Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Hahaha L.O.D Vinkt weer eens af ;)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juli 2008 om 06:34 #17395788
origineel gepost door psycho
origineel gepost door Juffer1
Ben het wel een beetje met Jim eens. Je zou eens mee moeten doen tijdens een F1 race want zo te zien win je van iedereen…Op de A3 ben ik afgelopen week met mijn X16XEL ook nog een km of 10 achter een BMW 335i en een A5 aangeweest. Deze kon ik ook prima bijhouden tot de 205 km/u (GPS) kwamen ondanks dat er bv tussen die BMW en mij 206PK verschil zit en qua gewicht zaten we redelijk dicht bij elkaar.
Was trouwens wel leuk om even een duimpje ophoog te zien komen van de BMW en Audi rijder, iets minder was toen ze bij 180 km/u even terugschakelde en er daarna samen vandoor gingen.
Met andere woorden : dat ik een auto inhaal wil niet zeggen dat die ander ook voluit mee ging.
Gr. Arjan
jij houdt met een x16xel noway een 335 bij…ook niet boven de 100…hij zal wel aan het cruisen geweest zijn..terwijl jij alles moest bijzetten..
met mijn moeders zijn twingo rijd ik zon x16xel strond..vooral met de combinatie astra+x16xel=wagentje van nix
Zoals er al stond :
Met andere woorden : dat ik een auto inhaal wil niet zeggen dat die ander ook voluit mee ging.Maar die twingo van jou wil ik wel eens tegenkomen, diegene die zijn meegeweest naar Russelheim en Bochum weten waarom……
Gr. Arjan
15 juli 2008 om 08:49 #17395789origineel gepost door L.O.D
Aha daar hebben we het eeuwen oude (ja maar die andere ging niet voluit) weer. hahaha, ik zal het nog een keer uitleggen:.. Je rijd met je dikke Porsche, BMW, AUDI, of wat dan ook voor een dikke bak vervolgens kom je op de linker baan achter een (zoals jullie dat zo leuk zeggen) ”vrouwenautootje” terecht deze wil echter niet aan de kant, en vervolgens maak je gebruik van je veel te dure grote licht hendel om aan te geven dat het ”kleine” autootje aan de kant moet zodat jij met je ”snelle” bak er voor bij kan, vervolgens zie je dat het kleine autoootje (nadat hij een beejte slingerend naar grip zoekend) als een idioot van je weg rijdt, nu komt het leuke punt,.. gaan ze mee of niet????, vaak de eerste keer weet je dat idd niet zeker omdat het nogal onverwachts bij hun aan komt, maar als ze daarna met een debiele snelheid bijna bij je achterin rijden en hetzelfde ritueel begint opnieuw, denk ik toch wel dat ze enigsinds het gaspedaaltje gebruiken jij niet?Whahaha, mooi verhaal:thumbup
Ik volg het topic nu al steeds met een glimlach op mijn gezicht. Maar waarom je je steeds blijft verdedigen tegen al die ongelovigen…Je weet voor jezelf heel goed of die andere hun best doen. En de kick die je krijgt lijkt me geweldig :D
Ik zou zeggen: op naar de volgende en gewoon blijven posten, filmmateriaal of niet;)
15 juli 2008 om 09:50 #17395790Hahaha ja waarom doe ik dat toch hehehe, misschien om het forum een beetje levendig te houden ;), maar ik zal eens een mooie dag uitzoeken, en mn cameraatje opladen en dan hopen of we wat leuks tegen komen, dan kunnen jullie het zelf eens een keer zien, dan zul je zien, geloven ze het nog niet, maar dan is er in ieder geval een leuk filmpje.
15 juli 2008 om 15:41 #17395791Maar waar heb je welles van verloren dan?:P
15 juli 2008 om 15:57 #17395792Ik geloof het direct dat deze Tieg iedereen het snot voor de ogen rijdt. Richting de Meern reed ik op met de oude Corsa van Bennl en SW in zijn 16v met Lexmaul inlaat. Die hielden ook makkelijk een Porsche 911 type 997 volgens mij bij tot de 210, maar harder willen de Corsa’s ook niet.
Hier zijn ook filmpjes van geloof ik. Ik snap ook wel dat LOD hier voor sommigen wat over ‘patsert’, maar laten we eerlijk zijn, vinden we dat niet al snel als iemand zo over zijn ervaringen praat die een ander nooit heeft meegemaakt??!
15 juli 2008 om 16:26 #17395793:jerry:jerry
gewoon lekker doorgaan L.O.D
15 juli 2008 om 16:51 #17395794origineel gepost door Juffer1
origineel gepost door psycho
Ben het wel een beetje met Jim eens. Je zou eens mee moeten doen tijdens een F1 race want zo te zien win je van iedereen…Op de A3 ben ik afgelopen week met mijn X16XEL ook nog een km of 10 achter een BMW 335i en een A5 aangeweest. Deze kon ik ook prima bijhouden tot de 205 km/u (GPS) kwamen ondanks dat er bv tussen die BMW en mij 206PK verschil zit en qua gewicht zaten we redelijk dicht bij elkaar.
