Hallo allemaal

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hallo allemaal

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250124
    OpeltjeJanssen
      Lid sinds:
      14 May 2012

      Ik realiseer me ineens dat ik dit al die tijd niet gedaan heb :O. En toch heb ik zoveel hulp gehad van lieve Opelmensen hier.

      Mijn excuses en dus alsnog.

      OpeltjeJansen met zwangere buik. Mijn man heeft een paar dagen geleden ons blikje ‘Corsa’ ingeruild voor een Zaffy. Wel zo comfortabel met dikke buik en straks een kind. Daarnaast is het de bedoeling dat we regelmatig het buitenland aandoen (G.riekenland) en daarvoor hebben we een betrouwbaar toetje nodig.

      Zelf ben ik naast dat ik gek ben op onze nieuwe vriend de Zaf, ook erg gecharmeerd van de GT. Niet dat ik er ooit een zal hebben maar ach, het is leuk er naar te kijken :D.

      Hier gekomen voor advies en blijven hangen. Is dan ook erg gezellig hier en wat een nostalgie om die oudjes te zien. Mijn vader had vroeger bv. een Ascona. Op de weg zie ik ze niet heel veel meer maar hier komen ze gewoon rijkelijk voorbij. Hartstikke leuk :).

      Nou, dat is het wel zo ongeveer. Heel veel valt er over mij ook weer niet te vertellen :). Maar vraag er gerust op los.

      Nu heb ik in ieder geval mijn fatsoensnormen weer even bijgesteld :shock:

      #18042923
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        welkom hier :thumb

        #18042924
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Alsnog welkom :wors

          #18042925
          OpeltjeJanssen
            Lid sinds:
            14 May 2012

            Dank jullie wel :).

            #18042926
            Opelmuis29
              Lid sinds:
              16 May 2012

              welkom

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.