handzender vectra b2

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum handzender vectra b2

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Andreas.Berger

Hallo, ik ben weer terug met een vectra B2 station, en nou heb ik meteen een vraag over de cv kastje in de sleutel, ene heeft een goede batery maar reageerd hij niet op, roodlampje brand wel, nou heb ik de batery over gezet naar de rezerve sleutel, en zie daar hij sluit zich af, maar een knopje is kapot, nou heb ik de vraag, hoe kom ik aan 2 nieuwe zenders??? Of is het beter ene op de sloop te zoeken met kiekert???

cusux

Als de batterij van de zender goed is en het rode lampje op de zender wel brandt bij beide knoppen, maar de auto vergrendelt of ontgrendelt niet, dan moet je waarschijnlijk de zender even koppelen.

Dit kunt je testen door in de auto te gaan zitten, deuren dicht en de auto op contact zetten. Vervolgens druk je de ontgrendel knop op de zender in (terwijl de auto op contact staat). Als dit goed gaat vergrendelt en ontgrendelt de auto zich en is de zender weer gekoppeld.

Laat maar even weten.

Andreas.Berger

Dat heb ik al een aantal keren gedaan, net nog eens geprobeerd, maar hij reageerd er niet op

cusux

Dat is erg vervelend.
            Als je voor de werkende zender enkel een nieuwe behuizing zoekt, waar je de oude elektronica in wilt zetten, kun je eens kijken op de sloop of op http://priad-autosleutels.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; .

Andreas.Berger

Het probleem zit hem gewoon in de electronica, niet in de behuizing, alleen is de vraag wat kost het nieuw (dealer) of universele garage?? Of kan ik beter een complete set op de sloop halen met kiekert.

cusux

Ah, zo, excuus.

Setje van de sloop is het mooiste gezien het feit dat deze voor de auto gemaakt is, wees er dan wel zeker van dat de set functioneert.
                Een universele set geeft vaak weer een toevoeging of niet-originele wijziging in je interieur (de ontvanger) en dat moet je willen, maar bespaart aanzienlijk in de kosten.
                Dealer setje is ook origineel, alleen betaal je dan ook de hoofdprijs.

wim-v6
                Deelnemer

Als je 2 handzenders scoort voor een niet alarm systeem, kan je deze met de Op-Com zo in je CV kast programmeren..

bij een MET alarm kast, moet je de Secu code erbij hebben.

gebruikte handzenders is geen probleem, moeten wel van een B2 zonder alarm zijn (Wit batterijenframe)

Willem

Andreas.Berger

Oke, dat is mooi, nou maar hopen dat ik iets kan vinden op de sloop

JanW75
                    Deelnemer

Het kan ook zijn dat het kastje waarvan de lampjes het nog wel doen ingeleerd moeten worden dmv Op-Com.

Ik heb dit laatst nog voor iemand gedaan, die had hetzelfde probleem.

CQPV6
                      Deelnemer

heb hier ook nog liggen voor zonder-alarm

ikdenman
                        Deelnemer

@JanW75 wrote:

Het kan ook zijn dat het kastje waarvan de lampjes het nog wel doen ingeleerd moeten worden dmv Op-Com.

Ik heb dit laatst nog voor iemand gedaan, die had hetzelfde probleem.

Dat klopt dat was bij mijn oude vectra . inleren met op-com en klaar !

don-ron61

@CQPV6 wrote:

heb hier ook nog liggen voor zonder-alarm

Hoi Ron uit breda hier, ff een vraagje ik kom een handzender tekort voor mijn vectra uit 98 er zat bij aanschaf maar een sleutel bij. Nou weet ik niet of er bij mij een startonderbreker op zit want dan schijn ik er niks aan te hebben. Weet jij dat toevallig ? Mvg ron. P.s, anders wil ik er graag een overnemen.

Lemmens
                            Deelnemer

Je kunt zien of je in die ene sleutel een startonderbreking hebt: sleutelbaard-deel van de handzender lostrekken en kijken of je daar een klein zwart blokje in ziet zitten aan de binnenkant. Zit die er: dan zit er dus startonderbreking in. Soms halen ze die eruit en monteren ze die in/bij de stuurkolom (heb ik begrepen). Simpelweg een sleutel laten namaken schijnt normaal gesproken dan ook niet te werken.

johan1979
                              Deelnemer

zijn de drukknopjes kapot van de handzender?
                                dat had ik namelijk ook kapot op de van mij.
                                heb via een website 3 knopjes, batterij en behuizing gekocht voor € 21,-
                                heb het zelf gesoldeerd en alles werkt weer.

heb zelf alleen een c1

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.