je EPC 3 (2006)?

                        heb EPC 3.0 10/2007
                        Neej weet niet, kan alleen in administrator installeren, maar ja, weet de toegangs code voor administrator niet meer helemaal geloof ik :hmmz

                        -offtopic

                        #17359269
                        hans_vledder
                          Lid sinds:
                          17 November 2006

                          origineel gepost door Jerremy

                          origineel gepost door hans_vledder

                          origineel gepost door Jerremy
                          verdimme. ik heb een EPC dvd liggen hier, staat alleen (nog) niet op me pc. Krijg ‘m er niet op.

                          Sjips, heb je hem verdimme nu nog niet geinstalleerd? Wil die gore Efteling gewoon niet draaien op je PC? Heb je EPC 3 (2006)?

                          heb EPC 3.0 10/2007
                          Neej weet niet, kan alleen in administrator installeren, maar ja, weet de toegangs code voor administrator niet meer helemaal geloof ik :hmmz

                          -offtopic

                          Hé da’s toevallig. Die krijg ik binnenkort binnen. Als ik eruit ben hoor je van me!

                          Groet,
                          Hans

                          P.S. In dit topic is niets -offtopic …

                          #17359270
                          Jerremy
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 October 2004

                            Juist ja. Heb je er twee.. :jerry

                            #17359271
                            Opel4all
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              27 August 2006

                              origineel gepost door kees_de_bees
                              Hans, tijdens de koffie nog eens door je blog heen gebladerd…. en al lezende bekruipt me het gevoel dat je mijn auto probeert na te bouwen… ik noem maar wat:
                              GTS voorbumper, Achterbumper, Voorruit voor regensensor, Regensensor, Electrochromatische binnenspiegel, Sierlijst op kofferbak met ‘GTS’, Achterlichten met witte knipperlichten, Transparant 3e remlicht, Verlagen, Park Pilot, Leeslampjes voor/achter, Electronic Climate Control, Electrische ramen achter, Lederen stuur, Lederen versnellingspook, 12Volt aansluiting naast asbak…..
                              Dat is plagiaat !! ;)

                              Eigenlijk heb ik nog maar 1 vraag…. ‘heb je de zijruitjes al ?’ of ga je dat oplossen met stickers ? :P

                              Hallo,

                              Zeker nog nooit van de Vectra V-Line gehoord;):D, deze heeft ook de GTS bumper:P;)

                              Sierlijst op de kofferbak, heeft ook elke Vectra:)!

                              Groetjes, Joche

                              #17359272
                              wim-v6
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                12 August 2005

                                origineel gepost door hans_vledder

                                origineel gepost door Jerremy
                                Hans, de remmen van een ‘gewone’ Vecta C V6 (3.2 of de latere 2.8 en) zijn GEEN 345 mm.

                                Kijk even in EPC … Je hebt ze in een normale en in een OPC/VXR uitvoering (blauw). Let op de motoraanduidingen in EPC! Wellicht worden in Nederland niet uitgeleverd op deze manier, maar in Duitsland komt het in ieder geval veel voor.

                                Groet,
                                Hans

                                345mm remmen zijn zowel in nederland als de rest van europa alleen toegepast op de C2 OPC!!

                                deze remmen kunnen ook worden toegpast op andere modellen

                                De irmscher 3.2 bijvoorbeeld.

                                Willem

                                #17359273
                                hans_vledder
                                  Lid sinds:
                                  17 November 2006

                                  Voortgang! …

                                  Zo, na een pauze van een paar weken nu toch eindelijk wat voortgang in het project. Vandaag ben ik even naar de Doe het Zelf garage gereden om een paar dingen die op mijn verlanglijstje stonden af te werken. Allereerst heb ik al het spuitwerk (voorbumper, Irmscher voorbumperspoiler, Irmscher sideskirts, achterbumper en de Irmscher achterbumperspoiler) ingeleverd wat binnen afzienbare tijd klaar zal zijn voor montage. ‘Volgend jaar’ had de spuiter het over, maar dat zal wel een grapje zijn, toch?

