Hallo allen ik ben alex en kom uit veenendaal

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hallo allen ik ben alex en kom uit veenendaal

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    altemo
    Deelnemer

Op het ogenblik rijd ik een omega b2 2.5dti uit 2002. Wat me goed bevalt vooral de versnellingsbak,

Ben van school uit automonteur,heb het werk een half jaar gedaan en ben er al vrij gauw achter gekomen dat in een hokje staan de hele dag met een grote klok op de achtergrond nix voor mij was ik ben een buiten persoon.

Op school kocht de leraar de leraar al oude auto,s die wij met zijn drieën opknapte,en van de winst werd er voor ons gereedschap gekocht Door de leraar,

Daar heb ik een hoop geleerd,

Na jaren weinig aan auto,s gedaan te hebben op onderhoud na,

Wil ik toch weer iets gaan ondernemen om op te bouwen,

Eerst ging mijn gedachte uit naar een commodore a of b coupe, wat zijn die auto’auto’slastig te vinden of al klaar en best prijzig zelfs ongerestaureerd.

Dan op zoek naar een rekord, Maar welke een c of een d coupe.

Ik vind de lijn van de c mooier dan de d, maar het front van de d vind ik wel veel mooier, het is al bij al een beste zoektocht.

Mvg Alex

Dolby
      Deelnemer

Welkom op het forum.

Ashimar
        Deelnemer

Het is in het leven vaak moeilijk om je draai te vinden en vooral dat te kunnen doen waar je je het prettigst bij voelt, zonder geldproblemen te krijgen. Ik hoop dat je dat ondertussen gevonden hebt of snel zult vinden. Mijn moeder zegt altijd dat aan ieder beroep behoefte is, waarop ik dan antwoordde dat het alleen vervelend is dat men daar niet gelijker voor beloond wordt.

Ik wens je zowel sterkte als geluk en natuurlijk plezier. :thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.