Hallo, iedereen.
Ik ben AROE, Dit is niet mijn echte naam maar die hou ik nog even Privé. ben 22 jaar oud/jong en
ik kom uit de omgeving Almelo, het taaltje met 5o’s. Misschien dat jullie dit niks zegt maar we praten altijd met veel o’s (Bv Almeloooo)
geen toegevoegde waarde maar wel grappig als je uit het westen komt en je hoort ons. Direct maar overgaan op de feiten
Ik heb 2 opels gehad, Omega 2.2 16V 2001 (Bussiness/Sport model, dacht ik), nu heb ik een Astra van 1999DT Lekker rustig tour autotje.
Ik ben geen Die hard Tuner en snel hoeft het ook niet te gaan als ik maar vlot in het verkeer mee kan komen. Ik lees veel op dit forum bij How to’s vind het leuk
om dingen te testen en nieuwe dingen in me auto te bouwen. Je kan wel een dikke Opel Insignia aan schaffen maar dan heb je alles in 1x en raak je er zo snel aan gewend. Niks mee met zo’n auto zijn gruwelijk mooie autos maar knutsel liever zelf. Dit was het wel zo’n beetje ik zou me voorzichtig positief bekend proberen te maken op het forum niet dat ik een beter weter wil zijn maar denk wel graag mee. Is er een conflict praat ik dat liever uit via PM, ook als je iets niet past zeg het kan er over gepraat worden soms komen dingen over ter wel ze niet zo bedoeld worden.
MVG AROE! :thumb :thumb