Hallo allemaal

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hallo allemaal

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    BoyGSi8v

Mijn naam is Boy, ik kom uit Utrecht en ben 27jaar oud.
      Eigenlijk ben ik zelf meer van/voor een ander automerk:wtf , maar sinds kort ook wel aardig opel:wub aan het raken.. Dit doordat ik een andere forumgebruiker hier aan t helpen ben met het opknappen van haar Kadett GSi 8v. En zoizo als er in een auto vaart zit, ben ik er zoizo wel voor te vinden ;).

Tot dusver schieten we er aardig mee op, ik ben zelf ex-automonteur en heb dus wel een hoop algemene [technische] kennis, waar ik misschien anderen hier mee van dienst kan zijn. Anderzijds kom ik ook wel wat dingen specifiek opel tegen waar ik niet zo goed raad mee weet, die kennis hoop ik dan weer hier op te kunnen doen. Wat denk ik wel gaat lukken als ik hier zo’n beetje rondkijk :)

Groetjes
      Boy

Lautje

Dag meneer en u wordt verwelkomt op het oh zo mooie opel-forum ;)

Ja, de Opel liefde begint zich al een beetje te vertonen bij je he ;) Zie je naam alleen al :P!
        Ik ben reuze blij met je als goede vriend en m’n dettje is ook aardig blij met jou en je kennis en alles wat je doet :)
        En jouw automerk, mag ik het zeggen, is ook errug fijn om mee te rijden :)

Have fun here Boy’tje :jerry

Autofreak king:

Doeg,

Lau

RonaldH

welkom :thumbup

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Hallo allemaal’ is gesloten voor nieuwe reacties.