Hallo

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    dimi_v

Dag allemaal,

zoals op vele fora is het gebruikelijk je even kort voor te stellen, dus dan doe ik dat ook maar even. Dan weten mensen ook hoe of wat als ik ergens vragen stel.

Ik heb net een Corsa B in Sportuitvoering gekocht voor m’n vriendin, als tijdelijke wagen (volgend jaar de saaie maar goede Corsa C van haar moeder kopen!). Was meer noodzaak en toeval dat het een Corsa geworden is. Vorige auto was de bodem van verrot en voor paar maanden had ik geen zin deze te laten maken.

Bij toeval op deze leuke auto voor heeeel schappelijke prijs gestuit. Wel heeft exterieur wat beschadigingen, maar je hoort ons niet klagen verder met een Sport-uitvoering voorzien van airco (en abs, stuurbekrachtiging, airbags, had de vorige auto allemaal niet maar dan wel weer elec. ramen en spiegels).

Ik heb er na de vakantie wat klusjes aan zoals CV inbouwen met ab, dashboard is een beetje donker in het midden, maar heb al een mooie howto gevonden (lang leve het internet en fora zoals deze) en eens bekijken hoe het met de distributie zit.

Momenteel even op zoek naar 2 orginele speakers omdat ze verrot waren (en die op de sloop helaas ook).

Als er nog vragen zijn….

Kermitkiller

welkom hier:thumbup

Kdebruijn

Welkom!! :agent

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Hallo’ is gesloten voor nieuwe reacties.