Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 december 2012 om 22:29 #18085924
@darknight2003 wrote:
@my_precious wrote:
thnx blue dragon ik ga even kijken, ik zie echt zoveel wat ik wel zou willen aan mijn auto..zag ook hele mooie deurgrepen en mooie ruitenwissers en zo.
ik zit te twijfelen om het spuiten binnenkort te doen of te wachten tot het weer beter wordt en dan te laten spuiten.. en dan intussen alle andere veranderingen aan gaan brengen.
ik zag ook mooie mat grome deurknopjes, maar of dat wat is weet ik niet.. heb hier nog ronde liggen glanzend grome die ik ooit eens voor mijn GSI gekocht had en die dingen bleven niet zitten.
wat zou jij met de achterlichten doen? ik had mooie witte en blauwe gezien.. maar kreeg al te horen dat ik die origineel moest laten omdat het mooier zou zijn.
ik zag bij jouw auto ook van die ronde verstralers.. die wil ik ook graag..maar moet ik daarvoor een andere bumper nemen of kunnen die erin weggewerkt worden denk je?
als ik teveel vragen gewoon zeggen hoor hahaha..
maar is zo lang geleden voor mij om weer een auto helemaal naar smaak te maken dat ik echt weer even erin moet komen..en overal weer de weg in moet vinden.
Nee niet die deurgrepen nemen, kan je ze beter laten spuiten in het blauw van de auto is mooi hoor:) en die strips ook. ik wil dat best voor je doen, Heb mijn golfje cabrio namelijk ook zelf gespoten. Moet je hem wel even een dagje missen hahaha. Voor die ronde lampjes moet je andere bumper kopen de OPC 2 bumper maar die is aardig prijzig. Ik heb LED lampjes op mijn voorbumper. Dat staat ook wel chic!
Dit is mijn ASTRAAAAAA. (alleen nu is hij 30mm verlaagd met een mooi setje)
Dit heb ik zelf gespoten.ik stuur je even een pb met wat vragen betreft het spuiten
20 december 2012 om 22:33 #18085925@Blue-Dragon wrote:
Zo je bent wel heel wat van plan en weet er ook aardig wat vanaf.
Zijn wel meer onderdelen die je kunt laten spuiten , deurgrepen / roosters middenconsole / kapje boven de tellerklok
asbak / plaatje waar het opc nummer opstaat enz. Spuiten zou ik pas laten doen als je alles in 1 keer kunt laten doen.
En om voor het weer te wachten is helemaal niet nodig ,Achterlichten wit/blauwe zou ik niet aan beginnen , vind de originele van de opc mooier.
Er zijn best wel mooie achterlichten , maar je kunt beter eerst is gaan kijken wat andere voor achterlichten hebben.Voor die ronde mistlampen heb je een andere bumper nodig de opc2 voorbumper deze kan je niet pas maken in je eigen bumper.
Platte mat chrome deurknopjes heeft wel wat , ronde zal geen gezicht zijn in een vierkant gat.
PS: Er is ook een club bij jou daar in Zeeland is ook een hele gezellige club http://www.opelclubzeeland.nl/Site/” onclick=”window.open(this.href);return false;
ik heb vroeger opel gsi gereden, heb wel een aantal van die gebakjes gehad en was lid van de opel gsi club en van opel power nederland, ook regelmatig meetings afgereden en wel een hoop geleerd maar dat is allemaal zo lang geleden dat ik er weer helemaal in moet komen..
ik had idd van die vierkante platte grome deurknoppen gezien.
ik wil geen opc2 bumper erop zetten maar hem zo houden zoals hij is alleen de zwarte sidekirts en alle andere zwarte strippen e.d. blauw spuiten.ik vind de ledlampjes ook wel wat hebben eigenlijk..
opelclub zeeland? nooit van gehoord, gelijk even checken hahaha wel grappig.
20 december 2012 om 22:47 #18085926Vroeger ben je al zo oud dan, opel gsi zijn ook leuke wagentjes.
Meetings worden ook steeds minder , ga zo af en toe nog is naar een meeting word me anders te duur.
Ja is echt een leuke club hebben ook een eigen clubhuis en is ook lekker dichtbij voor jou.
20 december 2012 om 22:53 #18085927@Blue-Dragon wrote:
Vroeger ben je al zo oud dan, opel gsi zijn ook leuke wagentjes.
Meetings worden ook steeds minder , ga zo af en toe nog is naar een meeting word me anders te duur.
