Hallo :)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    gafif
    Deelnemer

Hallo,

Martin is de naam 31 jaar uit het op het moment donkere Limburg.
      Sinds vandaag een nieuwe (project) oldtimertje erbij… een mooie Ascona 1.2N uit 1973. Ik moet haar wel nog ophalen en invoeren het is een Belgische.

Mijn plannen… eerst maar eens lekker rijden als de keuring enz. goed gegaan is.. moet nog een paar dingetjes vervangen zoals de uitlaat, accu bandjes en op zoek gaan naar een peilstok haha.

Verder zoals ik zei lekker rijden en dan tzt misschien eens kijken voor een ander blokje wat misschien net wat meer power heeft..

Bij de koop kreeg ik nog een donor auto erbij.. hier haal ik me de assen onder uit en de rest gaat naar het oud ijzer ivm plaatsgebrek.

Leuk om te weten, de volledige historie incl bonnetjes en aankoop factuur zijn bij de wagen aanwezig. Nu maar eens uitzoeken hoe ik alles bij de RDW kan regelen.

Nu eens uitzoeken hoe ik hier een foto kan plakken :)

De vossen/marter staart zal niet lang blijven hangen haha…

(ik had me al voorgesteld in het ascona topic.. was een beetje te lomp om verder te kijken op het forum haha maargoed hier ben ik :) )

GTS Vectra
      Deelnemer

Welkom hier op het Opel forum, mooie Ascona. :thumb

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb weer een oudje erbij :D

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.