                                  Verder heb ik vandaag de volgende zaken van mijn verlanglijstje kunnen afstrepen:

                                  – Montage van de 19″ Irmscher GT Star velgen
                                  – Vervanging van de wisserarmen
                                  – Montage van de Irmscher vlakbladwissers
                                  – Vervanging van de zijknipperlichten door nieuwe (zonder rouwrandje)
                                  – Vervangen van het K&N filter door een standaard luchtfilter (K&N moet schoongemaakt worden)

                                  – Foto’s van de Angel Eyes bij daglicht
                                  – Foto’s van het nieuwe voorruit (regensensor)
                                  – Foto’s van de electrochromatische binnenspiegel

                                  De fotos:

                                  Met de plaatsing van het nieuwe voorruit en de nieuwe wisserarmen is alle steenslagschade van de auto verdwenen, tijd om nieuwe schade op te bouwen. Uiteraard heeft de huidige voorbumper nog forse steenslagschade, maar de nieuwe ligt bij de spuiter.

                                  Afgelopen week belde de verchromerij dat het verchroomklusje (bumpergrille, koplampsproeiers, slotvangers, slotschroeven, etc) zo goed als klaar is. Met het spuiten van de voorbumper en de bumperspoiler, word dat het volgende projectje om af te maken. Het is trouwens heel goed te merken hoe sloom zo’n dieselmotor op het gaspedaal gaat reageren als je een standaard luchtfilter plaatst. Een hemelsbreed verschil.

                                  Kijk nog eens even naar het zijaanzicht van de auto. Wat denken jullie, verlagen of niet verlagen?

                                  Groet,
                                  Hans


                                  @rickytt3
                                  – Eric, het vervangen van de T5’s door LEDjes in de Angel Eyes is geen beginnen aan als de units in de auto gemonteerd zijn. Bij het plaatsen van de nieuwe voorbumper neem ik e.e.a. even mee.

                                  #17359274
                                  maxim102
                                    Lid sinds:
                                    26 October 2006

                                    Prachtig resultaat Hans! :wub

                                    Ik vrees toch wel dat ie ‘t meende met volgend jaar :P

                                    En of de auto verlaagd moet worden of niet.. :hmmz Wacht eerst eens af hoe het eruit gaat zien na de bumperts en sideskirts! :)

                                    #17359275
                                    hans_vledder
                                      Lid sinds:
                                      17 November 2006

                                      origineel gepost door maxim102
                                      Prachtig resultaat Hans! :wub

                                      Ik vrees toch wel dat ie ‘t meende met volgend jaar :P

                                      En of de auto verlaagd moet worden of niet.. :hmmz Wacht eerst eens af hoe het eruit gaat zien na de bumperts en sideskirts! :)

                                      Hoi Maxim,

                                      Volgend jaar, het zal toch niet? :D

                                      Dank voor de tip voor wat betreft het even afwachten tot dat de bodykit er op zit. Ondertussen laat ik ‘m even verlagen in de Photoshop hoek, eens kijken hoe het er nu zou uitzien!

                                      Dank voor je reactie!
                                      Groet,
                                      Hans

                                      #17359276
                                      johani500driver
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        2 November 2007

                                        ha hans

                                        word echt een mooie bak:thumbup(mooiste c sedan in nl??????:angel)denk dat een velaging van 30/30 genoeg is en erg mooi zou staan.

                                        #17359277
                                        kees_de_bees
                                          Lid sinds:
                                          29 June 2007

                                          origineel gepost door hans_vledder
                                          Hoi Kees!

                                          Heb jij de Irmscher voorbumperspoiler, sideskirts, spiegelkappen, achterbumperspoiler, 19″ GT Star velgen, sportpedalen, booskijkers, vlakbladwissers, chrome radiateur grille, chrome daklijsten, chrome deurgrepen, chrome deurvangers, chrome koplampsproeiers, custom made lederen bekleding, verwarmde voorstoelen en achterbank, electrisch bediend zonnescherm op achterruit (niet verkrijgbaar voor GTS!), AFL Xenon verlichting en de CarPC met drie touchscreens al? ……………….

