Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Gwr’s Vec C1 SW: Afscheid ?
- Dit onderwerp bevat 468 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 januari 2018om 19:54 door kadettgte@freeler.nl.
-
AuteurBerichten
-
1 januari 2014 om 10:20 #18184539
Eibach 3 CM voor en achter tot op heden.
Erg over te spreken. En een ‘vettere’ ‘look’.Groet jraaf
1 januari 2014 om 10:34 #18184540Alleen veer of ook schrokbrekers
Mvg ronnie
1 januari 2014 om 10:38 #18184541In mijn geval enkel veren
Merk geen idee zijn geregeld door garagist wel zelf gemonteerd maar heb niet op merk geletRaaf rijd in combo met bilstein
1 januari 2014 om 10:41 #18184542Gerhard, excuus -offtopic maar gaat wel over veccie’s king:
@Ronnie, icm Bilstein B8/B4 schokbrekers.Groet jraaf
1 januari 2014 om 10:42 #18184543No problemo Raaf :thumb
Uiteindelijk draait het om de Vec en de MOD woede
1 januari 2014 om 13:54 #18184544@gwriemersma wrote:
Na de swap van stof naar leer was er een ding wat niet naar mijn zin was “de zitting van de achterbank”
De set die ik gebruik komt uit een GTS en die past niet 1 op 1 in een SW
Stoelen geen probleem rug leuning achterbank geen probleem deur panelen voor geen probleem
Zitting achterbank is anders andere punten voor bevestiging in de vloer zitten verder naar binnen maar het grootste probleem zit hem in het feit dat de zitting lager is
Maar dan deur panelen achter passen nietVoor de deur panelen heb ik dus een andere doner moeten vinden(gelukt)
De zitting was een andere zaak
Hiervoor heb ik de zittingen van zowel de GTS als de SW gestript
[/url
Om de spanning wat weg te halen kan je een klein randje fhom wegsnijden je mes effe warm maken .
]Vervolgens het leer van de GTS op het schuim van de SW gelegd en vast maken
Heb daarvoor niet de ijzeren ringen gebruikt
Maar deze vervangen door tyreps (draad binders)
Operatie geslaagd denk ik zelf
2 januari 2014 om 17:12 #18184545:D :D :D
Mijn DVD90 en CID moesten nog ingeleerd worden (al een poosje) :angel
Was van plan om deze week eens kontakt op te nemen met de “wijze” jongens uit het oosten :afro
Bij toeval moest ik verleden week even voor mijn buurman bij wat ooit was onze plaatselijke VOD daar in gesprek gekomen met een van de monteurs die zelf ook graag bezig was zijn opel te overladen met zijn MOD woede zij kom maar langs en dan doe ik het voor je tegen een “vriendelijk prijsjeDus vandaag maar eens gaan kijken of onze VOD nog operatief is en gelijk dus het aanbod verzilverd
Trieste aanblik showroom bijna leeg buiten terrein bijna leeg
Voordeel niet gelijk een verkoper die je lastig valt zodra je de deur binnen komt lopen
Maar goed blijft een trieste aanblik zo’n bijna lege zaak
De werkplaats en magazijn zijn wel gewoon openmet een piepend systeem heen en met een grote glimlach weer terug gereden
oja temp sensor doet het weer en ook BC geeft gelukkig weer normale waarden
2 januari 2014 om 17:51 #18184546Hulde!
king: groet jraaf
2 januari 2014 om 18:39 #18184547Deze mod staat hoog op mijn lijstje!
Mag ik je vragen hoeveel eurie’s dit ong kost?2 januari 2014 om 18:58 #18184548In mijn geval alles bij elkaar
CID CD70 :puke DVD90 KABELS ANTENNE
Net geen 300
Dan in leren van de spullen kost normaal geloof ik veertig euro2 januari 2014 om 19:42 #18184549kijk, dat prettig geregeld!!