Ja is echt een leuke club hebben ook een eigen clubhuis en is ook lekker dichtbij voor jou.
hahaha ja vroeger toch echt 10 jaar geleden, mijn laatste grote meeting was in kootwijkenbroek bij eep borgers op zijn terrein er was groot feest met allemaal tenten, muziek en gezelligheid en meer als 500 auto’s.
ben nu 33 dus das best oud. hahamaar je hebt gelijk, je kan ook niet het hele land door crossen om auto’s te bekijken natuurlijk.. maar soms is het wel leuk een meeting mee te maken.
20 december 2012 om 23:04 #1808592810 jaar geleden was je er al vroeg bij en Eep die ken ik heel goed , ben daar 2 jaar geleden nog met me auto bezig geweest.
En hij vertelde daar dan wel is over , en had er ook best wel weer is zin om een meeting te houden.
Alleen zat die nog met de paardenstallen die hij in de verhuur heeft , dus kan die het land niet gebruiken.Maar als jij daar al is bent geweest ,waar in Gelderland heb je dan gewoond?
En 33 is niet oud je komt dan net kijken 51 zijn dat is je pas oud voelen.
20 december 2012 om 23:19 #18085929@Blue-Dragon wrote:
10 jaar geleden was je er al vroeg bij en Eep die ken ik heel goed , ben daar 2 jaar geleden nog met me auto bezig geweest.
En hij vertelde daar dan wel is over , en had er ook best wel weer is zin om een meeting te houden.
Alleen zat die nog met de paardenstallen die hij in de verhuur heeft , dus kan die het land niet gebruiken.Maar als jij daar al is bent geweest ,waar in Gelderland heb je dan gewoond?
En 33 is niet oud je komt dan net kijken 51 zijn dat is je pas oud voelen.
ik vind het ook echt een toffe gast, ik had toen die witte gsi met die rally strepen op de motorkap en op de kont, rood lichtblauw en donkerblauw.. hij heeft hem toen gekocht nog van mij,.. en toen ik een paar weken later kwam zag ik mijn auto uit elkaar staan en mijn velgen eraf, kon wel janken zeg.. ik was misschien zelfs nog jonger in die tijd misschien wel langer als 10 jr.. weet echt niet meer wanneer dat was precies.
hij had heel veel astra en kadetjes staanik had toen een probleem met een andere gsi mijn eerste vanille gele en ben toen bij hem terecht gekomen, niemand kon het vinden en na zoeken had hij het gevonden het bleek mijn temperatuur sensor te zijn.. koste me niets en toen hij het vervangen had reed mijn auto weer toppie.
ik heb in culemborg gewoond en in die tijd ongeveer in amersfoort.ik weet nog dat hij varkens en koeien had of zo en dat hij eigenlijk zijn land moest verkopen of het moest agrarisch worden en toen had hij het idee er paardenstallen te zetten dus dat klopt wel, zo lang is het al geleden.
ik vergeet hem nooit meer met die enorme bos rode krullen die heen en weer dwarrelde als hij over zijn terrein liep..ik heb wel is een ritje met hem gemaakt langs die weg waar hij woont in een witte astra en die super snelle witte kadett die maar tot zijn 2 kon schakelen stond links in de garage helemaal achteraan.
damnz wat ging dat hard toen, moest een helm opzetten in die auto anders knalde je hoofd alle kanten op tegen de rolkooi, en ik werd zo hard in mijn stoel gedrukt dat ik niet eens mijn hand uit kon rijken richting het dashboard.. wat een tijd was dat.
dan ken jij ene michel en uhh hoe heet die andere ook al weer.. ze hadden een blauwe uitgebouwde kadett gsi en die andere een goud oranje achtige gsi met 270 pk uitgebouwd..die waren er ook altijd bij en volgens mij de oprichters van de gsi club en opel power.ben echt lang niet meer bij hem geweest en zou niet weten of hij mij nog herkent eigenlijk.
rijdt hij nog rally’s?20 december 2012 om 23:26 #18085930ik heb trouwens daarna op de meeting toen mijn blauwe GSI gehad met de letter K in zijn grill.. tijdens de meeting heb ik mijn achterraam laten zandstralen en een leeuw in laten stralen.. misschien weet jij dat dan ook nog wel.
20 december 2012 om 23:29 #18085931Begon al te lachen over zijn enorme bos met haren , die heeft die nu nog steeds.
Leuk om zo weer de oude verhalen naar boven te halen.Alleen is dit niet echt een chat forum , als je wilt kan ik je mijn fb adres door pmen.
