Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › handgrepen in de gts!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 mei 2010 om 16:53 #17660478
ik heb puur die laag verwijderd.
8 mei 2010 om 19:06 #17660479origineel gepost door stefan m.
hij bedoeld denk ik die hele strips die door je dashboard en deurpanelen lopen :)… erg netjes allebei!Als die er af hadden gekund had ik ze ook al gespoten helaas,,,,
8 mei 2010 om 19:15 #17660480origineel gepost door jaimey
origineel gepost door stefan m.
hij bedoeld denk ik die hele strips die door je dashboard en deurpanelen lopen :)… erg netjes allebei!Als die er af hadden gekund had ik ze ook al gespoten helaas,,,,
Die kunnen eraf…
8 mei 2010 om 19:17 #17660481origineel gepost door Edvries
origineel gepost door jaimey
Die kunnen eraf…
ja dat weet ik maar kunnen ze er ook weer op?
dacht op ht forum te lezen dat ze dan “kapot” waren.
off topic hoe is het met de grill????8 mei 2010 om 19:19 #17660482origineel gepost door evertfisherman
Ja ik zag het op jouw foto en ik vond het wel mooi idd. Dus ik besloot hetzelfde te doenBij jou is het nog even wat netter, maar jij hebt de kapjes ook gespoten.
Het spuiten is btw goed te doen hoor inc drogen 4 uurtjes werk
8 mei 2010 om 19:21 #17660483origineel gepost door jaimey
origineel gepost door Edvries
Die kunnen eraf…
ja dat weet ik maar kunnen ze er ook weer op?
dacht op ht forum te lezen dat ze dan “kapot” waren.
off topic hoe is het met de grill????Je kan ze er weer op kitten…
-offtopic Die grille die ik voor 20 euro had gekocht bleek geen Vectra grille maar een Meriva Grille, die heb ik voor 60 euro doorverkocht!:thumbup-offtopic
8 mei 2010 om 19:24 #17660484:D haha netjes hoor…..
Mischien een handel in gaan beginnen…
maar weer even on topic heb jij ervaring met het verwijderen/kitten van die strips???
8 mei 2010 om 19:28 #17660485origineel gepost door jaimey
:D haha netjes hoor…..Mischien een handel in gaan beginnen…
maar weer even on topic heb jij ervaring met het verwijderen/kitten van die strips???
Nee, dat niet maar heb de deurpanelen wel aan de binnenkant gezien, is niet heel veel werk. Zit vast Gesmolten zeg maar, uitboren en weer vastkitten is, denk ik, prima te doen. Die voorste strip in je dashbord wip je er zo uit.
8 mei 2010 om 19:36 #17660486misschien toch maar een keer ever na denken….
Als nou gewoon iemand die Vec van mij koopt kan ik lekker bezig gaan met mijn nieuwe vec:fy1
8 mei 2010 om 20:43 #17660487Bison Polymax (transparant) is een zeer goede kit (mijn mening)
Als je die delen klemt altijd houtje/latje gebruiken en vervolgens even een paar dagen laten zitten.
9 mei 2010 om 19:35 #17660488origineel gepost door jaimey
Heb het zelfde probleem alleen ook op mijn stuur (zie ander topic Stuur vertra C)Hey blijkbaar zit er in de sturen ook nog verschil van sedan of gts??? Ik heb het gewoon van aluminium look! Kleur zilver net zoals mijn strippen! Wist niet dat dat anders was bij jullie! Wist wel die facelift modellen en die vanaf 2006 die hebben nieuwere knopjes op t stuur! Ook wel mooier vindt ik zelf!
9 mei 2010 om 19:37 #17660489origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Heb het zelfde probleem alleen ook op mijn stuur (zie ander topic Stuur vertra C)Hey blijkbaar zit er in de sturen ook nog verschil van sedan of gts??? Ik heb het gewoon van aluminium look! Kleur zilver net zoals mijn strippen! Wist niet dat dat anders was bij jullie! Wist wel die facelift modellen en die vanaf 2006 die hebben nieuwere knopjes op t stuur! Ook wel mooier vindt ik zelf!
Zilver vind ik zelf ook mooier maar staat zo raar bij het donkere hout van mij
9 mei 2010 om 19:41 #17660490Ja zilver is zeker erg mooi ben blij dat ik het heb:)! Anders had ik ze overgespoten! Heb jij zwart hout dan?? Zwart houtlook gaat wel maar dat bruine notenhoutlook! Vreselijk! Of heb jij t overgespoten?? Sorry maar vindt dat notenhout zo verschrikkelijk smerig:o! Is meer wat voor 60plus of bejaarden! En hoort in sjiek bakken zoals bentley ofzo of jaguar! En dan vindt ik het nog smerig staan! Maar ja dat is mijn mening! sportief staat het zowiezo niet!
