Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › hallo ik ben bas
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 augustus 2008 om 14:02 #17207515
Hallo medeforummers,
ik ben bas. ben 22 jaar oud/jong en kom uit roosendaal,
ik heb een rode astra GSi c18xe met arico :D en een corsa a 1.4 sport king:
ik heb altijd gezworen nooit een rode auto te gaan rijden, maar het leed was snel geleden toen ik met deze auto had gereden :wors
toen ik hem 2 weken had hadden al 2 personen links en rechts er tegen aan gezeten, dus was de pret snel uit, koplampen en voorbumpert kapot, toen was ik het ook al snel beu, dat ding in de garage gegooit en gelijk maar goed aanpakken.
er komt een andere motor in, hij word helemaal opnieuw overgespoten, 2 nieuwe voorschermen en 1 nieuw rechter achterscherm (roest) en nieuwe dorpels, want de voorganger heeft hem verkeerd opgekrikt waarschijnlijk want zitten vreemde deuken in, ookal zie je het niet, ik kan er niet tegen want ik weet het :swear daarom mijn motto, als je het doet, doet het dan goed :cool:
tevens was alles in de auto elektrisch, behalve de spiegels, dus dat gelijk ook maar omgebouwd, nieuwe kabelboom gemaakt etc,
eigenlijk word alles aan de auto aangepast, komt een nieuwe schroefset onder doorgelaste draagarmen, nieuw remmen, voor 330 schijven met 6 zuigerige remtangen en achter 280 meen ik etc etc, zit alleen nog te dubben of ik er wel of geen achterbank in ga zetten, zo niet dan komt er een kooi in, maar tik zou toch wel willen dat ik er met 4 man mee kan rijden, maar dan kom ik niet uit met mijn 4 punts gordels,
ook komt er een zooitje muziek in, dat aangestuurt word door de pioneer deh9800BT die ik al wel heb liggen, en daar achter wil ik alles kicker hebben, maar dat gebeurt allemaal als laatst,
fototje radio:
http://www.kalogeropoulos.gr/LH2Uploads/ItemsContent/7036/deh-p9800mp.jpghet uiterlijk van de auto, hij word weer rood king: alleen wat voor rood? geen idee, het moet wel wat aparts worden, maar geen kermis, ook geen achterlijke bumpers er op, voor gewoon mooi ori, zijkanten ook en achter ook alleen dan waarschijnlijk met een lipje, er moet 17” onder, ivm de remmen, spiegels wil ik er van een na 94 model op hebben of van een astra G. lichten blijven ook ori, achter alleen irmschers en voor dinkere koplampen, heb ook nog een setje ezelogen liggen, maar dat word hem toch niet, Ook heb ik nog een irmscher spoiler liggen, maar die ga ik ook niet gebruiken :D tevens heb ik de rieger set bumpers gehad, maar die zijn alweer weg, vind het ori netter en beter staan
eigenlijk word alles nieuw aan deze auto, liefst ook alle boutjes en moertjes etc, ik heb geen eind datum voor dit project, het is hobby en moet naar mijn zin gebeuren, anders ga ik me er kapot aan ergeren,
dan de motor die er in gaat komen, dat word een c20let, met f28
zoals je ziet aardag wat meuk, in het doosje op het ene blok zitten nieuwe zuigers, overmaatje, alles is ondertussen geboort en gehoond, alles nagemeten of er nix kroms bij zit, en alles word gebalanceerd, krukas met drijfstangen en drukgroep etc, komen H profiel drijfstangen (wössner waarschijnlijk) alleen dan moet er nog zuigerbodemkoeling in gemaakt worden, en dat kan blijkbaar alleen maar in duitsland, verder gaat er nog eea met het blokje gebeuren, maar dat komt allemaal nog, heb helaas veel te weinig tijd,
zo dat was hem wel ongeveer denk ik :hmmz
ik ben er al even mee bezig, dus zal vast wel eea vergeten zijn, mja dit is al genoeg gelul,ik heb hier iig wat wijzer te worden en af en toe een ander te kunnen helpen natuurlijk en een ander mij king:
17 augustus 2008 om 14:11 #17419977welkom hier,en zo te zien ben je heel wat van plan:wors
17 augustus 2008 om 14:13 #17419978leuk rood…… die rijden sneller hé !!!
17 augustus 2008 om 14:16 #17419979@ johani500driver: dankje, plannen genoeg, dat is vaak het probleem :)
@ stillekracht: Rood blijft het snelst he :angel
19 augustus 2008 om 19:50 #17419980vandaag bericht gehad dat mijn nieuwe voor schijven en klauwen binnen zijn 330mm schijven, 6 zuigerige klauwen, binnekort even wat staal opzoeken om een frampje te lassen waar ik mijn chassis in kan gaan bevestignen om hem helemaal aan te pakken :wub
20 augustus 2008 om 20:14 #17419981dit is een druk baasje.
maak er wat moois van:wors
20 augustus 2008 om 20:25 #17419982welkom hier en veel sleutelplezier!:kewlpics:kewlpics:kewlpics
21 augustus 2008 om 16:44 #17419983danku,
@ johnC: druk is een ding wat zeker is haha, nu alleen nog eens tijd krijgen om druk bezig te gaan met de auto :angel
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘hallo ik ben bas’ is gesloten voor nieuwe reacties.