                                          ….ehh.. nee, dat heb ik allemaal niet Hans…. dat zou wel een heel speciale GTS zijn…. maar op één of andere manier hebben GTS-rijders, althans ik, die behoefte minder ;)

                                          Wel zou ik eens wat willen doen aan die steenslag aan de voorkant…. ik hoop alleen niet dat de buurvrouw m’n GTS toucheert… ze rijdt namelijk een V70 ! :cry

                                          #17359278
                                          kees_de_bees
                                            Lid sinds:
                                            29 June 2007

                                            origineel gepost door johani500driver
                                            ha hans

                                            word echt een mooie bak:thumbup(mooiste c sedan in nl??????:angel)denk dat een velaging van 30/30 genoeg is en erg mooi zou staan.

                                            …..ik heb even de vakliteratuur bestudeerd…. en kom op een verantwoorde 20mm…..

                                            Bron: autotrack.nl:
                                            “Ook wat betreft techniek verschilt de GTS van de sedan. Bijvoorbeeld door het speciale sportonderstel. De Vectra GTS staat 20 mm dichter bij het asfalt dan de sedan en heeft een sportievere, directere besturing. “

                                            #17359279
                                            speaker
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              8 March 2007

                                              Wowww Hans!!! Hij lijkt zo uit de catalogus gereden!!! Lekkere poetsbeurt gehad zo te zien. ( de mijne is jaloers. Gister bij Marco,Mschobel, geweest , de mijne is op het moment net zo zwart als die van hem, alleen staat op mijn kentekenbewijs dat ie wit zou moeten zijn!! :P )
                                              Hij ziet er echt prachtig uit Hans!!!

                                              TOPPIE!!!!!

                                              Peter

                                              #17359280
                                              hans_vledder
                                                Lid sinds:
                                                17 November 2006

                                                origineel gepost door kees_de_bees

                                                origineel gepost door johani500driver
                                                ha hans

                                                word echt een mooie bak:thumbup(mooiste c sedan in nl??????:angel)denk dat een velaging van 30/30 genoeg is en erg mooi zou staan.

                                                …..ik heb even de vakliteratuur bestudeerd…. en kom op een verantwoorde 20mm…..

                                                Bron: autotrack.nl:
                                                “Ook wat betreft techniek verschilt de GTS van de sedan. Bijvoorbeeld door het speciale sportonderstel. De Vectra GTS staat 20 mm dichter bij het asfalt dan de sedan en heeft een sportievere, directere besturing. ”

                                                Beste Kees,

                                                Ik heb het je nog niet eerder willen zeggen, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je de afgelopen paar dagen naar dit topic gekomen bent om te zieken. Dat zijn we hier op het forum niet zo gewend en vinden dit over het algemeen onacceptabel.

                                                Kennelijk is er iets aan mijn auto dat je steekt, of op de één of andere wijze niet kan verdragen. Dit uit je door voortdurend te benadrukken hoe geweldig jouw auto wel niet is in vergelijking met, in ieder geval, de mijne. Dat vind ik erg jammer Kees. Op het Opel forum zijn we er voor elkaar om elkaar aan te moedigen, te helpen, te ondersteunen en te adviseren. We delen een gemeenschappelijke hobby, waar we veel plezier aan beleven. Bovendien hebben we respect voor elkaar, elkaars keuzen en elkaars smaak.

                                                Als je mijn auto helemaal niets vind, dan heb ik daar vrede mee, werkelijk. De eerste die ik een plezier doe met deze auto ben ik zelf en als er anderen zijn die daarvan meegenieten vind ik dat helemaal te gek. Vrijheid van meningsuiting zul je zeggen, daar heb je helemaal gelijk in. Maar het geven van je mening is niet verplicht en waarom zou je als het de sfeer verziekt.

                                                Ik dring er dan ook vriendelijk bij je op aan je manier van doen te willen veranderen of dit topic verder met rust te laten. Toegang tot de topics van dit forum is niet vanzelfsprekend.

                                                Voor de vorm maak ik er melding van bij de moderators om dat ik niet wil dat de sfeer in dit topic of op het forum in het algemeen hier onder lijdt. Ik heb het leuk hier, maak nieuwe vrienden en dat wil ik graag zo houden. Ik heb hen gevraagd even een oogje in het zeil te houden waar het jouw reacties betreft en in te willen grijpen indien dit nodig is.

