Ha Goeie

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Grutte Pier

Ondertussen al veel gebruik gemaakt van het forum nu toch maar een keer registreren. Een paar jaar terug ook al eens een account gehad maar geen idee meer van de gebruikte gegevens… :hmmz .

Naar veel omzwervingen qua auto’s nu eindelijk voor mijn doen een iets fatsoenlijker auto gekocht. 1ste auto was een Astra f 1.6si sportive waar ik veel goede herinneringen aan heb gehad na mij nog jaren als 2e auto door mijn moeder gebruikt maar helaas total loss gereden. Hierna volgenden vele auto’s Golf 1, Golf 2 meerdere malen, Bmw e30, Passat 35i Gt, Alfa 164, Volvo 850 een 10v en een 20v, fiat punto, Kadett, Seat cordoba, 205Gti en nog wel een paar maar kom ik nu even niet op.

Maar nu weer terug bij af met een Astra G Caravan met y22dtr in een Sport Edition 2 trim van 2003. Heb hem nu een paar weken en ben er zeer tevreden mee. De bedoeling is dat deze auto nu een keer langer blijft dan een paar maanden wat bij mij nu ongeveer de standaard is.

Ben opgeleid als auto monteur maar eigenlijk direct hierna in de scheepsbouw gerold. Naar een paar jaar gewerkt te hebben dan ook nog een Hbo opleiding Maritieme techniek gedaan en ben nu werkzaam als Engineer in de Scheeps/Jachtbouw. Maar auto’s zijn nog steeds een grote hobby van mij en hier sleutel ik ook nog veel aan.

Voor de Astra zijn de eerst komende plannen het verwijderen van de kat en het plaatsen van een fmic en daarna chippen. Maar voor dat dit alles gaat gebeuren wil ik eerst het blok goed na kijken en qua onderhoud weer in top conditie brengen.

Corsaliefhebber
      Deelnemer

Welkom :thumb :thumb

Kermitkiller

wolkom hjirre werom :thumb

Grutte Pier

It docht my deugd dat er hjir mear friezen binne

Sent from my C6603 using Tapatalk

Tiedo

wolkom jirre :thumbup

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.