Hallo…

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256399
    AvP
      Lid sinds:
      22 March 2013

      Een hele goede middag…

      Mijn naam is AvP en rij al 7 jaar in een vectra gts 2.2, naar volle tevredenheid.
      Zojuist overgestapt naar een insignia 1.6t die ik over een tijdje mag gaan halen. Natuurlijk mankeert er her en der wat aan wat je als onderhandeling gebruikt, we kennen dat allemaal.

      Ik las al een tijdje mee en ben al veel wijzer geworden. Het is nu eens tijd dat ik eens wat actiever ga deelnemen. Ervaringen delen en elkaar helpen op een forum zoals dit lijkt me een prima aanvulling om meer plezier in het merk te hebben.

      Gr,
      AvP.

      #18118808
      PeterNoFear
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 January 2012

        Welkom hier, en waarschijnlijk heb je 2 mooie auto’s, vectra en insignia :D
        :kewlpics dan maar.

        #18118807
        StinG
          Lid sinds:
          27 May 2011

          yeah, welkom
          kom maar op met de pics :kewlpics

          #18118809
          AvP
            Lid sinds:
            22 March 2013

            Dank heren….

            Pics van de insignia volgen wel als ik hem heb.

            De vectra is een groene gts metallic 2.2 2004 met sportpakket org. opel. Dus die dubbele uitlaten en half leder. Jullie kenners weten wel welke ik bedoel. Dijk van een kar maar gaat nu weg voor de 1.6T.

            #18118810
            PeterNoFear
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 January 2012

              Gewoon beide houden!

              haha, nee maar van van dijk van een kar heb je toch wel foto’s? :O

              #18118811
              Kermitkiller
                Lid sinds:
                26 March 2005

                ook welkom hier :thumb

                #18118812
                AvP
                  Lid sinds:
                  22 March 2013

                  @PeterNoFear wrote:

                  Gewoon beide houden!

                  haha, nee maar van van dijk van een kar heb je toch wel foto’s? :O

                  Was dat maar waar, maar ik heb de centjes van de vectra hard nodig om de insignia te kunnen betalen. Erg veel plezier mee gehad en geloof dat het met de insignia ook wel gaat lukken.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.