HAN arnhem

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer HAN arnhem

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    iSuperSSam
    Deelnemer

[rquote=1859370&tid=141645&author=asconiakkefietje]

4 jaar in arhem zuid gewoond…toen terug naar brabant maar
      nu ben ik er weer veel te vinden
      want mijn meisje en haar mannetje wonen in arnhem…

[/rquote]

Bedoel je daarmee dat je vriendin een vriend heeft of bedoel je met meisje, je dochter?

asconiakkefietje

[rquote=1859456&tid=141645&author=iSuperSSam][rquote=1859370&tid=141645&author=asconiakkefietje]

[/rquote]

Bedoel je daarmee dat je vriendin een vriend heeft of bedoel je met meisje, je dochter?[/rquote]

euhhhh als in mijn vriendin en haar zoontje
        geen jerry springer taferelen haha:P

iSuperSSam
        Deelnemer

[rquote=1859469&tid=141645&author=asconiakkefietje][rquote=1859456&tid=141645&author=iSuperSSam][rquote=1859370&tid=141645&author=asconiakkefietje]

[/rquote]

Bedoel je daarmee dat je vriendin een vriend heeft of bedoel je met meisje, je dochter?[/rquote]

euhhhh als in mijn vriendin en haar zoontje
          geen jerry springer taferelen haha:P[/rquote]

hahah oke sorry dan :P

Hans1991

[rquote=1859055&tid=141645&author=Stender]Maar, andere vraag; wie gaat er wel eens met de auto?

Ik heb dit jaar nog wel een paar bezoekjes aan school en zodra de Manta weer van stal is mag ‘ie mee naar Arnhem (scheelt bijna drie kwartier reistijd + een hoop frustratie).[/rquote]

ik ben bijna altijd met de auto!:D eerst met de astra en nou met de calibra:) waar parkeer jij altijd? die van mij staat als het even kan boven naast het trappetje achter auto techniek:P zodat ik er tijdens bedrijfskunde naar kan kijken:D

DennisKadett
            Deelnemer

Hahaha!!! Noob:P

[rquote=1855838&tid=141645&author=Gsmits]ik las laatst ergens in een topic dat er hier ook een paar mensen zijn die op de HAN zitten in nijmegen (moet ook bijna wel forum is zo groot hierzo). nou kan ik met mijn vergeetachtige hoofd dat topic niet terug vinden.

aangezien ik volgend jaar ook naar de han ga/wil, ben ik eigenlijk wel benieuwd wie daar van het opelforum allemaal op school zitten.

en hoe jullie dat met kamers hebben gedaan want ik moet nog een kamer vinden..[/rquote]

Maar even op jouw vraag terugkomend over die kamers.
              Eigenlijk een beetje naar aanleiding van jouw topic bedacht ik me deze week dat ik toch eigenlijk ook wel heel nodig op kamers moest. Ik moet ook 2,5 uur reizen en dat is alleen nog maar heen:o Dus woensdag begonnen met zoeken, op zeven kamers gereageerd, gisteren uitgenodigd voor een kijkavond en wat denk je… Ik werd uitgekozen door de andere bewoners. Dus ik zit binnen nu en 3 weken op kamers in Arnhem. Ook nog aan de rand van Sonsbeekpark dus echt een top locatie:D Ik ben blij!!! Ik heb gewoon via Kamernet.nl gezocht. Voor mij een aanrader;)

Hans1991

gefeliciteerd dennis!:D nou kunnen we bij jou bier drinken straks:D

JOZO

[rquote=1859370&tid=141645&author=asconiakkefietje]ik heb ook in arnhem op school gezeten of eigenlijk velp…mbcs bos en natuurbeheer…
                  toen had ik mijn eerste auto een gele c kadett station…toen een babyblauwe b kadett
                  [/rquote]

heb ook bos en natuurbeheer gedaan in velp, mbcs. Dat is alweer 6 jaar geleden..

DennisKadett
                  Deelnemer

[rquote=1861185&tid=141645&author=Hans1991]gefeliciteerd dennis!:D nou kunnen we bij jou bier drinken straks:D[/rquote]

Thanks Hans! Dan kunnen we inderdaad snel een keer bier gaan drinken bij mij:D

Hans1991

moet je alleen die mooie kadett van je voor de deur zetten daar:P of op school! kunne we daar een keer mee naar de mac:D en dan kan ik ook drinken:D:jerry

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.