Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Handmatig bedienen klimaatregeling
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 januari 2014 om 07:44 #17263215
Geachte mede Vectra bezitters,
Via het Engelse Vectra C forum heb ik inzage gekregen in een Engels instructieboekje van mijn auto (zat als enige er niet bij). Daar staat in dat je de klimaatcontrole ook handmatig moet kunnen bedienen. Door de middelste knop in te drukken zou een menu op je display moeten verschijnen. Dit komt echter niet bij mij.
Wat kan hier de oorzaak van zijn? Of zijn er meer met automatische klimaatcontrole die geen menu op kunnen roepen?
Het gaat om bladzijde 156 in onderstaande link.
13 januari 2014 om 08:17 #18206123Yep, zo zou het moeten werken. Doet je knop het wel? Da’s nog al een knoppie wat wel eens kapot wil gaan.
Groet jraaf
13 januari 2014 om 08:27 #18206124@jraaf wrote:
Yep, zo zou het moeten werken. Doet je knop het wel? Da’s nog al een knoppie wat wel eens kapot wil gaan.
Groet jraaf
Hij “klikt” wel net als de centrale knop van de dvd90. Is dit iets wat ik zelf kan maken of is het verstandig dit door de dealer te laten doen?
13 januari 2014 om 08:50 #18206125De mijne geeft 2 menu mogelijkheden,alleen zijn de drukknoppen niet erg denderend,ik had de aan/uit knop van de radio ook al kapot(garantie)
13 januari 2014 om 11:01 #18206126klopt… ligt aan de middelste ronde knop…
Had ik ook, dus via ebay andere besteld,
gaat de oude weer werken op het moment dat ik het pakje ontving.heb hem wel gewisseld, maar de “nieuwe” werkt net zo beroerd,
het lijkt wel alsof je de knop door het dashboard moet duwen.afhankelijk van type en bouwjaar (haal je oude unit er even uit en post de nummers die erop staan) heb ik er dus nog 1 liggen.
13 januari 2014 om 11:36 #18206127@ElRenegado wrote:
klopt… ligt aan de middelste ronde knop…
Had ik ook, dus via ebay andere besteld,
gaat de oude weer werken op het moment dat ik het pakje ontving.heb hem wel gewisseld, maar de “nieuwe” werkt net zo beroerd,
het lijkt wel alsof je de knop door het dashboard moet duwen.afhankelijk van type en bouwjaar (haal je oude unit er even uit en post de nummers die erop staan) heb ik er dus nog 1 liggen.
Ga hem er zo snel als mogelijk even uittrekken, dan laat ik het weten!
13 januari 2014 om 12:12 #18206128Werkt niet echt soepel maar door heel hard indrukken werkt het inderdaad! Knop komt er zowat scheef op te zitten :P
13 januari 2014 om 12:52 #18206129Er was iemand op het forum met hetzelfde probleem, die had het naar eigen zeggen gefiikst en zou nog foto’s plaatsen en een how-to. Maar die heb ik helaas niet meer voorbij zien komen.
13 januari 2014 om 13:04 #18206130hier het andere topic
13 januari 2014 om 13:14 #18206131Jammer inderdaad dat hij niet een how-to heeft gemaakt.
Persoonlijk hoeft hij van mij ook nooit uit, maar mijn vriendin kan niet zo goed tegen de droge lucht. Wel behoorlijk irritant als je voor je gevoel dat hele mechanisme aan gort moet duwen om deze functies te bedienen.
14 januari 2014 om 11:46 #18206132klopt…. je drukt hem iets in, dan voel je een soft klik…. en dan druk je hem door en dan doettie ut.
aangezien ik nu 2 units heb met dit probleem zal ik er 1 eens proberen geheel open te slopen en proberen te fixen.
je zou denken dat het contactje naar achteren verschoven/verbogen is o.i.d. omdat je hem nu iets dieper in moet drukken.14 januari 2014 om 15:14 #18206133De mijne werkt nog wel,maar ik druk nu bewust zoveel mogelijk in het midden van de knop,omdat mijn kapotte radioknop helemaal scheef zat door het steeds aan de zijkant indrukken.
Wel hebben de draaiknoppen van het volume en de grote van de CC,moeite met plus en min te bepalen met de draairichting :???: -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.