20 december 2012 om 23:32 #18085932@Blue-Dragon wrote:
Begon al te lachen over zijn enorme bos met haren , die heeft die nu nog steeds.
Leuk om zo weer de oude verhalen naar boven te halen.Alleen is dit niet echt een chat forum , als je wilt kan ik je mijn fb adres door pmen.
ohww we praten wel even prive anders,, ik heb geen fb of hyves of zo dit is mijn eerste naam op een forum van internet hahaha..
ik zat al foto’s te zoeken op internet en zag echt veel voorbij komen van hem nog steeds haha
21 december 2012 om 06:11 #18085933word volgens mij een strake opc
heb je ook een foto van je zelf ben wel nieuwschierig ?
ik ga niet teveel doen aan de opc gewoon dat hij strak is wel die opc 2 bumpers dat vind ik echt mooi
verder steek ik meer tijd in mijn kadett21 december 2012 om 07:32 #18085934@Blue-Dragon wrote:
Heb dan wel geen echte opc maar er ligt wel een blok in van een opc1 :D
En dat rijd wel zo lekker je kunt hem zo af en toe is door laten trekken tot de 7000 toeren ;)ik dacht dat de opc1 tot de 7500 toeren ging? :wtf
21 december 2012 om 07:45 #18085935Mijn mening is
Lekker verlagen
Dikke velgjes eronder
Uitlaat aanpakken (opc heeft al spaghetti pruitstuk) rest rvs maken
andere koplampen xenonkoplampen
Stootstrippen zo laten als nu om die mooi te spuiten kost veel werk en heb veel gezien dat ze niet heel mooi zijn geworden
Achterklep (slot weg werken ) en doorlassen kenteken zo houden
Leuke geluidsinstallatie inbouwen
En verder niet al te veel doen…
Mijn mening hor…
Dan heb je hem strak maar ook nog eens vrij origineel21 december 2012 om 07:52 #18085936hoezo een rvs pijp eronder als deze nog prima is, er valt niet veel mee te behalen kwa kracht.
maat van me moest laatst ze 2de demper terug zetten en die zei dat die er weer power bij kreeg.en voor die stootstrips zou ik lekker opzoek gaan naar een stootstrips die al in kleur zijn, er rijden er tenslotte genoeg van.
21 december 2012 om 08:57 #18085937Rvs omdat je er gewoon mooi geluid van krijgt en een goed gemonteerde of op maat geleverde rvs uitlaat zou zeker uitmaken compleet bedoel ik dus cat tussendemper en einddemper ….rvs is gewoon duurzaam en je hebt er zeker geen omkijken meer naar….
Stootstrippen zijn inderdaad in kleur geleverd dus die zou ik ook inderdaad zoeken
Maar om deze te spuit moet je veel voorbewerken..21 december 2012 om 09:07 #18085938tja het spuit werk is het niet, als je het zelf doet is het ook nog goed betaalbaar. busje lak en blanke lak kost 2 tientjes bij de VOD.
maar alsnog zie ik het nut niet zo om de uitlaat te vervangen mits die er onder vandaan rot.
mijn RVS pijp heeft me wel ff 1200 eurotjes gekost. maar had toen derna ook wel veel eerder volledige boost.21 december 2012 om 09:19 #18085939We hebben het wel over een vrouw hier he ;)
Zelf doen is een kleine kans :???:Klopt ik heb ook alles compleet
Spruitstuk 350 e
Cat 200 cel 250 e
Flensen 50 euro
Middendemper einddemper plus de buizen 750 euro
Als je je auto lang wilt behouden zou het een mooi optie zijn om voor rvs te gaan
Je hebt er gewoon geen omkijken naarStootstrippen hebben bobbelstje in het profiel
Ik zou hier niet aan beginnen (persoonlijk )Ps het is een mening hor
21 december 2012 om 09:40 #18085940Ps is niet lullig bedoeld
Maar ik zie mij vriendin niet onder de auto liggen om alles zelf te vervangen :jerry
Zou wel erg handig zijn eigenlikk :thumb21 december 2012 om 09:53 #18085941voor de mensen die willen weten hoe ik eruit zie hier de link waar ik mijn foto geplaatst heb.
viewtopic.php?f=40&t=108565&start=1825
in een ander topic dus.uhhh vrouw??? hallo ik ben dan wel een vrouw maar kan wel een hoop zelf.
uitlaat vervangen kan ik ook nog wel, met hulp dan als iemand hem vast houdt.
lampen vervangen, olie verversen alles bij vullen, banden wisselen, grill vervangen en nog wat kleine dingen.
spuitwerk kan ik dus niet maar zou ik zelf ook niet aan beginnen.maar jullie zeggen dus, niet alles spuiten maar gewoon alles zoeken in kleur?
zijn uitlaat is van rvs al het goed is en die zit er nog niet zo lang onder,het spruitstuk weet ik niet, dan zou ik straks eens even moeten kijken maar dat zal vast wel een originele zijn.