9 mei 2010 om 19:51 #17660491origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Ja zilver is zeker erg mooi ben blij dat ik het heb:)! Anders had ik ze overgespoten! Heb jij zwart hout dan?? Zwart houtlook gaat wel maar dat bruine notenhoutlook! Vreselijk! Of heb jij t overgespoten?? Sorry maar vindt dat notenhout zo verschrikkelijk smerig:o! Is meer wat voor 60plus of bejaarden! En hoort in sjiek bakken zoals bentley ofzo of jaguar! En dan vindt ik het nog smerig staan! Maar ja dat is mijn mening! sportief staat het zowiezo niet!U2U!!!!!!!!!!!
18 mei 2010 om 20:39 #17660492heb de kleur van de alu sierstrips achterhaald en verf besteld om het kapje van me stuur te spuiten in dezelfde kleur.
hoe plaats ik foto’s?
18 mei 2010 om 20:46 #17660493Bedankt voor je reactie Jaimey.
Ik ben van plan hetzelfde met de hadgrepen te gaan doen als jij. Het handvat zelf is ander materiaal als de rest er omheen, klopt dit? en werdt het niet dof nadat je het met wasbenzine had bewerkt?
ik ben van plan de hele handgreep op deze manier te behandelen. heb cockpit spray met siliconen.
Zou je me wat meer info kunnen geven over de manier van bewerken zoals jij het heb uitgevoerd?
bvd
19 mei 2010 om 17:26 #17660494origineel gepost door vecaggelen
heb de kleur van de alu sierstrips achterhaald en verf besteld om het kapje van me stuur te spuiten in dezelfde kleur.hoe plaats ik foto’s?
Lees in het toppic van vectra effe verder als 3 pagina.s ofzo, en daar staat en wordt het ”weer” wel een keer uitgelegd! Hoe je foto’s moet plaatsen!
Succes! en kleur is Ral 9006 of 9007?19 mei 2010 om 17:29 #17660495origineel gepost door vecaggelen
Bedankt voor je reactie Jaimey.Ik ben van plan hetzelfde met de hadgrepen te gaan doen als jij. Het handvat zelf is ander materiaal als de rest er omheen, klopt dit? en werdt het niet dof nadat je het met wasbenzine had bewerkt?
ik ben van plan de hele handgreep op deze manier te behandelen. heb cockpit spray met siliconen.
Zou je me wat meer info kunnen geven over de manier van bewerken zoals jij het heb uitgevoerd?
bvd
Hoe ik het gedaan heb? Proberen zoveel mogelijk met je nagels er af te peuteren en dan met wasbenzine in laten trekken! je zet met een stanleymesje een sneetje tot waar je wilt dat het er af gaat en dan bladdert het er niet verder af! Je laat de wasbenzine goed intrekken en met je nagel er zo af halen! Als alles eraf is weer goed schoonmaken met wasbenzine! En dan ga je er met cockpitspray over! En dan blinkt het weer! Kun je in meerder keren doen maar meestal werkt na 2x al prima! Heb t alleen voren gedaan! Achter is meestal niet nodig!
Succes
19 mei 2010 om 18:36 #17660496heeej,
ziet er netjes uit allemaal zo met die kapjes :thumbup
maar ff een vraagje, heb zelf een b1 waarbij die handgrepen geschroefd zitten, en heb al vernomen dat dat bij een c anders is, heeft er misschien iemand pica’s van binnekant van jullie deurpannelen?groeten johan
20 mei 2010 om 10:34 #17660497ik heb inmiddels de goede kleur van mijn interieur weten te vinden. Originele GM (opel) kleur. Heb een spuitbus latten mengen en blanke lak. Ben van plan het onderste kapje van mijn stuur te gaan spuiten op kleur. Hebben jullie ook een kunststof primer gebruikt? (foto’s volgen)
20 mei 2010 om 19:35 #17660498Op kunstof is het verstanding om altijd primer te gebruiken! Anders heb je grote kans met warmte en kou en enz enz en als je er aan zit dat het er zo af gaat! Altijd primer gebruiken op kunstoffen! Gewoon Kunstof primer in dunne lagen er over spuiten! Succes enne….. we zien de foto.s wel??
21 mei 2010 om 21:03 #17660499origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Op kunstof is het verstanding om altijd primer te gebruiken! Anders heb je grote kans met warmte en kou en enz enz en als je er aan zit dat het er zo af gaat! Altijd primer gebruiken op kunstoffen! Gewoon Kunstof primer in dunne lagen er over spuiten! Succes enne….. we zien de foto.s wel??Klopt als een nus ben benieuwd naar de:kewlpics
26 mei 2010 om 20:45 #17660500Heb het ook gedaan
26 mei 2010 om 20:50 #17660501Nu nog een knap rooster achter in je armsteun!
26 mei 2010 om 20:53 #17660502origineel gepost door Edvries
Nu nog een knap rooster achter in je armsteun!??????????
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.