Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 november 2007 om 21:51 #17359184
Origineel gepost door rickytt3
:kewlpics :kewlpics :kewlpicsGeweldig. Ziet er top uit Hans! Ik ga ook maar eens op zoek naar LED’s voor de ringen voordat ik de lampen monteer…
Groet, Eric
BTW Zo’n DHZ-garage moet ik ook maar eens gaan zoeken. Het weer van de laatste tijd houdt me tegen om mijn Angel-Eyes te monteren….
Hoi Eric,
Zoeken hoef jij al helemaal niet. De Heining Hobby Hal, de DHZ garage waar ik geweest ben, zit in de buurt van de afslag Zwaneburg / Halfweg op de A9 … Vanaf jou ongeveer 15-20 minuten rijden.
Groet,
Hans22 november 2007 om 21:52 #17359185Origineel gepost door Opelvec02
Hans,Die Angel eyes zien er idd heel gaaf uit.
Ik wou nog je nog even succes met je nieuwe baan wensen.groeten,
GertHoi Gert,
Dank je wel en dank je wel!
Groet,
Hans22 november 2007 om 21:54 #17359186Origineel gepost door maxim102
Sorry, ik bedoelde natuurlijk ook de stadslichten :angelIk heb er ook LED’s in zitten, kleurt toch wat mooier bij m’n xenon ;)
Mijn LED ziet er ( van een afstandje :P ) zo uit;
Hoi Maxim,
Ik moest even kijken maar ik heb ‘m. Het lijkt me dat deze LEDjes voldoende lichtopbrengst hebben …
Groet,
Hans23 november 2007 om 00:05 #17359187Origineel gepost door rickytt3
:kewlpics :kewlpics :kewlpicsGeweldig. Ziet er top uit Hans! Ik ga ook maar eens op zoek naar LED’s voor de ringen voordat ik de lampen monteer…
Groet, Eric
BTW Zo’n DHZ-garage moet ik ook maar eens gaan zoeken. Het weer van de laatste tijd houdt me tegen om mijn Angel-Eyes te monteren….
Hoi Eric,
Als je het een keer samen wilt doen, dan spreken we gewoon af bij die doe het zelf garage of bij Twaalfmaat (A9). Ik heb het al een keer gedaan zoals je weet, met een uurtje zitten ze erop. Je moet alleen even zorgen dat je later die dag, of de dag erna een afspraak maakt bij je dealer om ze af te laten stellen. Of gewoon je koplampen op stand 3 zetten (hoogteregeling), anders heeft het vliegverkeer last van je …
Groet,
Hans23 november 2007 om 00:12 #17359188Zicht …
Vandaag is het voorruit van mijn auto vervangen door een exemplaar met regensensoruitsparing. Daarbij is ook de zelfdimmende spiegel gemonteerd. Deze moet ik alleen nog bedraden. Foto’s volgen.
Groet,
Hans23 november 2007 om 05:44 #17359189Origineel gepost door hans_vledder
Zicht …Vandaag is het voorruit van mijn auto vervangen door een exemplaar met regensensoruitsparing. Daarbij is ook de zelfdimmende spiegel gemonteerd. Deze moet ik alleen nog bedraden. Foto’s volgen.
Groet,
HansZijn weer benieuwd naar de pics.
Peter
23 november 2007 om 15:16 #17359190Zeker goed bezig zo Hans!:vertag
23 november 2007 om 16:08 #17359191is die hans goed bezig of niet?
:kewlpics ?
gr.jim
23 november 2007 om 16:28 #17359192Die is goed bezig ja
23 november 2007 om 20:34 #17359193stads licht zit wel op de boord computer van vectra c
24 november 2007 om 01:46 #17359194Montage Parkeersensorhouders …
Hoi,
Ik heb gisteren en vandaag even de montage van de parkeersensorhouders afgemaakt. Ik heb hiervan foto’s gemaakt en geplaatst in de post met de titel ‘Handarbeid’, eerder in dit topic (pagina 16).
Groet,
Hans24 november 2007 om 01:51 #17359195Nieuwe wissers …
Morgen staat de montage van de nieuwe wisserarmen en Irmscher vlakbadwissers op het programma. Daarna zullen waarschijnlijk de nieuwe electrisch inklapbare buitenspiegels met Irmscher spiegelkappen op het programma staan. De deurcontrollers en bedieningsschakelaar voor deze spiegels zijn nog in bestelling en komen uit een voorraad verkeerd bestelde onderdelen van dealers in Duitsland. Hier bestaat zowaar een database voor. Deze komen van verschillende adressen in Duitsland, dit kan dus nog even duren. Het zal mij benieuwen of deze nieuwe deurcontrollers ook de programmering van de Speedlock functie van binnenuit ondersteunen, zie: http://www.put-schelper.de/speedlock.html voor meer informatie.
Ondertussen nog even afspraken maken over het uitvoeren van het spuitwerk van de voor- en achterbumper, de sideskirts en beide bumperspoilers. De bumperspoiler aan de achterzijde moet nog worden voorzien van een uitsparing voor het wegneembare kapje voor de verwijderbare trekhaak:
Ook wil ik dit weekend nog even kijken of ik een paar nieuwe foto’s van de auto kan maken, nu met Angel Eyes, een nieuwe voorruit, een electrochromatische binnenspiegel, een regensensor, nieuwe wisserarmen en nieuwe vlakbladwissers …
Groet,
Hans24 november 2007 om 13:10 #17359196Weer lekker bezig geweest!!
Geniet er maar van!!!
Maandag moet je werken,toch??:PPeter
Pagina 19 ???? :wtf
24 november 2007 om 13:16 #17359197Origineel gepost door speaker
Weer lekker bezig geweest!!
