Hoi,
Ik ben Joshua, 22 jaar en woon in Maastricht. Ik kom hier alleen maar even wat informatie over een Corsa opzoeken/opvragen, ik rijd zelf geen Opel.
Mijn eerste auto was wel een Opel,.. een Astra F 2.0 GSi 8v uit ’92 om precies te zijn. Hier heb ik een klein jaar in gereden waarna ik hem heb verkocht en een Fiat Punto 1.2 8v uit ’00 heb aangeschaft, met deze wagen hield ik het niet lang vol omdat hij te langzaam was en daarom rijd ik nu al een 1½ jaar rond in een Fiat Punto 1.8 16v uit ’00 met 130pk. Naast de Punto heb ik nog een Yamaha Aerox die ik als tijdelijk vervoer heb gekocht (staat te koop voor €600).
Deze Punto staat inmiddels ook te koop (€5000 is de vraagprijs), maar hoeft niet perse zo vlug weg.
Uiteindelijk hoop ik nog mijn rijbewijs te halen en volgende zomer een leuke motor aan te kunnen schaffen. Als de Punto verkocht raakt, ga ik hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een Golf 1 gti.
Ik run zelf een Punto/Fiat forum: http://www.clubfiat.nl / clubpunto.nl, maar wat voor functie ik hierbinnen blijf houden na het verkopen van de auto weet ik ook niet :)