Hallo!! voorstellen…

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Hallo!! voorstellen…

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17922795
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      ik kom uit de verzetsbuurt. daar vallen de drempels wel mee haha.
      ik kom eigenlijk nooit bij die mensen achter de gamma of bij de mac, ik ben niet zo meeting type eigenlijk.
      mja, rij nogal regelmatig door hoogeveen, dus zou maar zo kunnen, alleen betwijvel ik als je het astra ook kunt lezen als je in de auto achter mij zit, denk niet dat het dan te lezen is.
      wie weet heb je hem wel eens ergens zien staan.

      mja, zo ziet ie er voor de rest dus uit.
      beetje wazige foto’s, heb niet zo super ding (5 megapixel)
      hier nog zonder astra op de spoiler.

      #17922796
      yentl5552
        Lid sinds:
        23 September 2011

        ik denk dat ik je een keer bent tegengekomen toen ik aan het werk was , dan zit ik namelijk in een bakwagen en die zijn redelijk hoog :)

        voor de rest ben ik je nog nooit tegengekomen denk ik ;)

        #17922797
        yentl5552
          Lid sinds:
          23 September 2011

          Nou gisteren langs de mc drive geweest en me bestuurders raam ging altijd al schuin omhoog en bleef soms steken , dan moest je hem recht trekken en deed hij het weer , maar vanavond PANG en hij zakte scheef weg…

          nu moet ik hem helemaal tot boven begeleiden en dan werkt hij wel , denk een raamgeleider los? [ pomp nagel die PANG zei? ] hoe kon dit gebeuren slecht afgesteld ?

          hopelijk word dit niet zoon moeilijke klus …. wel ironisch dat bij 3 van me 4 auto’s ik altijd gedoe had met mijn bestuurders kant elec raam.

          #17922798
          yentl5552
            Lid sinds:
            23 September 2011

            update

            Sportstand werkte niet van mijn automaat,, bleek een kabel breuk te zijn + knopje lam .. dus die vervangen, was even goed kijken maar is prima gelukt … WAT EEN VERSCHIL !!!! haha wist niet dat een knopje zoveel uit kon maken …

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.