Geniet er maar van!!!
Maandag moet je werken,toch??:PPeter
Pagina 19 ???? :wtf
Ja, maandag ga ik weer aan het werk. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar het kost wel een hoop vrije tijd … Ja, pagina 19 (bovenaan), hier staat een update met een verwijzing naar pagina 16 …
:D
Groet,
Hans25 november 2007 om 19:06 #17359198:D
25 november 2007 om 20:25 #17359199Hej Hans ,
Suc6 morgen hé!!?!!!Peter
25 november 2007 om 20:27 #17359200Origineel gepost door speaker
Hej Hans ,
Suc6 morgen hé!!?!!!Peter
Dank je wel man! Vandaag was niet zo’n succes. Ik kreeg de wisserarmen er niet af zonder trekker en de trekker kan ik niet vinden … Daarna was er iets mis met de Wiper Plus wissers van Irmscher, deze passen gewoon niet!?
Ik heb al een mailtje gestuurd naar de leverancier, het lijkt erop alsof de verkeerde adapter is meegeleverd.
Niettemin, morgen naar Alex Beleggersbank!
Groet,
Hans26 november 2007 om 22:19 #17359201Origineel gepost door hans_vledder
Groet, Eric
Hoi Eric,
Als je het een keer samen wilt doen, dan spreken we gewoon af bij die doe het zelf garage of bij Twaalfmaat (A9). Ik heb het al een keer gedaan zoals je weet, met een uurtje zitten ze erop. Je moet alleen even zorgen dat je later die dag, of de dag erna een afspraak maakt bij je dealer om ze af te laten stellen. Of gewoon je koplampen op stand 3 zetten (hoogteregeling), anders heeft het vliegverkeer last van je …
Groet,
HansGoed idee, een deskundige bij de hand lijkt me heel fijn.
Volgens mij zit de stadsverlichting idd ook bij de checkcontrol, dus ik wacht nog heel even jouw ervaring met LED af. Als het nl. wel goed gaat kan ik dat beter in 1 keer doen nietwaar. ‘T zijn toch 16 lampjes, veel makkelijker te vervangen bij nog niet gemonteerde units
Tuning en Xenon moeten “helaas” even wachten, vrouw is zwanger(!) van ons eerste kind en ik begin nu uit te vinden wat dat kost :vertag.
Ik volg jouw verichtingen met de C dus met gemengde gevoelens waarbij “tikje jaloers” vooralsnog overheerst :wub26 november 2007 om 22:32 #17359202Origineel gepost door rickytt3
Origineel gepost door hans_vledder
Groet, Eric
Hoi Eric,
Groet,
HansGoed idee, een deskundige bij de hand lijkt me heel fijn.
Volgens mij zit de stadsverlichting idd ook bij de checkcontrol, dus ik wacht nog heel even jouw ervaring met LED af. Als het nl. wel goed gaat kan ik dat beter in 1 keer doen nietwaar. ‘T zijn toch 16 lampjes, veel makkelijker te vervangen bij nog niet gemonteerde units
Tuning en Xenon moeten “helaas” even wachten, vrouw is zwanger(!) van ons eerste kind en ik begin nu uit te vinden wat dat kost :vertag.
Ik volg jouw verichtingen met de C dus met gemengde gevoelens waarbij “tikje jaloers” vooralsnog overheerst :wubDa’s afgesproken dan! Lijkt me leuk om dat samen te doen, het is zo gebeurd hoor. Ik zal de LEDjes zo even bestellen, eens kijken of dat werkt.
Rest me je nog te feliciteren man! Van harte! Feliciteer je vrouw ook van me, ze heeft geen idee wie ik ben, maar alle positieve input lijkt me welkom!
Aanpassing aan een Vectra kunnen ook in een wat lager tempo hoor! Ik heb de Xenon spullen ook nog niet bijelkaar. Een tikje jaloers is niet nodig, waar een wil is is een weg!
Ik hou je op de hoogte,
Groet,
Hans26 november 2007 om 22:41 #17359203Voorlopig gaan m’n prioriteiten en pesos naar dit soort dingen toe… Ook wel een beetje leuk ;)
En volkomen -offtopic , sorry :D
26 november 2007 om 22:43 #17359204Origineel gepost door rickytt3
Voorlopig gaan m’n prioriteiten en pesos naar dit soort dingen toe… Ook wel een beetje leuk ;)En volkomen -offtopic , sorry :D
Cool! Ook een erg mooie auto! De LED’s zijn besteld!
Groet,
Hans27 november 2007 om 00:01 #17359205Origineel gepost door hans_vledder
Voorlopig gaan m’n prioriteiten en pesos naar dit soort dingen toe… Ook wel een beetje leuk ;)En volkomen -offtopic , sorry :D
Groet,
HansDag Hans,
De leds…staan die op pagina 24?
27 november 2007 om 04:19 #17359206Origineel gepost door rotin
Origineel gepost door hans_vledder
Groet,
HansDag Hans,
De leds…staan die op pagina 24?
Hoi Michel,
Dat denk ik wel ja. Aan de andere kant, ik ze op 19 al besteld dus je weet maar nooit …
:jerry
Groet,
Hans3 december 2007 om 23:02 #17359207Het is te merken dat je weer aan het werk bent Hans. Je onderwerp was al bijna op pagina 3 beland.
Geen :kewlpics voorlopig? :D
4 december 2007 om 05:26 #17359208Waar is Hans???????????????????????????????????????????????????????
(volgens mij hebben ze hem bedolven onder het werk!!):sleeping
Peter
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.