Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › handgrepen in de gts!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 april 2010 om 16:22 #17220284
Hey hebben jullie dat ook in je gts? Die handgrepen in je auto en eronder enzo en de handrem en dat klepje voor je zonnebril in de hemel dat is van dat aparte spul, als je er met je nagel over heen gaat gaat er een laag af! Nu had ik dat heel erg met de handgrepen in de portieren dat was er allemaal beetje af en krassen van nagels enzo zag er niet uit! Nu heb ik met een stanley mesje het gelijk gemaakt zodat het niet zo opvalt, maar als je goed kijkt met die groene pijl zie je dat er achter nog wel van die plekjes zijn waar het er ook af gaat! Raar spul vindt ik het! Hebben er hier er nog meer last van!
Kijk waar de groene pijl naar wijst daar achter dat handvat gaat er ook meer materiaal af allemaal nagel krassen enzo maar je kan het op den duur er allemaal af schrapen! Ben even bezig geweest met nagels en wasbenzine! daarna met cockpit spray er effe over anders sloeg t dof uit en nu valt niet zo meer op! Ja anders ziet het er niet uit! Ben wel benieuwd of jullie dat ook hebben!21 april 2010 om 16:37 #17660454dat hebben volgens mij al die vectra, zeker uit de eerste jaren.
21 april 2010 om 16:40 #17660455Dat is soft touch lak wat men op het kunstof heeft gespoten. De eerste serie had inderdaad last van afbladderen van die die lak. Golfjes en passaten hebben daar ook veelvuldig last van..
21 april 2010 om 16:50 #17660456hier heb ik ook last van idd.
alleen de greep aan de bijrijderskant is iets bekrast dus ik kijk wel een keer naar zo’n nieuw kapje.
maarre heb je er gewoon alles afgekrabt?
21 april 2010 om 16:58 #17660457Ja je moet het met wasbenzine laten intrekken en dan doe je met een scherp stanleymesjes een sneetje zetten tot waar je wilt en dan peuter je het er af! Daarna alles met wasbenzine weer ontvetten en schoonmaken op t laatst met cockpit spray! Dan valt het niet meer op! Toen ik de vec net had liepen er daar over te zeiken! Nu valt t niet meer op! Net of het zo hoort! en achter is t niets! Alleen voren daar stappen er veel in natuurlijk! Bij t hemelklepje ook zo gedaan! alleen dat knopje voor open! niet heel dat luikje hoor!:oAnders moet je alles doen tot rond je verlichting enz enz…. en dan ben je poos bezig!
21 april 2010 om 18:39 #17660458Heb het zelfde probleem alleen ook op mijn stuur (zie ander topic Stuur vertra C)
21 april 2010 om 18:53 #17660459Heb net alle kapjes herstelt:thumbup.Bij mij was er een afgebladerd dus de rest ook maar even afgekrabt net een mes.Die rotzooi wat er op zat krab je er zo af.Vervolgens mooi glad geschuurt en netjes mat zwart gespoten.Ziet er weer toppie uit:P
Gr. Gts32v6
21 april 2010 om 21:19 #17660460Ja dat kan ook ja, maar ik vondt zelf niet echt stom staan! Had je wel even werk ook zeker eraan? Alles loshalen schuren spuiten enzo! Maar als t maar weer netjes is he?;)
21 april 2010 om 21:37 #17660461Ik heb het ook dus het is niet alleen de eerste serie die er last van heeft
Jan
22 april 2010 om 17:40 #17660462Mijn vectra uit 2003 had dit ook. Ik heb bij aankoop de kapjes bij de deurgrepen laten vervangen (was niet duur dacht ik) want die zitten vol in het zicht.
Jaap
22 april 2010 om 18:48 #17660463ik heb er ook last van, en idd mijn passat heeft er ook last van
7 mei 2010 om 19:00 #17660464Ik heb er ook last van, dacht al dat ik een waardeloos bouwjaard had (productie tijd). Daaruit is ook mijn topic ontstaan over het spuiten van de deurpanelen. Ik had krassen op het onderste kapje van mijn stuur en bij de handvaten in de deurpanelen voor. Heb het kapje van het stuur vandaag tijdens de file schoon gekrabd. Ik heb geen nagels maar was met 1 uur klaar, zegt dus wat over de “lak” maar ook over de file.. ik zit er aan te denken om het kapje in de kleur te spuiten van de kapjes erboven. Ik weet nog niet goed wat ik met de deurpanelen aan moet en het gedeelte in de hemel. Slaat het kunststof niet dof uit middels wasbenzine?
7 mei 2010 om 19:26 #17660465Hallo allemaal,
Ik heb de kapjes van mijn stuur ook helemaal weer goed gemaakt. Ik heb die rubberen laag eraf gehaald.
Nu wil ik foto’s plaatsen, en ja ik weet hoe dat moet omdat ik dat vaker gedaan heb, maar nu als ik op mijn account van photobucket kom zie ik geen opties en/of tools staan om van de computer een bestand te uploaden. Voorheen lukte het me gewoon, weten jullie onder welk menu het nu zit???
gr,
Evert.
7 mei 2010 om 19:30 #17660466hmmz heb tot op heden nog geen foto’s geupload,. sorry. Maar heb je alleen de rubberen laag eraf gehaald? dan zijn ze toch mat zwart? zal morgen een foto van mijn situatie uplaoden
7 mei 2010 om 19:32 #17660467Ze zijn zwart, niet echt mat, meer glans.