Was trouwens wel leuk om even een duimpje ophoog te zien komen van de BMW en Audi rijder, iets minder was toen ze bij 180 km/u even terugschakelde en er daarna samen vandoor gingen.
Met andere woorden : dat ik een auto inhaal wil niet zeggen dat die ander ook voluit mee ging.
Gr. Arjan
jij houdt met een x16xel noway een 335 bij…ook niet boven de 100…hij zal wel aan het cruisen geweest zijn..terwijl jij alles moest bijzetten..
met mijn moeders zijn twingo rijd ik zon x16xel strond..vooral met de combinatie astra+x16xel=wagentje van nix
Zoals er al stond :
Met andere woorden : dat ik een auto inhaal wil niet zeggen dat die ander ook voluit mee ging.Maar die twingo van jou wil ik wel eens tegenkomen, diegene die zijn meegeweest naar Russelheim en Bochum weten waarom……
Gr. Arjan
je denkt zeker dat die dikke bakken..niet willen laten zien wat ze in huis hebben als ze er zon ”wijfenbak” stoer komt doen?
ik heb vaak zat met me corsa gsi tegen dikke bakken gesprint…en nog nooit tegengekomen..dat die het gas niet vol open gooiden..puur zo van…Jouw gsi’tje komt me niet voorbij..
de twingo is van me moeder…
Mijn kamerraad heeft een astra x18xel(dus een stuk meer pk/koppel als jouw x16xel)En daar tegen trekt hij net 1,5 auto voorsprong tegen de twingo…dus de x16xel komt nog niet is in de buurt van rap…en als je L.O.D zijn belevenisen niet gelooft waarom kijk je dan?
zo mijn gal ook uitgespuugd:puke:puke
15 juli 2008 om 18:02 #17395795mooi topic dit L.O.D :thumbup
ga zo door :wors
16 juli 2008 om 06:49 #17395796Hahahaha wel leuk verhaal van meneer Juffer1, dit is nu precies wat ik bedoelde, alleen dan in een andere klasse hehehe, Je zegt dus zelf al wat ik bedoel met die gasten in die dikke bakken willen echt wel laten zien dat ze sneller zijn, want jij wil nu hetzelfde doen bij psycho en de twingo van zn moeder… want jij hebt toch zoooooon snelle astra ;)
16 juli 2008 om 07:01 #17395797:thumbup
16 juli 2008 om 07:56 #17395798:sleeping
16 juli 2008 om 08:10 #17395799Als je autos der uit rijd , zal wel, en boeit me nog minder.. Maar motor met 120 bhp is niet echt geloofwaardig meer.. KUS (L)
16 juli 2008 om 08:44 #17395800Ik geloof ook wel dat die tigra van LOD snel is, zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.
Maar even de facts, kijk nu eens tegen welke auto’s hij de laatste pagina’s “rijdt”
Klein voorbeeldje (en tevens de laatste want dit wordt toch een gebed zonder eind..)
Ik rijdt 85.000 / 90.000 km per jaar voor mn werk en een 17.500 km prive. Mijn werk bestaat uit het onderhouden en servicen van inbraak beveiligingssystemen bij instanties, grote bedrijven en particulieren (vooral in de omgeving van Blaricum, Laren, Bussum, Het Gooi, Zeist, Bilthoven enz enz.) en waaronder ook Hessing de Bilt & Donkervoort Lelystad. Het merendeel van de mensen die daar wonen & werken verdienen per jaar meer alleen al meer als dit hele forum bij elkaar.
Als ik dan 2 ferrari’s of porsche’s tegenkom op jaarbases vindt ik het al veel. Kijk ik dan verkeerd of woont hij dan op zo’n speciale plek ?
Verder wens ik jullie allemaal veel plezier nog in dit topic.
Gr. Arjan
16 juli 2008 om 12:37 #17395801Hahaha ja dat is een goeie, ik kan er ook niks aan doen dat er toevallig op de A16 naar antwerpen regelmatig wat dikke wagens rijden, maar ik zal als ik dit weekend weer eens die kant op kachel eens kijken of ik er een tegen kom en er dan een fotootje van maak en als het gezellig word even een filmpje ;)
16 juli 2008 om 13:08 #17395802wat ik het mooiste vind.. de mensen die het hardste jammeren dat t niet waar is, rijden met auto’s die 0-100 doen in 10 seconden ++
en ja gaat mee, want je laat je niet zonder gevolgen opnaaien door 1 of andere gozer in een klein herriemakend k*twagentje.
en ja, er zijn mensen die verstandig zijn, die gaan naar rechts en raken t gas niet aan, maar 9 v/d 10 laten zich opnaaien en gaan volgas..