                                                Ik hoop het hierbij te kunnen laten,
                                                Groet,
                                                Hans

                                                #17359281
                                                hans_vledder
                                                  Lid sinds:
                                                  17 November 2006

                                                  origineel gepost door johani500driver
                                                  ha hans

                                                  word echt een mooie bak:thumbup(mooiste c sedan in nl??????:angel)denk dat een velaging van 30/30 genoeg is en erg mooi zou staan.

                                                  Hoi Johan,

                                                  Het is mij het er niet meteen om te doen om de mooiste C Sedan in Nederland te bouwen, maar dank je wel voor het compliment. Ik kleed de wagen langszaam aan. Ja, ik ga eens even kijken of het 20/20 of 30/30 moet worden. Een photoshoppie is in de maak. Ik zou hebben gewild dat mijn B-tje zo mooi was als die van jou, echt een hele gave bak man!

                                                  Groet,
                                                  Hans

                                                  #17359282
                                                  hans_vledder
                                                    Lid sinds:
                                                    17 November 2006

                                                    origineel gepost door speaker
                                                    Wowww Hans!!! Hij lijkt zo uit de catalogus gereden!!! Lekkere poetsbeurt gehad zo te zien. ( de mijne is jaloers. Gister bij Marco,Mschobel, geweest , de mijne is op het moment net zo zwart als die van hem, alleen staat op mijn kentekenbewijs dat ie wit zou moeten zijn!! :P )
                                                    Hij ziet er echt prachtig uit Hans!!!

                                                    TOPPIE!!!!!

                                                    Peter

                                                    Hoi Peter!,

                                                    Dank je wel. In verhouding tot wat ik poetsen noem heb ik hem even snel afgespoeld. ‘Quick Shine’ noemen die gasten bij Meguairs dat. Niet al te veel moeite voor gedaan, maar hij zit nog vers in de lak en in de was, dat helpt een hele boel. Het was een drukte van jewelste bij de car wash plek. Ik denk dat er alleen al 30 man door de twee wasstraten wilden, de één nog zwarter dan de ander (ook de witte!). Hebben jullie nog plannen gemaakt voor de dashboard ruil?

                                                    Groet,
                                                    Hans

                                                    #17359283
                                                    speaker
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      8 March 2007

                                                      origineel gepost door hans_vledder

                                                      origineel gepost door speaker
                                                      Wowww Hans!!! Hij lijkt zo uit de catalogus gereden!!! Lekkere poetsbeurt gehad zo te zien. ( de mijne is jaloers. Gister bij Marco,Mschobel, geweest , de mijne is op het moment net zo zwart als die van hem, alleen staat op mijn kentekenbewijs dat ie wit zou moeten zijn!! :P )
                                                      Hij ziet er echt prachtig uit Hans!!!

                                                      TOPPIE!!!!!

                                                      Peter

                                                      Hoi Peter!,

                                                      Dank je wel. In verhouding tot wat ik poetsen noem heb ik hem even snel afgespoeld. ‘Quick Shine’ noemen die gasten bij Meguairs dat. Niet al te veel moeite voor gedaan, maar hij zit nog vers in de lak en in de was, dat helpt een hele boel. Het was een drukte van jewelste bij de car wash plek. Ik denk dat er alleen al 30 man door de twee wasstraten wilden, de één nog zwarter dan de ander (ook de witte!). Hebben jullie nog plannen gemaakt voor de dashboard ruil?

                                                      Groet,
                                                      Hans

                                                      Hebben ze maar 1 wasstraatje in ‘t Veld?? :P

                                                      De switch is al gedaan! Gedeeltelijk dan, Achteraf maar goed ook , want we waren zonder het dashboard al een hele middag bezig. Helaas draaide 1 bout van de stoel van Marco z’n Vec dol, dus dat heeft een hoop tijd opgeslokt en toen was ie er nog niet uit. Marco gaat van de week de bout er uit slijpen, en dan hoeft alleen de instaplijst van de bijrijderskant verwisseld. Het dashboard gaan we niet doen, maar die gaan we waarschijnlijk spuiten, omdat dit 10 keer simpeler en sneller is dan alles er uithalen!! Maar het resultaat is al goed zichtbaar!! En we zijn allebei meer dan te vreden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                      Foto’s volgen nog, maar dan als het af is!

                                                      Groetjes

                                                      Peter

                                                    25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 1,141)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.