Hallo even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hallo even voorstellen

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    ras78
    Deelnemer

Hallo?
      Zal mezelf even voorstellen.
      Ik ben piet 38jaar.
      En sinds maandag in bezit van een blauwe vectra c 18 16v gts uit 2002 (wat rijdt dat lekker zeg).
      Hiervoor verschillende merken gereden oa,
      Alfa romeo 145,147,155,156
      Ford focus 18 16v.
      Volvo s40 20 16v
      Lancia delta 18 16v.
      Opel corsa b 15td met Isuzu blok.
      Ople vectra b-2 20 di.
      Opel astra h 17 cdti.
      Opel astra g 16 16v.

Zal van de week nog foto’s plaatsen, maar eerst een paar probleempjes oplossen met de vectra misschien dat iemand hier weet waar ik het zoeken moet.

Vraag 1:Cruise werkte met proefrit niet, toen ik een dag later de auto ophaalde deed hij het wel maar je raad het al sindsdien niet aan te krijgen.
      Vraag 2:koppelingspedaal hoef ik maar 3a4mm op te laten komen en de auto begint al te rijden is dit normaal? Ben altijd wel wat meer bewegingsruimte gewend op het pedaal voordat de auto van dat moment begon te rijden.
      Vraag 3: Rechter buitenspiegel werkt elektrisch maar verwarming niet is de glas te vervangen en zo ja hoe?
      Vraag 4:Auto bonkt klappert iets achter op klinkerwegen is dit bekend iets of is dit iets anders.
      Laatste vraag Toen ik overdag de auto proefreed kon ik het niet zien maar in het donker wel, de verlichting trilt cq knippert als ik ook maar iets aan het stuur draai, dit zie ik in de verlichting voor en achter en op het schermpje binnen, is dit een te zwakke accu of een dynamo die aan het overlijden is?

Mvg
      piet

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.