Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Had weer storing in ABS maar is nu verholpen.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 november 2010 om 20:49 #17228360
Rij ik naar m’n tandarts begind de abs lampje weer te branden.:o
Heb bij thuis komst gelijk m’n OP COM gepakt en uit gelezen en net wat ik dacht weer die verdomde relais.:swearFout code C0121 – Storing in circuit kleprelais
Heeft iemand een site met een linkie waar ik een betere relais kan bestellen want zo blijf ik aan het vervangen.:vertag
Overigens is het toch 2 maanden goed gegaan.En nu we toch over fout codes hebben dit gaf ie ook aan..
00044 – Signaal indicatielampje laag of onderbreking in circuit
Dit komt van de airbag maar geeft geen storing in daschboard.
Overigens wel gewist vorige week.Gr Dirkjan
11 november 2010 om 20:55 #17758369origineel gepost door D.J.R.
Rij ik naar m’n tandarts begind de abs lampje weer te branden.:o
Heb bij thuis komst gelijk m’n OP COM gepakt en uit gelezen en net wat ik dacht weer die verdomde relais.:swearFout code C0121 – Storing in circuit kleprelais
Heeft iemand een site met een linkie waar ik een betere relais kan bestellen want zo blijf ik aan het vervangen.:vertag
Overigens is het toch 2 maanden goed gegaan.En nu we toch over fout codes hebben dit gaf ie ook aan..
00044 – Signaal indicatielampje laag of onderbreking in circuit
Dit komt van de airbag maar geeft geen storing in daschboard.
Overigens wel gewist vorige week.Gr Dirkjan
Ik zou zeggen. Het lampje is kapot is, of zit er niet in.
Ik had dezelfde melding bij mijn motorstoring lampje, toen die er niet in zat.
12 november 2010 om 09:33 #17758370Als ie er niet in ziet gaat ie ook niet zo vervelend branden:jerry
Erwin
12 november 2010 om 10:14 #17758371:o huh alweer? hoe kan da nou.
deze zit er bij mij al een jaar in en doet het nog steeds (in de cirkel, de NAIS is degene die kapot ging)
12 november 2010 om 10:24 #17758372hoi
hier een link naar panasonic http://www.panasonic-electric-works.nl/pewswe/nl/html/843.php
als je hun mailt welke je nodig heb en zegt dat je deze nergens kunt krijgen sturen ze er een gratis een op.
was bij mijn zo.eugene
12 november 2010 om 17:03 #17758373origineel gepost door sw_reijnders
:o huh alweer? hoe kan da nou.deze zit er bij mij al een jaar in en doet het nog steeds (in de cirkel, de NAIS is degene die kapot ging)
Ja weet ik ook niet Bas maar weet wel dat het pisbakken spul is.
Ga morgen naar een andere electronica zaak en kijk of ze een andere merk hebben.
Maar neem jou foto mee want zo een moet ik ook hebben.13 november 2010 om 21:15 #17758374Vanmorgen 2 nieuwe relai’s gehaald bij Radio Piet in Arnhem.
Helaas hadden die ook weer dezelfde als wat ik had.:sleeping
Toch maar gedaan en vanavond een van de relais er op gesoldeerd.
Nog blijft het lampje ABS branden en de storing blijf ie geven als ik hem uit leest:cry.
Heb de tweede relais er op gesoldeerd en nog blijf het lampje en de storing komen:cry
Ik ben het zat:puke
Ga van de week wat sloperijen af en hopelijk kunnen we er een achter over drukken.
9 van de 10 keer lukt het me wel dus goede hoop.Dirkjan
13 november 2010 om 21:28 #17758375ja dan weet ik het ook niet.
dan zou je haast denken dat de rest van de print ook gaarder is geworden (je hebt toch ook nog een ander componentje erop gesoldeerd?)
wie weet is er een spoortje doorgebrand ofzo.check ff je u2u!!
13 november 2010 om 22:23 #17758376Ja dat klopt maar als ik hem uitleest dan krijg in te zien dat het aan de relais ligt.
Ga eerst een kijkje nemen op de sloop en anders koop ik dat ding op ebay.
14 november 2010 om 11:10 #17758377heb je de storing wel gewist dan ???
15 november 2010 om 20:39 #17758378origineel gepost door VectraDennis
heb je de storing wel gewist dan ???Ja meerdere malen gewist maar storing blijft terug komen:cry
15 november 2010 om 20:43 #17758379origineel gepost door D.J.R.
Ja dat klopt maar als ik hem uitleest dan krijg in te zien dat het aan de relais ligt.Ga eerst een kijkje nemen op de sloop en anders koop ik dat ding op ebay.
Het relais hoeft het niet te zijn !!!!!!
Dat kan het gevolg zijn.Als er een spoortje niet goed is en het relais wordt slecht aan gestuurd.
Dan geeft het relais de fout melding.15 november 2010 om 20:55 #17758380Weet je wat K…. is als dat ding je voor de gek houd:hmmz
Ben er weer mee bezig geweest en nou ging het lampje uit:thumbup:thumbup
Auto liep op dat moment wel maar zetten hem even uit om te zeggen tegen m’n wijf dat ik een proef rit ging maken en stapte de auto in en starte hem weer.
Grrrr weer ABS lampje aan he.:fy1
Had daarvoor de op com aangesloten en gaf geen fout code.
Ik kap er mee:puke
Woensdag middag ff naar de sloop en anders dat linkje van Bas op ebay.
Spuug zat klote ABS.:puke15 november 2010 om 20:59 #17758381origineel gepost door arjontje
origineel gepost door D.J.R.
Ja dat klopt maar als ik hem uitleest dan krijg in te zien dat het aan de relais ligt.Ga eerst een kijkje nemen op de sloop en anders koop ik dat ding op ebay.
Het relais hoeft het niet te zijn !!!!!!
Dat kan het gevolg zijn.Als er een spoortje niet goed is en het relais wordt slecht aan gestuurd.
Dan geeft het relais de fout melding.Ja je zou gelijk kunnen hebben want heb tenslotte 2 nieuwe relais gesoldeerd
15 november 2010 om 21:02 #17758382Trouwens Arjontje gefeliciteert met het behalen van je diploma:thumbup
Appel gebak een een koppie koffie kan er wel van af toch.:jerry:jerry
15 november 2010 om 21:04 #17758383origineel gepost door D.J.R.
Trouwens Arjontje gefeliciteert met het behalen van je diploma:thumbupAppel gebak een een koppie koffie kan er wel van af toch.:jerry:jerry
15 november 2010 om 21:08 #17758384Hahaha :jerry
Jammer dat je er niks van proeft.:jerry:jerry
17 november 2010 om 19:55 #17758385Was vandaag 10 tallen sloperijen afgegaan voor de abs computer.
Gelukkig heb ik er een en ook nog die het doet.:thumbup
Kosten…kwart tank benziene en pijn in m’n hasses
We kennen allemaal wel “gij zult niet stelen”.
Nou niet dat ik dat gedaan hebt maar gewoon vergeten te zeggen”meneer ik neem deze mee en hoeveel gaat het me dat kosten”?:jerry
Gelukkig dit onderwerp kunnen we sluiten en nu maar hopen dat ie het nog lang blijf doen.:D:DIemand nog interesse in de oude module :P:P
Dirkjan
18 november 2010 om 11:55 #17758386:o FOEI
maar ja, er mag wel meer niet :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.