21 december 2012 om 10:00 #18085942Je bent een mooie vrouw :wub :jerry
Gelukkig kun je zelf heel veel
Scheelt ernorm in kosten… king:21 december 2012 om 10:05 #18085943spuiten heb je ook zo geleerd, want zo moeilijk is het niet.
je moet alleen eerst ff oefen stukjes hebben :P
21 december 2012 om 10:10 #18085944@marijnl1988 wrote:
Je bent een mooie vrouw :wub :jerry
Gelukkig kun je zelf heel veel
Scheelt ernorm in kosten… king:dankjewel,
ik wilde vroeger automonteur worden hahaha
maar toen ik nog op school zat zag je dat gewoon heel weinig, eigenlijk bijna helemaal niet en heb ik voor een ander vak gekozen.
maar omdat ik opel gsi gereden heb en het altijd interessant vond keek ik altijd mee als er iets gedaan moest worden aan mijn auto..ik heb toen die tijd zelfs mijn eerste set aangesloten van het merk kaliber
mijn radio dikke stroomkabels, zelf een kist gemaakt met een vriend waar we pioneer boxen in geplaatst hadden.
en de boxen allemaal zelf aangesloten.haha niet elke vrouw kan dus niets wat met auto’s te maken heeft.
maar het grote werk is gewoon niks voor mij maar misschien komt dat omdat ik het zelf nooit gedaan heb.21 december 2012 om 10:12 #18085945@dion87 wrote:
spuiten heb je ook zo geleerd, want zo moeilijk is het niet.
je moet alleen eerst ff oefen stukjes hebben :P
ik heb vroeger wel een tijdje in een spuiterij gewerkt bij een oom van mij, maar dat was meubels spuiten haha..
komt eigenlijk wel op het zelfde neer.
maar goed zou mijn auto niet willen verpesten, als een ander het doet kan ik die altijd aansprakelijk stellen dat het overnieuw gedaan moet worden hahaha en mezelf niet he :D21 december 2012 om 10:18 #18085946daar heb je een punt hoor, ik ben meestal zelf te lui om te gaan spuiten omdat het teveel tijd kost.. ik kan het daarintegen wel.
21 december 2012 om 10:31 #18085947@dion87 wrote:
daar heb je een punt hoor, ik ben meestal zelf te lui om te gaan spuiten omdat het teveel tijd kost.. ik kan het daarintegen wel.
hahaha te lui? valt toch wel mee.
ik vind het wel leuk om van alles zelf aan mijn auto te doen.
het voordeel van vrouwen handen is wel dat je overal makkelijker bij kunt.
bij mijn vorige opel astra 1.6 kon de garage het lampje niet vervangen omdat die monteur te dikke vingers had en hij niet in het gat kon komen haha.. ik zeg nou dan doe ik het zelf wel.
stonden ze toch wel even van te kijken.
bij mijn golf tdi deed ik het ook allemaal zelf.ik had toen dat mijn startmotor niet goed was en de anwb maar slaan en proberen maar werkte allemaal niet.
hij weg weg gegaan en liet me eigenlijk een beetje zitten omdat de auto voor me deur stond.
toen ben ik zelf maar gaan rommelen in het donker en slaan op de startmotor en wat met mijn schakelbak rommelen en hij startte zomaar whaha.. zal wel geluk geweest zijn, maar vond het wel goed van mijzelf.maar wat betreft bedrading en zo weet ik echt niets van, kan een radio aansluiten thats it.
21 december 2012 om 13:00 #18085948@dion87 wrote:
@Blue-Dragon wrote:
Heb dan wel geen echte opc maar er ligt wel een blok in van een opc1 :D
En dat rijd wel zo lekker je kunt hem zo af en toe is door laten trekken tot de 7000 toeren ;)ik dacht dat de opc1 tot de 7500 toeren ging? :wtf
Hij kan nog verder, 8000 toeren.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.