Halogeen naar OEM xenon koplampen omwisselen.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Halogeen naar OEM xenon koplampen omwisselen.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    RaymondVec
    Deelnemer

Ik heb een setje originele xenon koplampen te koop zien staan, en nou vroeg ik me af: is dit zomaar om te wisselen met mijn halogeen koplampen?

Als het goed is moet je dit in programmeren toch?
      Maar heb ik hier verder nog iets voor nodig?

Heb al een beetje gezocht maar kon het niet precies vinden.

jraaf
      Deelnemer

Hey Raymond,

Je hebt dan naast de koplampen met ballast ook nog de hoogte sensor op de voor en achteras nodig en een aangepaste kabelboom. Op het engelse forum is volgens mij een how2 voor de swap te vinden. Daarna idd met de Tech2 programmeren.

Let er op dat de koplampen compleet zijn met balast en stelmotor.

Groet jraaf

RaymondVec
        Deelnemer

Die hoogte sensor, wat houd dat precies in?
          En is dat zo te koop en te monteren?

En dien ik dan mijn kabelboom conpleet te vervangen of is dit gewoon een ander draadje eraan?
          Of denk ik dan te simpel?

Heb je misschien een linkje naar die how2 of de site?

Bartjex88
          Deelnemer

Ik ben hiermee bezig om van halogeen naar afl bixenon te gaan, assnsoren zijn 3 draden welke ik extra bijleg naar de koplamp, ook van voorkant 1 assensor dus nogmaals 3 draden naar de koplamp, heb ook koplamsproeiers moeten monteren, deze stekker lag bij mij klaar en is een kwestie van een ander reservoir en gaten maken in de bumper(staan afgetekend) ook het relais ervoor plaatsen on je zeleringskast en klaar:) dit is het kortweg uitgelegd, meer info pm me even

jraaf
            Deelnemer

Zelf ff registreren op http://www.vectra-c.com” onclick=”window.open(this.href);return false;
              Dan ff de how2 sectie door bladeren.

In NL heb je geen koplampreinigingset nodig voor de apk of politie maar ‘t maakt de mod wel mooier king:

Groet jraaf

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.