hallo en vraagje

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik hallo en vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263605
    Bryan Vullers
      Lid sinds:
      24 January 2014

      hallo ik ben Bryan Vullers…
      Ik ben 13 jaar out en ben op zoek naar een corsa. (hopelijk een sport) (voor de cross volgend jaar)
      zolang kunnen mijn ouders er nog in rijden.
      heb een vraagje waar moet ik opletten op distributieriem ,roest en apk?
      had er een gezien (Corsa 1.4Si Sport) had nieuwe distributieriem ,waterpomp en termostaat hoe lang gaat een riem mee jaren en km,s(riem ligt er 3 jaar op en is dus niet nieuw maar heeft maar 25000 km gereden met de riem) :D

      groeten Bryan Vullers

      #18210424
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Welkom op het Opel-forum Bryan!
        Zo te horen heb je het over de Corsa B (1993-2000) Deze auto’s willen best flink roesten, zeker van voor de facelift.
        Motorisch hoef je niet zo veel (dure) problemen te verwachten, meen dat de distributieriem van een 8-klepper 120.000km mee gaat.
        Max leeftijd weet ik zo niet. Maar er is hier veel te vinden over de Corsa, je kunt hiervoor ook de zoekfunctie gebruiken.

        #18210425
        Bryan Vullers
          Lid sinds:
          24 January 2014

          @midnight black wrote:

          Welkom op het Opel-forum Bryan!
          Zo te horen heb je het over de Corsa B (1993-2000) Deze auto’s willen best flink roesten, zeker van voor de facelift.
          Motorisch hoef je niet zo veel (dure) problemen te verwachten, meen dat de distributieriem van een 8-klepper 120.000km mee gaat.
          Max leeftijd weet ik zo niet. Maar er is hier veel te vinden over de Corsa, je kunt hiervoor ook de zoekfunctie gebruiken.

          oke erm het is een 16 klepper en ziet er goed uit pap klinkt geintresseert.
          ik pb je de marktplaats link wel ff.
          groetjes Bryan Vullers

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.