Ik ga nu even zoeken waar die optie zit voor uploaden van de foto’s.7 mei 2010 om 19:37 #17660468origineel gepost door evertfisherman
Hallo allemaal,Ik heb de kapjes van mijn stuur ook helemaal weer goed gemaakt. Ik heb die rubberen laag eraf gehaald.
Nu wil ik foto’s plaatsen, en ja ik weet hoe dat moet omdat ik dat vaker gedaan heb, maar nu als ik op mijn account van photobucket kom zie ik geen opties en/of tools staan om van de computer een bestand te uploaden. Voorheen lukte het me gewoon, weten jullie onder welk menu het nu zit???
gr,
Evert.
* Als je bent ingelogt druk op de grote groene knop, met daar op upload images and videos
* nu krijg je automatisch een scherm voor je waar in je , je foto’s kan aan klikken om te selecteren. Tip wil je meerdere foto’s uploaden in 1 keer , houd de ctrl toets vast.
* Heb je de foto’s geselecteerd druk op openen, het uploaden gebeurt nu.
* Je komt nu in een serm met de geuplode foto’s druk op save.
*Heb je op save gedrukt ga dan met je muis op de foto staan, in je album.
*kies de IMG code en kopieer deze, en plak dit in je reactie.En idd het is er niet duidelijker op geworden.
7 mei 2010 om 19:45 #17660469Hey Arjontje
Bedankt!
deze optie was weg bij mij op het beginscherm na inloggen:
* Als je bent ingelogt druk op de grote groene knop, met daar op upload images and videos
dus ik heb het even op mijn vaders computer geprobeerd en daar was die optie wel.
hierbij de foto’s :
Ik heb de kapjes niet geschilderd ofzo, ik heb alleen dat laagje eraf gehaald. Ik vind het mooi zat zo.
7 mei 2010 om 19:47 #17660470origineel gepost door evertfisherman
Hey ArjontjeBedankt!
deze optie was weg bij mij op het beginscherm na inloggen:
dus ik heb het even op mijn vaders computer geprobeerd en daar was die optie wel.
hierbij de foto’s :
Ziet er wel netjes uit.
Net zo als he nu de mode is, met piano lak. :thumbup:thumbupNog een kleine tip onder de groete balk staat more optinons.
druk daar eens op dan kan je het formaat van de foto’s veranderen. photoemmer verkleint dan automatisch het formaat. ;)Large of 15″ is groot genoeg.
7 mei 2010 om 19:58 #17660471Dank je wel!!king:
Ik moet wel zeggen:
met de twee bovenste kapjes met elk 3 knopjes erin was ik zo klaar met het verwijderen van de rubberen laag, ik kon het er met mijn nagel afhalen en bij de knopjes heb ik even een sateprikker gebruikt.
De onderste twee kapjes was een ander verhaal. Ik dacht ook dat het allemaal even makkelijk zou zijn, maar dat was dus niet het geval want ik kreeg het er bij deze kapjes niet met mijn nagels af. Ik had echt al flink geprobeerd met mijn nagels, dus ik moest het wel afmaken.
Dus vervolgens heb ik deze twee kapjes eraf gehaald en ben ik de rubberen laag eraf gaan halen met een doek en terpentine. Vervolgens heb ik een stuk doek (ondergedompeld in de terpentine) om een latje gewikkeld en ik de werkbank vastgezet en uit laten steken zodat ik het kapje eroverheen kon schuren als het ware. Was we lastig omdat je hard moet drukken en wel ook rekening moet houden met de bevestigingspinnetjes aan de andere kant van het kapje. Vervolgens zelfde verhaal met het latje en de doek gedaan maar dan met turtle wax om het kapje weer mooi te krijgen.
7 mei 2010 om 20:06 #17660472Die onderste twee kapjes zijn ook van ander materiaal dan de bovenste dat zie je aan de opppervlakte en kleur.
Daarom is daar ook die rubberen laag beter gaan hechten denk ik.Arjontje, ik heb het formaat aangepast bij more options voor verder foto’s.
7 mei 2010 om 20:47 #17660473Is het mode ofzo??????
haha heb het een week of 2 geleden ook gedaan, dacht eerst dat mijn foto’s er stonden maar keek nog een keer goed en zag toch wel wat verschillen:P
7 mei 2010 om 20:55 #17660474Ja ik zag het op jouw foto en ik vond het wel mooi idd. Dus ik besloot hetzelfde te doen
Bij jou is het nog even wat netter, maar jij hebt de kapjes ook gespoten.
8 mei 2010 om 16:28 #17660475origineel gepost door evertfisherman
Ja ik zag het op jouw foto en ik vond het wel mooi idd. Dus ik besloot hetzelfde te doenBij jou is het nog even wat netter, maar jij hebt de kapjes ook gespoten.
wat heb jij gedaan dan??
8 mei 2010 om 16:30 #17660476hij bedoeld denk ik die hele strips die door je dashboard en deurpanelen lopen :)… erg netjes allebei!
8 mei 2010 om 16:45 #17660477Dit komt veel voor bij de Vectra C/Signum zeker de eerste bouwjaren…
Ook vrijwel alle VW’s (sorry jongens) hebben dit probleem…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.