16 juli 2008 om 13:09 #17395803Dis ook het enige topic waar je in post he haha
16 juli 2008 om 17:05 #17395804origineel gepost door Juffer1
Ik geloof ook wel dat die tigra van LOD snel is, zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.Maar even de facts, kijk nu eens tegen welke auto’s hij de laatste pagina’s “rijdt”
Klein voorbeeldje (en tevens de laatste want dit wordt toch een gebed zonder eind..)
Ik rijdt 85.000 / 90.000 km per jaar voor mn werk en een 17.500 km prive. Mijn werk bestaat uit het onderhouden en servicen van inbraak beveiligingssystemen bij instanties, grote bedrijven en particulieren (vooral in de omgeving van Blaricum, Laren, Bussum, Het Gooi, Zeist, Bilthoven enz enz.) en waaronder ook Hessing de Bilt & Donkervoort Lelystad. Het merendeel van de mensen die daar wonen & werken verdienen per jaar meer alleen al meer als dit hele forum bij elkaar.
Als ik dan 2 ferrari’s of porsche’s tegenkom op jaarbases vindt ik het al veel. Kijk ik dan verkeerd of woont hij dan op zo’n speciale plek ?
Gr. Arjan
het is ook een beetje geluk..
af en toe rijdt ik een beetje rond..om te sprinten ..niemand thuis…allemaal opa’s langs mij..geen gti’tje/vr6jes/gsi’tjes te bekennen..
maar Zodra ik een keer in me maat zijn transporter zit…komen er constant stoere gastjes met “snelle”autos langs ons staan…waarbij ik dan denk…had ik nu mijn Gsi maar bij..
16 juli 2008 om 18:39 #17395805origineel gepost door psycho
Ik geloof ook wel dat die tigra van LOD snel is, zal de laatste zijn die dat zal ontkennen.Maar even de facts, kijk nu eens tegen welke auto’s hij de laatste pagina’s “rijdt”
Gr. Arjan
het is ook een beetje geluk..
af en toe rijdt ik een beetje rond..om te sprinten ..niemand thuis…allemaal opa’s langs mij..geen gti’tje/vr6jes/gsi’tjes te bekennen..
maar Zodra ik een keer in me maat zijn transporter zit…komen er constant stoere gastjes met “snelle”autos langs ons staan…waarbij ik dan denk…had ik nu mijn Gsi maar bij..
ja dat ken ik….
meestal zit ik dan wel in de corsa maar dan zit mijn begrenzer naast me:angel:angel:angel
17 juli 2008 om 09:08 #17395806Nou iedereen die zin heeft in sprinten, komt gewoon lekker naar Drachten 8 augustus. :wors:wors
L.O.D. kan ook best leuke tijden neerzetten.:thumbup
17 juli 2008 om 10:41 #17395807Die zet heus wel tijden in de 13 of 12 seconden neer , hard zat!!
17 juli 2008 om 14:44 #17395808origineel gepost door Orang-pinda
Nou iedereen die zin heeft in sprinten, komt gewoon lekker naar Drachten 8 augustus. :wors:worsL.O.D. kan ook best leuke tijden neerzetten.:thumbup
Wat doe die kar van 0 – 100 nou eigenlijks… ?
17 juli 2008 om 16:49 #17395809Als LOD naar drachten wil om te sprinten, dan zal hij toch echt wel wat aan zijn tractie moeten doen.
Mijn tigra is onhandelbaar in de 1e, 2e en 3e versnelling. Ik rij dan wel met de zelfde setup als LOD, alleen met een pk’tje of 30 minder.
Dus Timo………knal er een keer slick’s onder!!
8 augustus ben ik nog met vakantie, anders had ik wel weer een keer meegedaan.
Wat is de datum na 8 augustus om weer te sprinten op Drachten??17 juli 2008 om 18:04 #1739581012 sept
17 juli 2008 om 18:07 #17395811origineel gepost door Jim21
origineel gepost door Orang-pinda
Nou iedereen die zin heeft in sprinten, komt gewoon lekker naar Drachten 8 augustus. :wors:worsL.O.D. kan ook best leuke tijden neerzetten.:thumbup
100-200 is leuker om naar te kijken, een tigra met 300+ op de voorwielen is zoals gezegd bij hard optrekken niet zonder wielspin weg te krijgen in zijn 1e 3 versnellingen.
18 juli 2008 om 04:52 #17395812origineel gepost door RemcoV
origineel gepost door Jim21
origineel gepost door Orang-pinda
100-200 is leuker om naar te kijken, een tigra met 300+ op de voorwielen is zoals gezegd bij hard optrekken niet zonder wielspin weg te krijgen in zijn 1e 3 versnellingen.
minder gas geven
Bla bla bla, ik wil even weten wat hij van 0 – 100 doet. Niets meer en niets minder. Aangezien hij motoren der uit trekt :sleeping
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.