2 januari 2014 om 20:49 #18184550idd mooi geregeld zo
2 januari 2014 om 21:10 #18184551Das wel zo lekker dat het werkt :D , goed geregeld! :thumb
2 januari 2014 om 22:04 #18184552:thumb :thumb :thumb Top :wors :wors
3 januari 2014 om 13:26 #18184553Dat is een mooie prijs! Mag ik je vragen waar je hem gekocht hebt?
Mvg3 januari 2014 om 16:08 #18184554@Bartjex88 wrote:
Dat is een mooie prijs! Mag ik je vragen waar je hem gekocht hebt?
MvgShoppen op ebay en mp via via enz
3 januari 2014 om 21:11 #18184555Heb je ook meer info over hoe je de conversie hebt gedaan?
Is dit plug and play of veel werk?
Heb zelf al wel ervaring in de vectra b om te bouwen naar ncdr 11003 januari 2014 om 21:40 #18184556@Bartjex88 wrote:
Heb je ook meer info over hoe je de conversie hebt gedaan?
Is dit plug and play of veel werk?
Heb zelf al wel ervaring in de vectra b om te bouwen naar ncdr 1100Heb je pm gestuurd
27 januari 2014 om 12:12 #18184557:( Net bericht van de jongens van UnlimitedTuning over het chippen van mijn Vec
Helaas moet ik je teleurstellen wat betreft je auto, we kunnen deze chippen maar deze ECU is té gevoelig voor crashen. We willen ons er eerlijk gezegd niet aan wagen.
Dit risico zit er trouwens bij elk bedrijf in, of ze het toegeven is een ander verhaal.
Mijn excuus voor het eventuele ongemak, ik hoop dat je m’n eerlijkheid kunt waarderen.
_________________
Met vriendelijke groet,J van Essen
Public RelationsMijn antwoord natuurlijk heb ik daar begrip voor en waardeer ik hun eerlijkheid :thumb
Dit neemt echter niet weg dat ik toch graag de wagen wil laten chippen :angel
Dat moet dan maar bij de concurrent :hmmz
Bij crashen evt maar nieuwe ecu erin :agentWordt vervolgd
27 januari 2014 om 12:25 #18184558dat is iid jammer, maar wel netjes van ze dat ze er eerlijk en open over zijn.
misschien daar alsnog doen?, ze hebben igg verstand van zaken en met nette prijzen.
27 januari 2014 om 13:03 #18184559Bel EDS in Marl Duitsland eens.
Die hebben ruim 6 jaar geleden al de dti van Hans Fledder gechipped. En naar verluid een prima resultaat.Groet jraaf
27 januari 2014 om 16:07 #18184560@gwriemersma wrote:
Die pomp voor de motorkap, is dat standaard bij de C1 (ik weet bij Astra cabrio wel).
Want heb mij laten wijs maken, dat het niet zou gaan bij een C2 omdat die motorkap te dun zou zijn (wat mij zou verbazen)
27 januari 2014 om 16:17 #18184561De gasdrukveer is inderdaad standaard bij een c1 bij de c2 is hij gewoon weg bezuinigt
Mijn wannabee C2 heeft gewoon de gasdrukveer gehouden wel zo prettig :angel
27 januari 2014 om 16:19 #18184562Normaal dan toch te monteren bij een C2?
Of zou er zoveel verschil zijn tussen de kwaliteit/sterkte van een C1 en C2 motorkap?
27 januari 2014 om 16:26 #18184563Net nog weer even contact gehad met de heren van U.T
Naar aanleiding van hun mail heb ik hun verzocht om het toch te proberen en dat ik daarbij alle risico’s zou dragen :agent
Het antwoord liet niet zo lang op zich wachten :angelDat luide als volgt:
Beste,We willen het natuurlijk graag proberen, wat er hooguit fout kan gaan is dat de ECU crashed tijdens het schrijven. Middels een software update via de Opel dealer doet de ECU het weer.
Een software update kost om en nabij €100,-
Graag wel op een doordeweekse dag, dan kunnen we er de tijd voor nemen.
Wat vind je van hetgeen ik voorstel?
_________________
Met vriendelijke groet,J van Essen
Public Relations -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.